ÆSJ!

Frk.Bestemt

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Marsboerne 20 18
HCG på tirsdag var 120 og på torsdag var den 135.......

æsj!

kjenner jeg får vondt i magen.......
 
Det kan jo hende du produserer sent? :)


Sent from my iPhone using BV Forum


ja, det kan hende... men blir er lite trivelig helg.. :/ lenge til mandag :(
 
Hva sa legen da? Så lenge du ikke har blødd og det har vært stigning må du ikke bekymre deg for mye. :)
 
Hva sa legen da? Så lenge du ikke har blødd og det har vært stigning må du ikke bekymre deg for mye. :)


Legen har fri idag- typisk! Så får ikke snakket med han før på mandag! :( Jeg har denne uka fått mer og mer vondt i puppa, spesielt ved løping og jeg får så vidt igjen jakka.

Jeg har ikke blødd noe som helst siden forrige mens som startet 2 sept...
 
Treg stigning kan tyde på kjemisk graviditet :/ AH unner deg virkelig ikke denne helgen!! :( Håper på det beste!!

Hva fikk deg til å ta HCG test?
 
Treg stigning kan tyde på kjemisk graviditet :/ AH unner deg virkelig ikke denne helgen!! :( Håper på det beste!!

Hva fikk deg til å ta HCG test?

Ja, det jeg også har hørt :/ Også vi som skulle fortelle det til foreldrene mine imorgen fordi vi skal på middag... :(

Jeg fikk bare negative tester og mensen kom ikke... Så bestilte jeg time bare for å sjekke at jeg ikke hadde HCG i blodet. Men så fikk jeg plutselig svake tester.. Har tatt 6 tester og de alle er positive.. Så var vel derfor. og angrer nå veldig på å ha utsatt meg selv for disse bekymringene
 
ååååw :(

krysser fingrene for at alt er som det skal være, og at helgen din går fortere enn du tror !
 
ååååw :(

krysser fingrene for at alt er som det skal være, og at helgen din går fortere enn du tror !

Takk =)

Kjenner jeg ikke har så lyst til å dra i barnedåp,ei heller dra på jobb idag.. :(
 
Nei, så kjedelig start på helgen :( huff, håper det har vært en feilmåling eller noe.. Lykke til, sender deg en god klem!!
 
Nei, så kjedelig start på helgen :( huff, håper det har vært en feilmåling eller noe.. Lykke til, sender deg en god klem!!

Ja.. :( Ikke noe morsomt.. :/
 
ååw duda .... jeg ville kanskje ha droppa jobben i dag hvis du er så utafor :(

Det er utrolig hvordan et tall kan snu opp ned på en dag... :( Også vil jeg jo ikke være borte fra jobb siden jeg bare er vikar.. :( Dette som skulle bli en fin helg....
 
Klem til deg!! Krysser fingre og tær for deg og håper det alt er som det skal være! Skal du ta ny blodprøve?
 
Klem til deg!! Krysser fingre og tær for deg og håper det alt er som det skal være! Skal du ta ny blodprøve?

nei, de sa jeg skulle vente til mandag for da var legen tilbake på jobb. Jeg klarer ikke å vente til mandag. Har bestilt time til tidlig ultralyd imorgen. Selvom de ikke kan se så innmari mye nå. Er 5+5 imorgen, kan de stadfeste om det er utenfor livmoren eller ikke.. akkurat nå så er det ganske viktig for meg å få svar på akkurat det. Alt annet som vi evt ser er bonus...
 
Forhåpentligvis stiger den bare sent hos deg, så lenge den stiger så er det viktigst. Krysser alt for at det bare er en slow starter.
 
Back
Topp