★Julidamenes Skravletråd★

Jeg også blir sliten av å gå i trapper. Jeg som ikke ble andpusten for bare noen uker siden da jeg også røkte.

Ellers så har jeg vært sykemeldt en stund og skal tilbake i morgen. Skal bli deilig. Men har det litt i bakhodet at jeg flyr og tisser merkelig ofte og spiser hver annen time . he he. Og så blir jeg plutselig ekstremt trøtt så jeg kan sovne hvor som helst og så promper jeg som et uvær . Jeg er litt spent på hva jeg skal si om noen spør.

Hva sier dere ?
Nå har ikke jeg fått spørsmål enda, men regner med jeg kommer til å svare at jeg ikke har lagt merke til noen endringer/spist ertesuppe el:p har også tenkt at det mest naturlige svaret er at nei, jeg er ikke gravid. Om de er påståelige så bør jeg si at da vet de noe jeg ikke vet:p og ja, har tenkt litt på dette da jeg har 2 svigerinner, mor, bestemor og stemor som ser slikt tvert:p eller så kommer jeg til å si det som det er:) nei fader, er vanskelig dette når det er så sykt tidlig:p

♡Venter knøtteliten juli 14♡
 
Jeg også blir ekstremt trøtt - kan skje plutselig! Men har en på 15 mnd som må følges med på som en hauk, så går ikke ann med powernap på soffaen enda!

Kjenner jeg ikke har lyst til å ta turen til nabobyen for å skifte dekk imorgen og for å avsløre graviditeten til svigermor ... Er så sliten etter jobb!
Skal høre med mannen om vi kan vente til lørdagen eller søndagen! :) Trenger virkelig ett pust i bakken :p
 
Jeg også blir sliten av å gå i trapper. Jeg som ikke ble andpusten for bare noen uker siden da jeg også røkte.

Ellers så har jeg vært sykemeldt en stund og skal tilbake i morgen. Skal bli deilig. Men har det litt i bakhodet at jeg flyr og tisser merkelig ofte og spiser hver annen time . he he. Og så blir jeg plutselig ekstremt trøtt så jeg kan sovne hvor som helst og så promper jeg som et uvær . Jeg er litt spent på hva jeg skal si om noen spør.

Hva sier dere ?


Har ikke fått spørsmålet enda, men kommer nokk med en gang jeg sier jeg er kvalm på jobb feks.
Kvalmen har vært ekstrem de 2 siste dagene på jobb, og jeg er sånn som blir ekstremt bleik i trynet når jeg er kvalm!:rolleyes: Så er liksom ikke så lett å skjule det!
Men jeg kommer nok til å si det som det er.
Ser disse folkene mye mer enn jeg ser min familie så de er jo min 2.familie.. Om de får vite det så får jeg litt fordeler med at de skjønner at jeg ikke kan springe over hele lokalet å gjøre andres jobb - som jeg ganske ofte bruker.
 
Da et nok en begivenhetsrik halloween over gor denne gang. Vi har vært samla 50 unger til halloweenfest. Vi bruker ikke hå rundt og ringe på hos folk, men pynter og har en "skummel" fest for de små istede. Mine har kosa seg kjempemasse. Hvordan har deres halloween vært?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her har det vært en stille og rolig bursdagsfeiring av mannen:) lite folk på døra og begge asosiale med hvert sitt pc-spill:p veldig tragisk, jeg vet.. men mannens ønske var å spille favorittspillet sitt så da kunne jeg og likegodt tørke støv av mitt:p
(Ser selv hvor tragisk dette er.. glad det ikke er hver kveld:p)

♡Venter knøtteliten juli 14♡
 
Sjiiikkelig dårlig i magen i dag. Håper det går over til jeg skal på jobb. Ha en fin dag damer! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ligger i senga enda etter at mannen stod opp med sønnen..:D elsker å høre på at han leker og snakker, herregud for en godgutt<3

Kjenner kvalmen ligger klar som en ninja og er klar til angrep til jeg skal reise meg opp av senga! Takk og lov det er fredag idag <3

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
 
6 uker i dag :D

Kvalmen er på plass men holdes i sjakk med mat foreløpig. Er hjemme med en febersyk snuppe i dag. Veldig deilig med en avslappet dag :p


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 
Da har jeg vært å tatt blodprøve nr 2. Prøve nr 1 var på 331 i uke 4+4. Blir utrolig spennende å høre hva prøve nr 2 ble på i dag 5+0:)

♡Venter knøtteliten juli 14♡
 
Gratuleeeerer så mye!:) satt å fulgte med på ikm tråden så endelig er det bekreftet altså! Hurra for deg!:D

Tusen takk Nabie! :) Tror nok jeg prøvde å fortrenge graviditeten litt denne gangen :p
Deilig å få det bekreftet! :)
 
Endelig fredag! Og dette blir ei fantastisk koselig helg, ettersom vi fant ut i går (og bekreftet i dag med test nr 2) at jeg er gravid :) Vet det er tidlig, men jeg er evig optimist og vil nyte hvert sekund av dette svangerskapet.
Ønsker alle her inne en riktig god helg :happy
 
Jeg er "morgenuggen" om dagen :p haha! Vet ikke om det er en ting en gang, men skjønner dere hva jeg mener? xD

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥
 
Fredag vart hos tannlegen imorges.drog ut en tann. Gott å få en vekk.. E litt ömm enda..
 
Jeg er "morgenuggen" om dagen :p haha! Vet ikke om det er en ting en gang, men skjønner dere hva jeg mener? xD

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥

Samme her, hadde aldri trodd jeg kom til å brekke meg med et smil om munnen :D:p
 
God kveill damer :)
Ka dokk ska gjør i hælga da?
Æ ska på jobb i hælga :)
 
Skjønner godt hva du mener, Mocca. Men hos meg er det hele dagen.
I helga skal jeg bare kose meg hjemme i den nye sofaen som vi henta i går :) Fornøyd!!! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Skjønner godt hva du mener, Mocca. Men hos meg er det hele dagen.
I helga skal jeg bare kose meg hjemme i den nye sofaen som vi henta i går :) Fornøyd!!! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Gratulerer med ny sofa :)
 
Æ e så glad i dag :) Fekk positiv test 10 dpo..men så fekk æ hør at dæm testan æ brukt gav falskt utslag,å vart så¨skuffa....men når det sto Gravid på den digitale,da va d itj nå tvil lenger :D
 
Back
Topp