~•~ skrytetråd ~•~

Må skryte av ettåringen som sov hele natta. Vi sliter ekstremt med søvn. Han våkner vanligvis hver/annenhver time, men I natt sov han fra 1945 til 05! Føler meg uthvilt
Kjenner følelsen. Hadde det slik en periode vi også. Nå klager jeg bare hun våkner én gang liksom
 
Vår periode har vart I 14 mnd Håper det snur snart
Huff så slitsomt :(

Altså det BLIR jo bedre. Men i mørke øyeblikk tenker man jo at det kan jo være et år og to til

Søvn er ikke enkelt. Håper dere blir heldigere med nr to når det kommer til søvn. Her er jo barna helt ulike ofte
 
Vil skryt av mannen som endelig legger opp strøm til stua vi holder på å pusse opp,han er elektriker,men dere vet vel at skomakerens barn.... :p men han fortjener litt skryt nå altså:D
 
Laget 40 vårruller og stor panne wok i kveld. Etter 8 timer på høye hæler og fullt trøkk på Oslo Motorshow.
Tårnfrid slår til igjen!
 
Jeg er så stolt av den voksende fine magen min (uke 23) weee <3

Og det funker fantastisk bra å jobbe på natt som gravid! 40 timer ifbm denne helgen skal unnagjøres!
 
Jeg måkte litt i gården før mannen kom hjem fra kveldsvakt i går! Det skryter jeg av, da jeg gjør veldig lite om dagen grunnet kvalme og hodepine
 
Har satt på en maskin med klær, vaska gulv i stuen og på kjøkkenet. Støvsuget litt har jeg også gjort!

Mannen sier jeg har fått støv på hjernen og skylder på graviditeten. Ikke umulig at husmorgenet er litt mer aktivt nå...
 
Back
Topp