⭐️Graviditetstestene våre desember 2017⭐️

cd333ea4559ce28dfdda57b4755b9fc7.jpg


Jeg måtte bare ta en test til[emoji7]
Gjett om mannen blir glad når jeg kommer hjem fra jobb!
Han var så sikker på at han ikke kunne få barn.. vi snakket om det senest i går..[emoji1] Endelig etter nærmere ett års prøving[emoji7][emoji173]

Gratulerer så mye!!
 
cd333ea4559ce28dfdda57b4755b9fc7.jpg


Jeg måtte bare ta en test til[emoji7]
Gjett om mannen blir glad når jeg kommer hjem fra jobb!
Han var så sikker på at han ikke kunne få barn.. vi snakket om det senest i går..[emoji1] Endelig etter nærmere ett års prøving[emoji7][emoji173]
Gratulerer sååå masse!!!
 
Jooo! Eg må avgårde å få kjøpt nu digital... må se at det er stigning... tør ikke stole på strimlene mer... i går ble den ene typen sterkere og den som hadde vært sterk ble bare svakere...
:oops::oops:
Ååå?? Vi får satse på at det ikkje er noe!!
La spiren klore seg godt fast :Heartred
Skjønner du ikkje klare å stole på strimlene.. ihvertfall hvis den blir svakere... men vi satser på at det ikkje er noe å bekymre seg for :love7
 
:oops::oops:
Ååå?? Vi får satse på at det ikkje er noe!!
La spiren klore seg godt fast [emoji813]red
Skjønner du ikkje klare å stole på strimlene.. ihvertfall hvis den blir svakere... men vi satser på at det ikkje er noe å bekymre seg for :love7
Har bevisst ikke testa idag, bare kjent på symptomer, jeg er gåeeen! Kjenner jo at det skjer noe, og ingen mens idag heldigvis!
Den ene strimmelen var veldig svak i går, på samme urin eg fikk positiv digital! Så bør vel egentlig ikke stresse mtp at strimlene er fra ebay og mindre pålitelige enn clearblue... menne [emoji56]
 
Meeeen bekymrer meg for masse mensen murringer, og vondt over alt i magen.
Er dette en del av prosessen? Som sagt, aldri vært gravid og ej har ikke peiling på ka som skjer med kroppen! o_O:rolleyes::rolleyes:
 
cd333ea4559ce28dfdda57b4755b9fc7.jpg


Jeg måtte bare ta en test til[emoji7]
Gjett om mannen blir glad når jeg kommer hjem fra jobb!
Han var så sikker på at han ikke kunne få barn.. vi snakket om det senest i går..[emoji1] Endelig etter nærmere ett års prøving[emoji7][emoji173]

Gratulerer så myye[emoji173]️[emoji173]️
 
Har bevisst ikke testa idag, bare kjent på symptomer, jeg er gåeeen! Kjenner jo at det skjer noe, og ingen mens idag heldigvis!
Den ene strimmelen var veldig svak i går, på samme urin eg fikk positiv digital! Så bør vel egentlig ikke stresse mtp at strimlene er fra ebay og mindre pålitelige enn clearblue... menne [emoji56]
Bra! Man blir gjerne litt gal av all den testinga!
Skjønner deg godt!!
Heldig vis!! Men du har jo fått pos dig! Så burde vell ikkje bekymre deg :Heartred
Går nåk bra skal du se!!
 
cd333ea4559ce28dfdda57b4755b9fc7.jpg


Jeg måtte bare ta en test til[emoji7]
Gjett om mannen blir glad når jeg kommer hjem fra jobb!
Han var så sikker på at han ikke kunne få barn.. vi snakket om det senest i går..[emoji1] Endelig etter nærmere ett års prøving[emoji7][emoji173]
Gratulerer :)
 
Back
Topp