Ønsket om en liten spire❤️

14 DPO.

IKM dagen, trooor jeg iallefall.. Den er uansett enten i dag eller i morgen.

Ikke sett noe til den ennå, og har faktisk ikke noe særlig murringer heller.. Men den kommer vel å knakkar på dørren senere i dag[emoji13] Spørs om jeg gidder åpne da[emoji849]

Veel, har ikke så mye forhåpninger lenger, men det er vel bare bra det.. Slipper kanskje å bli superskuffa[emoji1360]
 
Hvordan går det? [emoji4]

Her går det bra [emoji4] ingen TR å se ennå, men i går følte jeg at den skulle komme hele tiden, hadde tampong i lomma og gikk frem og tilbake fra do for å sjekke, men var kun utflod og ikke noe rødt, haha.

I dag har jeg ikke merket noe ennå, verken murringer eller noen følelse på at den skal komme snart..

Men når det skal sies så har jeg mer tro på at den kommer enn at den ikke kommer, så.. Vi får se[emoji1360]
 
15 DPO og IKM i dag, (med tanke på at sykluslengden min er 31 dager)

Oppdatterer her etterhvert. Tror nemlig at tanta kommer i løpet av dagen[emoji13]
 
Klokka er over 12 og da er det blitt 1 dag over IKM.. Har store delere av dagen følt at den skulle komme på IKM-dagen, har hatt skikkelig murringer og kramper nederst i magen, men nei ingen tante enda..

Jeg skriver som sagt opp datoer for den hver mnd, og det går aldri mer enn 31 dager, og nå er det over det..[emoji848]

Nesten litt rart, for føler som sagt skikkelig på kroppen at den kommer når som helst.
 
Klokka er over 12 og da er det blitt 1 dag over IKM.. Har store delere av dagen følt at den skulle komme på IKM-dagen, har hatt skikkelig murringer og kramper nederst i magen, men nei ingen tante enda..

Jeg skriver som sagt opp datoer for den hver mnd, og det går aldri mer enn 31 dager, og nå er det over det..[emoji848]

Nesten litt rart, for føler som sagt skikkelig på kroppen at den kommer når som helst.

Dette er så spennende! Krysser fingrene for at tanta er langt unna[emoji2][emoji2]
 
Da er pp1 over med dårlig resultat.. Tanta er på besøk[emoji19]

Jaja, bedre lykke neste gang da[emoji1360]
 
Er det noe jeg lærte av denne pp'en så er det å ikke gire seg opp av ting man kjenner når man er i DPO-land og at ømme pupper, kvalme, halsbrann og stikkinger i underlivet like godt kan være tegn på at TR kommer[emoji38]
 
Åh lakris!!! [emoji173][emoji173] det høres ut som en bra helg! [emoji6]

Heheheh, har lest at veldig mange har hatt falske symptomer uten å være gravid, mens de pp'ene de ikke har hatt symptomer har de vist seg å være gravide [emoji1]
 
Åh lakris!!! [emoji173][emoji173] det høres ut som en bra helg! [emoji6]

Heheheh, har lest at veldig mange har hatt falske symptomer uten å være gravid, mens de pp'ene de ikke har hatt symptomer har de vist seg å være gravide [emoji1]

Hahah ja det har jeg også lest[emoji38] Huff det er nesten litt morsomt hvor lett det er å la symtomjakten ta overhånd!

Men man lærer mens man lever, da vet jeg iallefall det at jeg skal roe ned ca 5 hakk neste mnd[emoji23][emoji851]
 
Back
Topp