• Drømmen om lillebrøster •

Sender deg en god klem [emoji173]️
 
Lykke til! Håper det ikke drøyer før dere får vite hvordan det ligger an med eggene
 
Så kjipt med totalfrys. Håper du får nyte sommeren og har flere i frysen til alle barna dere ønsker dere :)

Å herremiiiin! Nå var det lenge siden jeg hadde vært innom her, også ser jeg at det har vært DEN Berg-og-dalbanen...
SYKT imponert over 17 ut - BRA JOBBA! Kjipt å måtte vente til august, men heldigvis er det sommer og ikke midt på svarteste vinteren.

Heier videre! [emoji813]️ blir spennende å høre på tirsdag/onsdag om hvordan det gikk.

Håper dere har en bra helg.

Sender deg en god klem [emoji173]️

Lykke til! Håper det ikke drøyer før dere får vite hvordan det ligger an med eggene

Takker dere [emoji173]️ Lite forumtid nå i helgen, er så fint vær at vi har vært ute omtrent fra morgen til kveld [emoji4] Men det blir spennende med telefon enten i morgen eller onsdag altså! Men skulle virkelig ønske det fantes noe som kunne fremskynde mensen så vi rakk et forsøk i slutten av juni, men det går akkurat ikke [emoji30]
 
Surt at det akkurat ikke går, kanskje håpe på litt krøll ifm flyturen sånn at det kan gå likevel?
 
Surt at det akkurat ikke går, kanskje håpe på litt krøll ifm flyturen sånn at det kan gå likevel?

Ja det hadde vært fint! Men forstår ikke helt hvorfor kommende mens ikke skal telle da, hun nevnte bare at pga medisinene jeg har gått på, teller ikke blødnigen jeg får nå [emoji30]
 
Ja det hadde vært fint! Men forstår ikke helt hvorfor kommende mens ikke skal telle da, hun nevnte bare at pga medisinene jeg har gått på, teller ikke blødnigen jeg får nå [emoji30]
Synes jeg hører at de fleste må ha den blødningen fra inneværende forsøk og en til før det kan bli oppstart..
 
Sommerstengtspøkelset henger over flere av oss nå. Blir det det baby i magen før eller sommeren? Svarene kommer på løpende bånd..
 
Sommerstengtspøkelset henger over flere av oss nå. Blir det det baby i magen før eller sommeren? Svarene kommer på løpende bånd..

Ja tenk hadde vi kunne sagt før [emoji173]️ Superteit at kroppen min er så rar og ikke vil gjøre som verken jeg eller medisinene sier.. Så lurer på hvor de selger bøtter med tålmodighet [emoji848]
 
Denne limboland tilstanden altså.. Nå endte det jo i totalfrys, og jeg aner ikke hva som kommer til å skje frem til innsett i august en eller annen gang. Når får jeg mensen nå? Når kommer neste? Vi reiser til Spania nå på lørdag, så du skal se hun kommer med et brak ombord i flyet [emoji57] Syden og mensen liksom, helt hærlig [emoji41]

Ellers er jeg veldig spent på morgendagen altså! Får telefon fra St.Olavs om hvor mange egg som blir fryst, får kanskje svar på om jeg har fått en jobb jeg var på intervju hos forrige uke, OG vi skal på visning på et hus! Det er også siste dagen med sykmelding, men skal bare jobbe to dager før vi reiser og blir borte i to uker, og jeg synes det er helt greit.

Gleder meg til å få landa litt etter alt vi har vært igjennom nå siste tiden, for nå er det ingenting vi kan gjøre verken til eller fra likevel.. Men kom til å tenke på noe, tenk om jeg (mot alle odds) skulle bli gravid naturlig nå i mellomtiden.. Hva skjer da? [emoji848]
 
Så mye på så kort tid.
Lykke til med skumletelefonen idag!
 
Krysser fingrene for fin telefon! :)

Men du må jo nesten ringe dem om de ikke ringer snart? Sa de ikke noe om når de skulle ringe? :angelic:
 
Krysser fingrene for fin telefon! :)

Men du må jo nesten ringe dem om de ikke ringer snart? Sa de ikke noe om når de skulle ringe? :angelic:

Ja de har fortsatt ikke ringt, så får ringe svareren deres, men da ringer de nok ikke oppigjen før i morgen [emoji31]
 
Da får du ringe. Husker ikke hvilken klinikk det var, men var ihvertfall noen som bare fikk et brev i posten og ingen telefon. Sånn kan vi ikke ha det
 
Da får du ringe. Husker ikke hvilken klinikk det var, men var ihvertfall noen som bare fikk et brev i posten og ingen telefon. Sånn kan vi ikke ha det

Ja gjorde det nå.. Kjempeirriterende at de ikke har et direktenr.. «Vi ringer deg neste hverdag mellom kl 0830 og 1430», så da ringer de ikke idag iallefall.. De sa jo tirsdag eller onsdag så [emoji29][emoji29] Nei sånn kan det ikke være!
 
Nei, ikke greit. :mad: Da håper jeg at de ringer deg tidlig i morgen.
 
Ja gjorde det nå.. Kjempeirriterende at de ikke har et direktenr.. «Vi ringer deg neste hverdag mellom kl 0830 og 1430», så da ringer de ikke idag iallefall.. De sa jo tirsdag eller onsdag så [emoji29][emoji29] Nei sånn kan det ikke være!

Veldig rart at de ikke har ringt! Når de ringer om embryo som er fryst så er det ikke sykepleierne fra det vanlige nummeret som ringer! De ringer fra lab’en! Trodde jeg hadde lagra det, men hadde vist ikke gjort det! Hvis ikke skulle du fått det[emoji20]
 
Back
Topp