ÆSJ!

Så bra du fikk time til UL da, håper de finner ut noe.. Krysser fingrene for deg, håper det går bra på UL i morgen! Sender deg en klem samtidig...
 
Så bra du fikk time til UL da, håper de finner ut noe.. Krysser fingrene for deg, håper det går bra på UL i morgen! Sender deg en klem samtidig...

Takk snille du :)

Håper som sagt de kan se en fostersekk, eller noe anlegg for at jeg er gravid hvertfall og at det er på riktig plass.. det vil gi meg mer ro i magen hvertfall..
 
Næmmen :( Krysser fingre for at det bare er sen hcg produksjon.

Ja... får håpe det... :( Hadde jeg bare tissa på pinnen og ikke tatt blodprøve så hadde det jo vært en dans på roser nå...
 
Forhåpentligvis stiger den bare sent hos deg, så lenge den stiger så er det viktigst. Krysser alt for at det bare er en slow starter.

Krysser fingrene for det... Virkelig....
 
Masse lykke til på ul i morgen, håper du får ett positivt svar
 
Har hørt at det ikke er kjemisk så lenge hcg stiger. Kjemisk graviditet er når egget bare "streifer borti" å får tid til å produsere litt hcg, å med dagens sensitive tester så kan det lille være nok til å slå ut på en test. Så siden det stiger selv om det ikke er så mye, så er det iallefall ikke kjemisk. Tror du får nå bare skal senke skuldrene å være glad det er stigninig i det hele tatt, også får du svar etter helgen. Det er uansett ikke noe du får gjort til eller ifra i helgen :)
Stor klem til deg <3
 
Jeg har tatt mangfoldige hcgprøver i min "karriere" , har jo vært gravid 16-17 ganger..
Og min erfaring er at liten hcg stigning ikke er veldig positivt..
Men..har selv opplevd det samme som du, stigning fra 107 til 128 på to dager, så fra 128 til 141 og til 156 de neste to dagene og fikk ingen som helst håp av legen. Bestillte utskrapning som jeg ikke klarte møte opp til, føltes helt feil.. Idag er gutten snart 3 år og et nydelig resultat av sein hcg stigning:)
Som regel har det gått til helvete hos meg, men jeg vet også at det ikke trenger å gjøre det.
Skjønner så godt at du har det vanskelig nå, det å gå rundt å ikke vite er grusomt.. sender deg en stor klem og krysser alt jeg har for at det skal gå bra. Slapp av og ta vare på deg selv til du skal på ul imorgen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Masse lykke til! Håper alt står bra til på ul!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uff, skjønner at du blir nervøs. Masse lykke til på UL. Sender deg en klem, og krysser fingrene for deg. <3
 
HCG på tirsdag var 120 og på torsdag var den 135.......

æsj!

kjenner jeg får vondt i magen.......

Ja, det var du som var i samme båt som meg det... bare at jeg har blødd litt også. Hvordan gikk UL i dag? Håper du fikk gode nyheter. Sjekket opp en privatklinikk selv, for blir tullete av å vente på svar, men stengt på lørdag :-(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, det var du som var i samme båt som meg det... bare at jeg har blødd litt også. Hvordan gikk UL i dag? Håper du fikk gode nyheter. Sjekket opp en privatklinikk selv, for blir tullete av å vente på svar, men stengt på lørdag :-(


Sent from my iPhone using BV Forum

Gikk ikke bra :(

Jeg dro til oslo og fikk time idag.. hadde ikke orket å vente så lenge som til neste uke. Glad jeg brukte penger på det np i ettertid...
Krysser fingrene for at du bare har en helt vanlig blødning og at alt er bare fint <3
 
Back
Topp