★Julidamenes Skravletråd★

Er 5 + 2 uker gravid og har slitt med bekkenløsning i 2 uker allerede, 100% sykemeldt:( ser du har en liten en fra før, hadde du bekkenløsning tidlig i ditt forrige svangerskap? ble det bedre etterhvert?
 
Vi har hatt visning i kveld på huset, mye som har skjedd på en liten uke gitt!!
;)
♥♥♥Termin juli♥♥♥
 
Er 5 + 2 uker gravid og har slitt med bekkenløsning i 2 uker allerede, 100% sykemeldt:( ser du har en liten en fra før, hadde du bekkenløsning tidlig i ditt forrige svangerskap? ble det bedre etterhvert?

Stemmer det :)
Hadde det ikke like tilig... tror jeg begynte å kjenne det smått rundt uke 10, men husker ikke helt.. Var bare barnemat iforhold til nå. Bekkenløsninga ble utholdbar rundt uke 26 og krykkene ble med nød brukt omkring uke 34..
Prøver å holde motet oppe, men tror egentlig ikke det har noe å si for hvordan bekkenet oppfører seg fra dag til dag..
En dag går det helt greit på jobb og jeg kan gjøre litt, men om kveldene så sliter jeg med å sovne pga smertene.
En annen dag (feks idag) sliter jeg med å bære lillemann på 10 kg, er ikke godt å sitte, stå eller gå.

Merker også forskjell på bekkenløsningen. Jeg hadde det værst i skambeinet i forrige svangerskap. Nå verker det i hele musklaturen rundt bekkenet , stikkinger i halebenet og veldig mye strålinger nedover bena. Altså sliter mest bak enn forran enn så lenge.

Er det din første GlaGravid90? :)
 
Hva gjør man når man ikke har samvittighet til å ta 100% sykemelding fra jobb? :( Jeg skal slutte som avd.leder og må lære opp den som skal begynne på jobb igjen.. Når dette skjer er uvist. Men innen desember kan jeg tenke meg at personen er på plass og skal begynne med opplæringa.
Men synest det er litt dumt å måtte gå å belage meg på dette også når formen stadig blir værre...

Tingen er det at jeg skal ha den lønnen jeg har pr dags dato helt til nye personen er ferdig utlært, og tviler det blir slik om jeg er borte?
 
jeg er KVALM!

Og jeg som bare er 4+3 idag!

Det går i bølger, blir kvalm før jeg blir sulten. men er ikke det litt tidlig å bli kvalm allerede nå? :s

Dette er VELDIG ulikt sist gang jeg var gravid (heldigvis?)
 
Sitter og skjelver på jobb! Er så sinnsykt kvalm! Tok med meg fruktsalat for at jeg skulle få i meg noe i det minste men hver gang jeg tar meg en bit blir jeg bare kvalmere :( kjenner det letter litt nå av kvalmen heldigvis!:) trodde jeg skulle spy isted:eek:

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
 
Huff. Kjedelig å være kvalm. Her hjelper det med mat ennå heldigvis. Sist svangerskap lastet jeg opp 7 av 9 mnd :(

Jeg sitter på kontoret å fryser. Skulle gjerne vært hjemme under dynen i dag.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 
I dag fikk jeg meg endelig til å teste! Så nå er graviditeten bekreftet, og jeg flytter inn her :) Denne gangen nekter jeg å dra tilbake til fs ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
I dag fikk jeg meg endelig til å teste! Så nå er graviditeten bekreftet, og jeg flytter inn her :) Denne gangen nekter jeg å dra tilbake til fs ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at du blir


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
I dag fikk jeg meg endelig til å teste! Så nå er graviditeten bekreftet, og jeg flytter inn her :) Denne gangen nekter jeg å dra tilbake til fs ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Gratuleeeerer så mye!:) satt å fulgte med på ikm tråden så endelig er det bekreftet altså! Hurra for deg!:D
 
Gratulerer så mye med graviditeten Ettstortønske!
 
Jeg regner og regner på termindatoen og får det ikke helt til å stemmen. 40 +2 går man gravid. Det vil si at jeg har termin egentlig 28. juni, men får det ikke til å stemme når jeg trykker dette inn på BV- sin. Da kommer det opp 1. juli. Går sikkert over tiden så vil være på juliforumet uansett, men greit å vite hvilken dato som stemmer..
 
Uff er u dilemma .. Må spør hør visst noen e i samma situasjon .. Har sakt upp jobben i juni mnd.. Pga eg har ikkje barnehage plass.. Så har me funnet ut att mannen tjænar mye bedre en meg. Nå går eg hjemma med min son på 13 mnd. Har fått innvilget kontantstøtte fra denna mnd. Men min redsle er vad ska eg gør nå. Har ju ikkje jobb ingen som kan passa gutten å gravid. Tenker att eg ikkje kommer å få fødselspenger nær jag e i permisjon.. Eller blir kontantstøtten og regnet som løn.. Syns detta e vanskligt. Kænner presset mitt då eg tenker nær ja tenker nær barn nu 2 e fødd så får eg vara 970kr x2. Det e lite. :-(
 
Jeg regner og regner på termindatoen og får det ikke helt til å stemmen. 40 +2 går man gravid. Det vil si at jeg har termin egentlig 28. juni, men får det ikke til å stemme når jeg trykker dette inn på BV- sin. Da kommer det opp 1. juli. Går sikkert over tiden så vil være på juliforumet uansett, men greit å vite hvilken dato som stemmer..

Nei asså ett svangerskap ræknas ju bara 40 uker. Ikkje 40+2 .
 
Huff her er hormonene i full sving. Tårene trilla fritt når jeg hørte nordnorsk julesalme i ste. Å julen er like rundt hjørnet med julesanger hvor enn man går. Hvordan skal dette ende? Haha. Må le litt av meg selv :p
 
Hvordan er ryggene deres damer? Jeg har fått et punkt bak i korsryggen som gjør fryktelig vondt når jeg rører på meg:-/ ikke morro når jeg er hjemme alene med 3åringen...

♡Venter knøtteliten juli 14♡
 
Hvordan er ryggene deres damer? Jeg har fått et punkt bak i korsryggen som gjør fryktelig vondt når jeg rører på meg:-/ ikke morro når jeg er hjemme alene med 3åringen...

♡Venter knøtteliten juli 14♡

Jeg er helt dau i ryggen etter jobb (eller på jobb også, mye med dagsforma på bekkenet)..jobber til og med bare 50% pga sykemelding akkurat nå!!:eek:

Men merker at enten er blodtrykket på vei ned for jeg blir så sliten av ingenting.. Store maratonen å gå opp trappa om dagene ;)
 
Jeg også blir sliten av å gå i trapper. Jeg som ikke ble andpusten for bare noen uker siden da jeg også røkte.

Ellers så har jeg vært sykemeldt en stund og skal tilbake i morgen. Skal bli deilig. Men har det litt i bakhodet at jeg flyr og tisser merkelig ofte og spiser hver annen time . he he. Og så blir jeg plutselig ekstremt trøtt så jeg kan sovne hvor som helst og så promper jeg som et uvær . Jeg er litt spent på hva jeg skal si om noen spør.

Hva sier dere ?
 
Back
Topp