Ønsket om en liten spire❤️

Niplene er ømme som fy og jeg har tykk ekkel hvit utflod (bare hyggelig[emoji16] ) og ja jeg kjenner fremdeles på trangen til å teste! Er bare så lite giret på å bli skuffet og samtidig som jeg har lyst til å overaske samboeren om jeg faktisk skulle være preg. Vil ikke at han skal vite at jeg har testet, men samtidig så er jeg på ferie med han helt alene, så må snike meg til å kjøpe når han ikke er med inn[emoji28]

Yeye, oppdatterer sikkert snart[emoji16]
 
Haha huff jeg måtte jo selvsagt bare teste.. Og den var blendahvit[emoji13]
Men det er tidlig så håpet er her fremdeles, venter noen dager til[emoji4][emoji1360]
 
Hihihi!! Jeg også røk på en test idag! [emoji85][emoji23] kanskje vi burde oppmuntre hverandre til å vente med tester de neste dagene? [emoji4]
 
Hihihi!! Jeg også røk på en test idag! [emoji85][emoji23] kanskje vi burde oppmuntre hverandre til å vente med tester de neste dagene? [emoji4]

Så jeg er ikke den eneste nei, haha[emoji16]
Ja du den er jeg helt med på! Da venter vi noen dager også satser vi på at begge får positiv[emoji85][emoji173]️
 
11 DPO.

Har ikke tatt test siden den jeg tok midt på dagen 9 DPO, men hadde jeg ikke vært på ferie så hadde jeg sikkert tatt allerede[emoji85]

Er redd det kan være tidlig nå også, men føler meg merkelig i hele kroppen egentlig, er så sliten og trøtt, føler puppene er tyngre, stikker i underlivet og murrer.

Jeg håper det ikke kun er tegn på tanta.. Vil helst ikke møte tanta på lang, lang tid nå!
 
Har mensmurringer, så mister nesten litt håpet jeg nå :/ er jo bare 3 dager til IKM og det kjennes helt likt ut som slike murringer jeg har før den :(
 
Har mensmurringer, så mister nesten litt håpet jeg nå :/ er jo bare 3 dager til IKM og det kjennes helt likt ut som slike murringer jeg har før den :(

Jeg vil ha tidlige mensmurringer. Det var første tegnet på min første graviditet. Så når de ikke dukker opp så er jeg liksom helt sikker på at da er jeg ikke gravid. Hehe. Selv om det ikke er alle graviditeter som blir like for hver gang da.
Jeg røk også på en test idag, aaalt for tidlig. Er vel mellom 6-9 dpo. Tror helst 9, men er litt usikker. Jeg innbiller meg at jeg kan vri og vende frem en øørliten forandring i riktig lys, men tror det er streksynet som er på plass.
Ikke har jeg hatt strek på disse testene før heller, så litt usikker på hvor sensitive de er. Er billige ebay tester, og så er kontrollstreken så sinnsykt svak. Så hvis det er så svak den andre er også vil jeg jo aldri få strek før langt over ikm! [emoji848]
 
Jeg vil ha tidlige mensmurringer. Det var første tegnet på min første graviditet. Så når de ikke dukker opp så er jeg liksom helt sikker på at da er jeg ikke gravid. Hehe. Selv om det ikke er alle graviditeter som blir like for hver gang da.
Jeg røk også på en test idag, aaalt for tidlig. Er vel mellom 6-9 dpo. Tror helst 9, men er litt usikker. Jeg innbiller meg at jeg kan vri og vende frem en øørliten forandring i riktig lys, men tror det er streksynet som er på plass.
Ikke har jeg hatt strek på disse testene før heller, så litt usikker på hvor sensitive de er. Er billige ebay tester, og så er kontrollstreken så sinnsykt svak. Så hvis det er så svak den andre er også vil jeg jo aldri få strek før langt over ikm! [emoji848]

Hmm Ok, da skal jeg vel ikke legge håpet helt fra meg[emoji16]

Ja det er alt for lett å ryke på testkjøret, men er på ferie nå og skjer noe hele dagene så klarer liksom å holde tilbake, for har ikke tester heller så må kjøpe dyre på butikken eller apoteket.. Er lettere å holde tilbake om en ikke har test liggende i nærhet[emoji85]

Håper du får positiv da forresten! Skal krysse fingrene for deg[emoji4][emoji1360]
 
Jeg har faktisk kveldskvalme nå, og hatt litt de siste kveldene også + kvalm når jeg begynner å bli sulten. Sist jeg var gravid så var det nettop kveldskvalmen som fikk meg til å få mistanke om graviditet og tok test, og jepp der kom det to kraftige streker med en gang.

Ryker nok på en test i morgen ja[emoji16]
 
Gleder meg til oppdatering [emoji1]
Hvordan spiser og drikker du i dpo-land? [emoji4]

Takk i like måte :) håper vi havner i samme termingruppe!


Mener du hvordan appetitten er?
Isåfall varierer det litt, men føler mest at jeg har hatt økt appetitt. Ellers har jeg vært veldig tørst og drukket mye vann.

Har holdt meg helt uten alkohol, for å være på den sikre siden.

Hva med deg? :)
 
Tenkte mer på om du spiser som normalt, eller om du holder deg unna enkelte ting? [emoji4]

Har veldig varierende appetitt, føler meg mye sulten, mens når jeg skal spise blir jeg bare uggen [emoji12] har også holdt meg helt unna lakris og alkohol, spekemat og andre fy-ting, mye pga jeg ikke liker det eller er allergisk [emoji28] lakris har vært vanskelig, men er verdt et forsøk, vil prøve alt for å se om det er noe jeg kan gjøre selv for at spiren skal klamre seg fast [emoji4] etter å ha mistet 3 ganger på rad har jeg begynt å tenke på om det kanskje kan være ting jeg har gjort eller spist, så prøver å unngå alt jeg kan tenke på [emoji28]
 
Tenkte mer på om du spiser som normalt, eller om du holder deg unna enkelte ting? [emoji4]

Har veldig varierende appetitt, føler meg mye sulten, mens når jeg skal spise blir jeg bare uggen [emoji12] har også holdt meg helt unna lakris og alkohol, spekemat og andre fy-ting, mye pga jeg ikke liker det eller er allergisk [emoji28] lakris har vært vanskelig, men er verdt et forsøk, vil prøve alt for å se om det er noe jeg kan gjøre selv for at spiren skal klamre seg fast [emoji4] etter å ha mistet 3 ganger på rad har jeg begynt å tenke på om det kanskje kan være ting jeg har gjort eller spist, så prøver å unngå alt jeg kan tenke på [emoji28]

Ja slik ja[emoji4][emoji1360]

Jeg har også holdt meg unna lakris, og det er hardt forsi jeg ELSKER lakris. Mine svakheter i livet er sjokolade og lakris.. Takk gud for at sjokolade er noe gravide kan spise iallefall[emoji28]

Ellers enn alkohol og lakris så har jeg spist som normalt + tar folat da[emoji4]
 
Ikke sant?! Lakris er såååå godt! [emoji7][emoji7]
Gleder meg til den dagen jeg kan hive innpå med lakris igjen! (Kommer til å bli kjempekvalm[emoji23])

Tar folat her også [emoji106] [emoji4]
 
Var innom butikken med samboeren i sta for å kjøpe fersk frokost, også gikk jeg bort til automaten (hvo man trykker for å få lapp til snus, barberblader, tester osv) og han bare "nei vent noen dager til nå"

Kjedelig han.. Haha droppa det da jeg, men vurderer å kjøpe en i smug litt senere[emoji28]
 
Back
Topp