Ålesundere med termin Høst/Vinter 2015

Jeg er hjemme med 100% sykemelding de siste 9 dagene no før jeg går ut i permisjon. Her er det lite/null nattesøvn så det taes igjen på dagen :)
Vi skal på ultralyd på fredag for å sjekke leie og størrelse (pga av no1 blei født i sæte). Så det blir spennende og se om han lillebror har funnet veien til riktig plassering eller om han er like sta som søstra si :)
 
Jeg er hjemme med 100% sykemelding de siste 9 dagene no før jeg går ut i permisjon. Her er det lite/null nattesøvn så det taes igjen på dagen :)
Vi skal på ultralyd på fredag for å sjekke leie og størrelse (pga av no1 blei født i sæte). Så det blir spennende og se om han lillebror har funnet veien til riktig plassering eller om han er like sta som søstra si :)
Lå han som han skulle? :)
 
Skal ikke i permisjon før til jul jeg... Ikke like langt på vei som dere.

60% sykemeldt og begynt på gruppebehandling hos fysio for bekkenet
 
Hei folkens! Nokken so veit om d fins babysvømming i området? :)

No e d vel på tide me ei lita oppdatering me ;-) Kor d gjeng me dokke å den lille?
Her gjeng ting bra, he komt godt inn i foreldrerolla, men he alltids mykje igjen å lære :) Lille gullet e heldigvis flink å søve på natta, heile 5-8 tima! Heldigvis sei ej so ikkje e menneske om ej ikkje fe nok søvn :p No vurdera ej å ta me baby på babysvømming, hvis d fins opplegg for sånt her.

Nokken av dokke so he vør på babykino på moa? Kordan fungera d? Der e ikkje so monge mulighete for parkering av vogn?
 
Det et på moa, men oppstart i januar og september og ofte venteliste.

Det er i Langevåg også, sjekk baby og småbarnsvømming i Langevåg på fb for påmelding

Der er oppstart i februar som drt det er ledige plasser på nå
 
Har en samboer fra Ålesund, vi venter vårt første barn og har vel mer eller mindre bestemt oss for å flytte opp til Ålesund igjen i løpet av sommeren :) håper jeg kan være en del av denne gruppen :)
 
Det et på moa, men oppstart i januar og september og ofte venteliste.

Det er i Langevåg også, sjekk baby og småbarnsvømming i Langevåg på fb for påmelding

Der er oppstart i februar som drt det er ledige plasser på nå

Takk for tips :)
 
Back
Topp