Ønsket om en liten spire❤️

Synes fremdeles den er like blenda.. Men basert på det jeg har hørt om RFSU nå så tar jeg en CB i morgen uansett.. [emoji16]
IMG_0071.JPG
IMG_0074.JPG
 
Sikkert 4 kveld på rad med halsbrann nå.. Og har fått en stor kvise på hver pupp (Hahah What)
Ellers så har jeg nesten ikke hatt murringer i dag, eller de er iallefall svake.. Men har fremdeles stikninger i underlivet som kommer og går.


Herlighet jeg er spent på test i morgen jeg altså[emoji33] Blir nok ei litta tur på apoteket ja[emoji1373]
 
13 DPO.

Godt man kan Google litt slik at man får roet nerva litt iallefall[emoji38]

Våknet i morges og kjentes ut som <<I morgen får jeg TR-murringer>> , slik de alltid kjennes ut dagene før. Men så leser jeg at flere har hatt de murringen de pleier å ha når TR egenglig er der, men så kom visst ikke tanta alikevell.

Jeg håper jo selvsagt at det samme skjer her i går'n, men det vil jo bare tiden vise det[emoji4]
 
Ja det skal jeg.

Men Hmm jeg føler ikke at TR skal komme snart heller? Og mange tester jo ikke positivt før etter IKM, så har ikke mistet alt håpet, men litt så [emoji20]
 
Første gangen testet jeg ikke positivt før 6+0, så alt er mulig [emoji4] på billige-tester.no har de noen strimler som er veldig sensitive, da er det veldig overkommelig økonomisk å teste [emoji106]angrer veldig på at jeg ikke bestilte de til denne pp'en, nå har jeg bare de vanlige med 25 miu/ml
 
Første gangen testet jeg ikke positivt før 6+0, så alt er mulig [emoji4] på billige-tester.no har de noen strimler som er veldig sensitive, da er det veldig overkommelig økonomisk å teste [emoji106]angrer veldig på at jeg ikke bestilte de til denne pp'en, nå har jeg bare de vanlige med 25 miu/ml

Ok.. ja håper jeg er like heldig da[emoji85]

Ok, fungerer det ikke denne pp'en så skal jeg bestille de til neste. Takk for tips[emoji173]️
 
Føler det skikkelig på meg at TR kommer i løpet av morgendagen eller mandag.. Mistet litt troen i løpet av dagen egentlig.. Men hvor mange får klaff pp1 da?[emoji16]

Vet man ikke skal ta "sorger på forskudd" men jeg kjenner ikke noen andre symptomer enn murringer, akkurat slik jeg alltid har før den dumme tanta[emoji13]
 
Er veldig uvanlig å få klaff på første pp! De fleste bruker opptil 6 mnd før det klaffer. Har sett noe statistikk på det en plass, kan linke det hvis jeg finner om du vil [emoji4]
 
Er veldig uvanlig å få klaff på første pp! De fleste bruker opptil 6 mnd før det klaffer. Har sett noe statistikk på det en plass, kan linke det hvis jeg finner om du vil [emoji4]

Ja har lest det jeg også, så får bare vente å se om den kommer når den skal, hvis ikke så får jeg bare teste igjen da[emoji4]

Jeg skriver iallefall opp datoen jeg får den hver eneste mnd og den er veldig stabil og omtrent på samme dato hver mnd, så da må det nesten være noe om den plutselig ikke kommer når den skal denne mnd[emoji1]
 
Svært få får klaff pp1, men i løpet av 2-4 pp ser jeg majoriteten her inne har fått klaff ;) Husker mange av de jeg startet prøvingen med fikk klaff rundt 2-4 mnd. De sitter jo med 1-åringer nå.
 
Svært få får klaff pp1, men i løpet av 2-4 pp ser jeg majoriteten her inne har fått klaff ;) Husker mange av de jeg startet prøvingen med fikk klaff rundt 2-4 mnd. De sitter jo med 1-åringer nå.

Ja det er vel aller helst slik det er ja, så om det ikke skulle klaffe denne mnd så skal jeg ikke gå helt i kjelleren[emoji4][emoji1360]Jeg har iallefall vært gravid med samme mann før, så vi kan iallfall få det til sammen[emoji1374]

Huff det er så leit at det tar så lang tid for dere! Krysser virkelig fingrene for at det skal ordne seg snart[emoji173]️
 
Back
Topp