Ønskebarn-når håpet om å få en liten setter hele verden på vent

Mandag, og denne uka får vi svar på om noen av de 13 befruktede eggene overlever til blasto, og havner på frys :wideyed:. Dette er skummelt. Hadde et sykt vondt uttak og dagene som kom etter var svært tøffe. Jeg er glad jeg ikke visste så mye om overstimulering, da vet jeg ikke om jeg hadde tørt å være med på dette. Kun mildt overstimulert. Men vondt nok :facepalm:.

Nå håper jeg det bare er verdt det! :angelic:
 
Last edited:
Mensen kom i natt :angelic:. Så deilig, at kroppen allerede spiller på lag. Har fremdeles ikke hørt noe fra Porsgrunn. Synes det er ganske dårlig, da man går rundt og håper, og på den andre siden er redd. Redd for at det hele skal være over for denne runden :nailbiting: Jeg hadde vel hørt at det ikke var noe til frys, om det er tilfellet? :facepalm:

Ellers setter jeg blodfortynnende, de er skikkelig vonde. Men har unnagjort 6 sprøyter, så nå er det bare 14 igjen :blackeye:. Kroppen kom seg skikkelig over helga, nå er jeg helt smertefri i magen. Den såkalte mensen som kom, er også av den fredelig typen ;)

Så nå når kroppen og jeg er på lag så håper jeg at de bare ringer i løpet av dagen og forteller oss om veien videre. Uansett vei. Ventetid er det vanskeligste for meg i denne prosessen :(
 
Endelig kom telefonen! 6 fine blasto på frys! Det er jo helt fantastisk. Litt i sjokk. Klarer ikke å ta det helt inn. Deilig at det er lenge til nytt uttak, om jeg i det heletatt må ha et nytt. Og ikke minst store sjangser for baby i ett av disse :dummy1:Nå skal jeg ta ventetiden med knusende ro! Nå er det nytt håp :smiley-bounce012
 
Last edited:
Endelig kom telefonen! 6 fine blasto på frys! Det er jo helt fantastisk. Litt i sjokk. Klarer ikke å ya det helt inn. Deilig at det er lenge til nytt uttak, om jeg i det heletatt må ha et nytt. Og ikke minst store sjangser for baby i ett av disse :dummy1:Nå skal jeg ta ventetiden med knusende ro! Nå er det nytt håp :smiley-bounce012
6 på frys er jo fantastisk :D Dette blir det baby av!
 
Endelig kom telefonen! 6 fine blasto på frys! Det er jo helt fantastisk. Litt i sjokk. Klarer ikke å ya det helt inn. Deilig at det er lenge til nytt uttak, om jeg i det heletatt må ha et nytt. Og ikke minst store sjangser for baby i ett av disse :dummy1:Nå skal jeg ta ventetiden med knusende ro! Nå er det nytt håp :smiley-bounce012


6!!!!! Så fantastisk!! Dette må jo bare bli baby :Heartblue:Heartblue
 
Nå har vi siste dag på hytta. 15/20 blodfortynnende er satt :blackeye:. Teller ned til de 5 siste. Da har jeg faktisk akkurat holdt på en måned med sprøyter. Jeg har da satt 37 sprøyter selv i forkant og etterkant av forsøket. Samt de 5-6 sprøytene som ble satt under forsøket. 4 lokalbedøvelser og 2 morfinsprøyter. Den ene var bare påfyll.

Har altså bikket 45 stikk denne runden, også har vi jo stikkene under uttak også, og det var jo 30 . Er det rart man føler seg mørbanka :blackeye::banghead:

Håper jeg kommer hjem til postkasse med ny plan :rolleyes:. Jeg tenker å begynne å teste for eggløsning fra mandag av og ut uka, da kan jeg forutse når den nye mensen kommer, og begynne å regne dager igjen til neste eggløsning og innsett :angelic:.

Jeg liker å ha kontroll, men man kan jo ikke kontrollere kroppen :bored:. Den har ikke samarbeidet med sykehusåpningstider til nå, så håper inderlig den er mer villig denne runden :angelic:
 
Kontroll har jeg absolutt ikke! 11 dager på overtid er mensen, og jeg har tempen som en gal den siste uka. Høye temperaturer på dag 33-38, så det røyk noen gravidtester som var så blenda som vanlig :shifty:. Ikke sjokkert over det, men kroppen lurer meg jo litt fortiden :bored:

Nå har vi endelig en plan om å få ultralyd neste uke om mensen fremdeles ikke har dukket opp. Det hjelper hodet mitt å få slappet litt av. Veldig redd noen dager der at hele innsettet måtte vente til august o_O.

Gi meg styrke! Prøver å finne på koselige ting, og prøve å forskyve tankene. Men de kommer på kvelden, da ligger jeg å grubler :nailbiting:. Jeg håper det bare blir verdt det til slutt :dummy1:
 
Kontroll har jeg absolutt ikke! 11 dager på overtid er mensen, og jeg har tempen som en gal den siste uka. Høye temperaturer på dag 33-38, så det røyk noen gravidtester som var så blenda som vanlig :shifty:. Ikke sjokkert over det, men kroppen lurer meg jo litt fortiden :bored:

Nå har vi endelig en plan om å få ultralyd neste uke om mensen fremdeles ikke har dukket opp. Det hjelper hodet mitt å få slappet litt av. Veldig redd noen dager der at hele innsettet måtte vente til august o_O.

Gi meg styrke! Prøver å finne på koselige ting, og prøve å forskyve tankene. Men de kommer på kvelden, da ligger jeg å grubler :nailbiting:. Jeg håper det bare blir verdt det til slutt :dummy1:
Så kjedelig med sen mens! Men godt dere har en plan :happy:

Jeg skjønnet godt hva du mener med kveldsgrubling. Jeg har fått skikkelig lakenskrekk fordi jeg ligger og tenker så mye når jeg skal sove. Det er helt grusomt, kan ligge i flere timer :shifty: Da vil jeg heller vente med å legge meg til jeg er stuptrøtt!
 
Så kjedelig med sen mens! Men godt dere har en plan :happy:

Jeg skjønnet godt hva du mener med kveldsgrubling. Jeg har fått skikkelig lakenskrekk fordi jeg ligger og tenker så mye når jeg skal sove. Det er helt grusomt, kan ligge i flere timer :shifty: Da vil jeg heller vente med å legge meg til jeg er stuptrøtt!

Huff. Ja, den kjenner jeg til :blackeye:. Må prøve å gjøre hyggelige ting. Så fokuset blir på andre ting. I dag gikk jeg 3 timer i skogen. Og da jeg kom hjem kom faktisk mensen, så nå er det vente på eggløsning :wacky:. Så må den komme på rett dag. Gjør den det, så blir det innsett :happy:
 
Huff. Ja, den kjenner jeg til :blackeye:. Må prøve å gjøre hyggelige ting. Så fokuset blir på andre ting. I dag gikk jeg 3 timer i skogen. Og da jeg kom hjem kom faktisk mensen, så nå er det vente på eggløsning :wacky:. Så må den komme på rett dag. Gjør den det, så blir det innsett :happy:
Yes! Så bra :D Jeg krysser fingrene!
 
Okey, 39 dager syklus endelig ferdig! :blackeye:. Og i gang med dobbel letrozol, dag 3 i syklus i dag og starter i går :angelic:. Første ultralyd allerede på fredag. Nå føler jeg plutselig vi er i gang igjen og har en sjangse på å få innsett :angelic:. Det er ikke langt mellom :angel5og :angry4 i denne prøverørskarusellen. Håper det bare denne gangen kan snus å gå fra :angry4-->:angel5
 
Det var en lang helg fra første ultralyd til andre, 15 eggløsningstester, flere ganger om dagen og med både strimmel og digital :wideyed:
Men det gikk så vidt bra! Fikk eggløsningsprøyte å sette i går, så det vil si at eggløsningen kommer på onsdag, dag 12, og jeg lander på en 25 dagers syklus denne runden :wacky:. Fra 18-39 til 25. Altså, denne kroppen får kjørt seg!

Vi setter inn en av de 6 blastoene våre på mandag og så begynner rugetiden :shy:.

I dag sov jeg til kl 09 og så rett på yoga. Puste, hvile og strekke ut. Nå kroppen, nå skjer det :smiley-angelic001
 
Back
Topp