• Drømmen om lillebrøster •

Veldig rart at de ikke har ringt! Når de ringer om embryo som er fryst så er det ikke sykepleierne fra det vanlige nummeret som ringer! De ringer fra lab’en! Trodde jeg hadde lagra det, men hadde vist ikke gjort det! Hvis ikke skulle du fått det[emoji20]

Jaa! Skikkelig irritert.. De skulle jo fryses idag, på dag 5, og nå aner vi jo ikke om de ble befrukta eller noen ting. Krisemaksimerer jo med en gang og tenker at alt har gått til grunne.. De har det iallefall med å ringe i morgen!
 
Håper du snart får høre noe
 
De ringte fra St.Olavs tidligere idag og lurte på hva jeg ville, så måtte jo forklare hele saken på nytt [emoji28] «Åja, ja laben hadde sikkert ikke tid på tampen i går» Jau takk, ikke lov noe da.. Men iallefall, 4 egg på frys, så får håpe iallefall 1 av de kan gi oss en liten bror eller søster [emoji173]️ Helst 2 av de så vi kan få en bittelille brøster til slutt [emoji173]️
 
Så bra at noen egg utviklet seg videre! :) I hvert fall én av disse, og helst to, må jo være gullegget :)

Ja det er litt sprøtt å tenke på at i fryseren på St.Olavs ligger det 4 potensielle babyer der alt allerede er bestemt, kjønn, hårfarge, øyefarge og en personlighet [emoji173]️
 
Ja det er litt sprøtt å tenke på at i fryseren på St.Olavs ligger det 4 potensielle babyer der alt allerede er bestemt, kjønn, hårfarge, øyefarge og en personlighet [emoji173]️

Så bra du endelig fikk beskjed! Håper det er fire gullegg som ligger der[emoji173]️ tenker akkurat det samme, spesielt hver gang jeg kjører forbi St.Olavs! Der har vi kanskje lillesøster eller lillebror liggende på vente liksom[emoji23] og morsomste er om vi lykkes med søskenforsøk med et av de egga.. for de kunne jo vært tvilling med lillegutt som ligger i magen nå om vi hadde satt inn to[emoji23][emoji23]
 
Så bra du endelig fikk beskjed! Håper det er fire gullegg som ligger der[emoji173]️ tenker akkurat det samme, spesielt hver gang jeg kjører forbi St.Olavs! Der har vi kanskje lillesøster eller lillebror liggende på vente liksom[emoji23] og morsomste er om vi lykkes med søskenforsøk med et av de egga.. for de kunne jo vært tvilling med lillegutt som ligger i magen nå om vi hadde satt inn to[emoji23][emoji23]

Ja endelig! Så de hadde ringt fra laben(?) senere på dagen idag, men da hadde jeg ikke telefonen på meg, hadde jo vært artig å vite hvor mange som ble befruktet og når de falt fra, så får håpe de ringer igjen i morgen [emoji4] Ja ikke sant! Det er superrart! Sykt at det egentlig går an [emoji87]
 
Ja endelig! Så de hadde ringt fra laben(?) senere på dagen idag, men da hadde jeg ikke telefonen på meg, hadde jo vært artig å vite hvor mange som ble befruktet og når de falt fra, så får håpe de ringer igjen i morgen [emoji4] Ja ikke sant! Det er superrart! Sykt at det egentlig går an [emoji87]

Hvis det er et Trondheimsnummer så er det helt sikkert laben ja! Du kan jo prøve å ringe opp imorra og spørre om det du lurer på[emoji5][emoji5]
 
Hvis det er et Trondheimsnummer så er det helt sikkert laben ja! Du kan jo prøve å ringe opp imorra og spørre om det du lurer på[emoji5][emoji5]

Ja søkte det opp igår og det stod St.Olavs så kan ikke forstå noe annet, har lagra det andre nummeret, så får slå på tråden til de [emoji5]
 
OPPDATERING FRA ST.OLAVS

Wohoo! Ringte på laben igjen idag, selvom jeg snakka med de på svareren i går, og det var visst 6 fine blastoer på frys og ikke 4! Det er jo helt supert! 6 blastoer av totalt 17 egg ut [emoji1]
 
OPPDATERING FRA ST.OLAVS

Wohoo! Ringte på laben igjen idag, selvom jeg snakka med de på svareren i går, og det var visst 6 fine blastoer på frys og ikke 4! Det er jo helt supert! 6 blastoer av totalt 17 egg ut [emoji1]

Såå fantastisk!!! Herlighet, må jo blir baby(er) av dem[emoji173]️[emoji173]️
 
Såå fantastisk!!! Herlighet, må jo blir baby(er) av dem[emoji173]️[emoji173]️

Ja blir det ikke det så forstår ikke jeg altså! [emoji7][emoji7] Krysser fingrene for lillebrøster OG bittelillebrøster [emoji173]️
 
Fy søren, så fantastiske nyheter[emoji173]️ her er resten av søskenflokken[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Ja og vel så det forhåpentligvis [emoji7][emoji173]️ Hun sa det var gode sjanser når de var så mange, og av bra kvalitet, så nå kan ikke august komme fort nok altså [emoji87]
 
Back
Topp