☀️JUNI 2017☀️

Jeg skal på undersøkelse i morra for å se åssen det står til der nede[emoji51] Er skikkelig spent nå merker jeg da jeg går på litt høyere dose menopur og starter på enda en sprøyte i morra[emoji2][emoji106]
 
Da trekker jeg meg ut av juni. Forsøket vårt er avbrutt pga noe så herlig som hjemmemekka graviditet :D
Masse lykke til alle sammen! Håper å se dere alle med spirer i løpet av juni! ✨
 
Da trekker jeg meg ut av juni. Forsøket vårt er avbrutt pga noe så herlig som hjemmemekka graviditet :D
Masse lykke til alle sammen! Håper å se dere alle med spirer i løpet av juni! [emoji92]

Aaaaaa er det MEKKE man skal gjøre altså!!! Sikkert det ENESTE jeg IKKE har prøvd[emoji23]
 
Jeg skal på undersøkelse i morra for å se åssen det står til der nede[emoji51] Er skikkelig spent nå merker jeg da jeg går på litt høyere dose menopur og starter på enda en sprøyte i morra[emoji2][emoji106]

Dette blir spennende. Gleder meg til oppdatering :) UL i morgen her også :) spent på om slimhinnen har vokst greit, og om de skal gjøre vannscanning...
 
Dette blir spennende. Gleder meg til oppdatering :) UL i morgen her også :) spent på om slimhinnen har vokst greit, og om de skal gjøre vannscanning...
Skal du ha innsett denne syklusen? De gjør ikke vannscanning samme syklus som innsett sa de til meg[emoji20]Jeg måtte få en mens mellom.
 
Da trekker jeg meg ut av juni. Forsøket vårt er avbrutt pga noe så herlig som hjemmemekka graviditet :D
Masse lykke til alle sammen! Håper å se dere alle med spirer i løpet av juni! [emoji92]
Fantastiske nyheter! [emoji1] Gratulerer så mye! [emoji173][emoji173]
 
Ja, jeg skal det. Det er absolutt ikke ønskelig å gjøre vannscanning samme syklus som innsett, spesielt ved ferskforsøk (uten at jeg vet detaljene om hvorfor). Nå blir det kjøre innsett som planlagt, og de tok derfor kun en mild variant av scanning kun for å se på livmorhulen. Alt ser helt fint ut...så ingen forklaring der på hvorfor jeg blir gravid, men mister etter kort tid.

Iallfall, slimhinnen på nesten 7 mm. Øker dosen østrogen, oppstart progesteron på mandag og innsett neste fredag :)

Åssen ligger dere andre her inne ann?
 
I dag kom mensen så da er jeg i gang med progynova! Kontroll 9/6 og innsett i starten av uke 24!
 
Hei:) jeg sniker meg inn her jeg også. Begynte på syneralla 10.05 og første sprøyte 01.06. Uttak i uke 24:) Blir andre forsøket mitt med ferskt egg. Hadde et fryseforsøk i januar, men det gikk ikke.
Ble gravid på første forsøk i 2016, men babyen døde i magen min da jeg var 38+5 uker på vei.
 
Hei:) jeg sniker meg inn her jeg også. Begynte på syneralla 10.05 og første sprøyte 01.06. Uttak i uke 24:) Blir andre forsøket mitt med ferskt egg. Hadde et fryseforsøk i januar, men det gikk ikke.
Ble gravid på første forsøk i 2016, men babyen døde i magen min da jeg var 38+5 uker på vei.
Begynte likt med sprøyter vi da[emoji4] Hvilken klinikk er du på? Veldig trist å høre om babyen som døde i magen[emoji20][emoji173]️
 
Back
Topp