☀️JUNI 2017☀️

Det var jo litt sjokk ja...men legene bør jo vite hva de holder på med? Jeg krysser iallfall alt jeg har for at noen av de mindre kommer etter :)

Blir spennende på fredag da. Dere med uttak, og jeg med innsett (forhåpentligvis) :)

Ja håper de vet hva de driver med[emoji4][emoji85]
Ja det blir spennende[emoji2][emoji106] Lykke til med innsett[emoji2][emoji106]
 
jeg skal ta ul på fredag, forhåpentligvis blir det uttak neste fredag 16 juni ;) må jammen si at gonal-f gir magesmerter, klarte nesten ikke å gå på normal måte på jobben i dag, vanskelig å holde maska da
 
LillyBE! Du som også er på fertilitetssenteret. På første samtale der i mars bestemte legen at vi skulle gå for blastocyst inn. Det var hos hun kvinnelige. Var på første kontroll idag etter sprøytestart (kort protokoll) og hadde han mannlige. Han sa uttak mest sannsynlig blir mandag eller tirsdag. Men da blir det jo ikke blastocyst da, siden de har stengt i helgen?[emoji20] Fikk meg ikke til å spørre siden det var travelt der, men skal tilbake på fredag. Burde jeg ta det opp med han da?[emoji848]

Ja, det ville jeg ha gjort! Jeg tror nok at de alltid prøver å dyrke til bladtocyst nå, om det er nok egg. Jeg tror de har innsett lør/søn om nødvendig, men ikke uttak i helgen :) Åssen så det ut hos deg nå? Spennende altså <3
 
Så spennende! Nå begynte jeg brått å lure på hvorfor jeg skal drive med både spray og sprøyter så mye kortere tid enn deg. [emoji85] jeg brukte begge deler lenger i forrige runde. Hvilket sykehus hører du til?

Haugesund :)
 
Ja, det ville jeg ha gjort! Jeg tror nok at de alltid prøver å dyrke til bladtocyst nå, om det er nok egg. Jeg tror de har innsett lør/søn om nødvendig, men ikke uttak i helgen :) Åssen så det ut hos deg nå? Spennende altså <3
Da får jeg høre på kontrollen på fredag[emoji4] Joda, det gikk fint! Hadde 6-7 på hver eggstokk som han trodde ville bli store og fine innen uttak så det er vel bra[emoji1303]Så de har innsett i helgene og? Jeg har hvertfall et stort ønske om blastocyst!
 
Da får jeg høre på kontrollen på fredag[emoji4] Joda, det gikk fint! Hadde 6-7 på hver eggstokk som han trodde ville bli store og fine innen uttak så det er vel bra[emoji1303]Så de har innsett i helgene og? Jeg har hvertfall et stort ønske om blastocyst!

Når jeg spurte om det (at innsett kræsjet med helg) sa de bare at det skulle jeg ikke bekymre meg for :p men spør, så får du er ordentlig svar. Høres ut som god uttelling det da :)
 
jeg er så spent om kroppen henger med på hormonbehandlingen og det blir innsett neste fredag 16 juni. Har en god følelse, men vet jo ikke ;) Andre som er spente også?
 
Nå har jeg satt siste sprøyte foreløbig! Weehuu :) Har gått med hodepine siden jeg sto opp idag, så gleder meg bare til uttak er ferdig :) Fikk med meg litt medisiner som jeg skal ta en time før uttaket: 20mg afipran, 10mg oxynorm, 2g paracet. Bør jeg be om at de setter veneflon også sånn at den er klar hvis jeg trenger det? :) kjenner nervene begynner å komme nå [emoji85]
 
Da har jeg satt siste sprøyte og tankene surrer skikkelig[emoji33] Er så spent og redd og glad[emoji4][emoji849][emoji85] Har ikke lyst til dette for er skikkelig redd for at det ikke går bra og kommer til å bli skikkelig sint og lei meg hvis det går dritt[emoji17]
 
Når jeg spurte om det (at innsett kræsjet med helg) sa de bare at det skulle jeg ikke bekymre meg for :p men spør, så får du er ordentlig svar. Høres ut som god uttelling det da :)
Hvordan ligger du an? Er det snart innsett?[emoji4]
 
Yey[emoji2][emoji2] Har du i naturlig eller styrt syklus? Hvem av legene er du mest hos der inne?

Styrt syklus! Så mye medisiner :p Jeg er egentlig like mye hos de begge nå...veldig greit det. Har jo vært der endel så kjenner jo begge ganske godt ;) du da?
 
Styrt syklus! Så mye medisiner :p Jeg er egentlig like mye hos de begge nå...veldig greit det. Har jo vært der endel så kjenner jo begge ganske godt ;) du da?
Har vært hos begge nå. Synes det er veldig ålreite begge to[emoji4]

Huff ja, det blir mye medisiner! Bruker du Prednisolon og blodfortynnende og? Skal inn på kontroll selv i morgen jeg[emoji4] Siste før uttak tror jeg.
 
Har vært hos begge nå. Synes det er veldig ålreite begge to[emoji4]

Huff ja, det blir mye medisiner! Bruker du Prednisolon og blodfortynnende og? Skal inn på kontroll selv i morgen jeg[emoji4] Siste før uttak tror jeg.

Enig, begge er både hyggelige og flinke så litt det samme hvem man går til! Å de kommuniserer så godt, så føler alltid at de har full kontroll :) jeg brukte begge deler sist runde. Bruker prednisolon nå, og oppstart Fragmin i morgen tenker jeg.

Kjempe spennende med kontrollen din, godt å få vite når det blir uttak :) har du fått embryoene dyrket til blasto tidligere?

Lykke til, kanskje vi sees ;) jeg er overnervøs for opptiningen, men krysser alt jeg har!
 
Enig, begge er både hyggelige og flinke så litt det samme hvem man går til! Å de kommuniserer så godt, så føler alltid at de har full kontroll :) jeg brukte begge deler sist runde. Bruker prednisolon nå, og oppstart Fragmin i morgen tenker jeg.

Kjempe spennende med kontrollen din, godt å få vite når det blir uttak :) har du fått embryoene dyrket til blasto tidligere?

Lykke til, kanskje vi sees ;) jeg er overnervøs for opptiningen, men krysser alt jeg har!
Jeg har satt inn blasto en gang, men det var i utgangspunktet 2-dagers. Tok opp fire 2-dagers fra fryseren og dyrket de videre. Ble gravid, men endte i MA. Har ikke satt inn blastocyst på ferskforsøk. Men spørs om det blir det nå og da[emoji848][emoji19] Håper virkelig det!
 
Jeg har satt inn blasto en gang, men det var i utgangspunktet 2-dagers. Tok opp fire 2-dagers fra fryseren og dyrket de videre. Ble gravid, men endte i MA. Har ikke satt inn blastocyst på ferskforsøk. Men spørs om det blir det nå og da[emoji848][emoji19] Håper virkelig det!

Jeg krysser fingre for det :)
 
Back
Topp