Ålesundere med termin Høst/Vinter 2015

Vintervognpose, vinterdress, varmere tøfler, ull, tykkere luer og votter. :)

Var inne på nameit å kjøpte noen ullbodyer :) ellers har det kommet ei grindseng i hus og blitt bestillt ei vogn ♡♡ litt tidelig kanskje, men klarte ikke å stoppe meg :D Greit å ha noe i hus, siden det er så stor sjans for tidlig fødsel. Burde vel sikre meg et stellebord også snart.
Der da, fått noe i hus? :)
 
Var inne på nameit å kjøpte noen ullbodyer :) ellers har det kommet ei grindseng i hus og blitt bestillt ei vogn ♡♡ litt tidelig kanskje, men klarte ikke å stoppe meg :D Greit å ha noe i hus, siden det er så stor sjans for tidlig fødsel. Burde vel sikre meg et stellebord også snart.
Der da, fått noe i hus? :)
Jeg har nesten alt fra før då dette er no2. Men vi har kjøpt ny seng og et ekstra stellebord (et på badet og et på babyrommet, praktisk då det kan gjøres om til vanlig kommode etterpå. :)
 
Jeg har nesten alt fra før då dette er no2. Men vi har kjøpt ny seng og et ekstra stellebord (et på badet og et på babyrommet, praktisk då det kan gjøres om til vanlig kommode etterpå. :)


Hørtes lurt ut! :) har sett på noen fra IKEA. Finnes alt for mye å velge i :D
 
Heisann.. noen som har peiling på mammaklær? Er det bare H&M på Moa som har slikt?
 
Det med størrelser er litt tilfeldig, og generelt finner vi alle "bare andre størrelser enn vi selv trenger" hvor utplukket det er avhenger jo av hvor lenge siden de fikk inn varen, de vanligste størrelsene går jo først
 
Så det :) Veldig koselig å bli invitert, men e har ikke sånn kjempelyst til å melde me inn i nåkke fbgruppe. :) Men igjen, takk for invitasjonen :)
 
Her e det hovne bein om dagen... :( Hadde ikke nokke vann i kroppen med nr1... Men men bare og holde ut, 2 mnd igjen :)
 
Lenge igjen her, oul i morgen
Men ikke vann i kroppen da
 
Back
Topp