~•~ skrytetråd ~•~

Terne

Rugeklar!!
*MIA*
Maiblomstene 2016
Novemberlykke 2018
noe du vil skryte av?

har du nettopp laga perfekte boller? Eller kanskje kjøpt hus eller ny bil? Er du ferdig med alle julegavene? Eller har du bare hengt opp den maskina med klær som har lagt og krøllet seg i baljen siden i går kveld?
 
Jeg har nettop vært ute og planta seks Potter med lyng! Gjort hagen og trappen klar for vinter ☺️
 
Har støvsugd og rydda huset :D Skulle vaske kjøkken, gang og bad også, men da kom trøttheten og tok meg, så nå skal jeg sløve litt på sofaen med en god bok :) Med GOD samvittighet :D
 
Har vært på jobb, handlet, laget middag, spist middag, gått på butikken igjen fordi jeg hadde glemt noe og hentet en pakke, PJu nå er det kaffe sofa og barnetv :)
 
Har overlevd en lang dag i praksis, handlet mat, kjøpt masse av serviset vårt til bare 1200kr og laget middag. Tenker å driste meg på en trening i kveld hvis ikke jeg er for sliten. føler ar den normale hverdagen på vei tilbake nå (9+2)
 
Har snart overlevd en hel dag i arbeid først sykehjem fra 07.30 til 15, så matbutikk fra 16-23... Herreguuuuud kor godt det skal bli å legge seg
 
Har snart overlevd en hel dag i arbeid først sykehjem fra 07.30 til 15, så matbutikk fra 16-23... Herreguuuuud kor godt det skal bli å legge seg
Herlighet! Du har jo 2 fulltidsjobber jo. Hvordan orker du det samtidig som du er gravid?? Du er en maskin!
 
Må skryte av ettåringen som sov hele natta. Vi sliter ekstremt med søvn. Han våkner vanligvis hver/annenhver time, men I natt sov han fra 1945 til 05! Føler meg uthvilt
 
Kjøpte et plagg til lille gutten eller jenta mi. Woops :))
ef354bb6e865e8588f372a4fd2a3ab2f
 
Ja
Ja, men den ene har jeg levert oppsigelse på fra neste mnd har jeg bare 1 jobb
Det var da enda godt, håper du ikke har for mange dager med doble vakter, det må være hardt. Du er tydeligvis både sterk og utholdende pluss en god del vilje tenker jeg, hold ut :)
 
Back
Topp