Avocado's voksende spire

Holy moly, tenk at du er halvveis allerede!! Woop woop til det [emoji16]

Leit å høre om bekkenplagene og magevondten din [emoji53]
Høres veldig kjent ut, hatt mye av det samme dem siste tiden. Hvil mye og ikke press deg selv for hardt!
Og godt du har en mann som ordner med shoppingen [emoji4]
Nyt resten av kvelden på sofaen sjønne du [emoji177]

Om to uker bare er det du som er halvveis :D Veldig gøy hvordan tiden plutselig flyr!

Vi får begge hvile oss godt og slutte å presse oss selv for hardt. Nå har jeg i hvert fall inntatt sofaen for kvelden, og den forlates ikke før leggetid :p

Klem i fleng ❤️
 
Gratulerer med over halvveis[emoji173] nå går det fort fremover vet du!! :D

Takk :D
Har innsett at dette bare går fortere og fortere jo lengre jeg kommer :wideyed:
 
Hurra for halvveis snuppa[emoji111][emoji8][emoji173] Nå går det kjapt framover[emoji7]

Kjipern med de bekkenplagene, det er så slitsomt med bekkenløsning [emoji53][emoji53] Blir det for ille så avlast litt med krykker hvis du har[emoji173] Håper ihvertfall at fysio hjelper[emoji4] Og den magevondten hørtes ikke noe digg ut, hvil deg masse og avlast det du kan[emoji173]

Grattis med ny bil å, kjekt å få ting på plass før frøkna kommer[emoji7][emoji106]
 
Hurra for halvveis snuppa[emoji111][emoji8][emoji173] Nå går det kjapt framover[emoji7]

Kjipern med de bekkenplagene, det er så slitsomt med bekkenløsning [emoji53][emoji53] Blir det for ille så avlast litt med krykker hvis du har[emoji173] Håper ihvertfall at fysio hjelper[emoji4] Og den magevondten hørtes ikke noe digg ut, hvil deg masse og avlast det du kan[emoji173]

Grattis med ny bil å, kjekt å få ting på plass før frøkna kommer[emoji7][emoji106]

Takk søta ❤️

Krykker hadde vært lurt ja, men det må jeg i så fall stikke å låne en plass. Men får i første omgang håpe det hjelper med fysio og hvile :)

God lørdag snupp ❤️
 
Gratulerer så mye med over halvveis! Tenk at du er kommet så langt allerede :D [emoji173]️ Kjipt å høre at du sliter med bekkenet, men godt du skal til fysio. Bare å ta det på alvor med en gang, så det ikke blir verre :) God bedring og nyyyyt :D
 
Takk søta [emoji173]️

Krykker hadde vært lurt ja, men det må jeg i så fall stikke å låne en plass. Men får i første omgang håpe det hjelper med fysio og hvile :)

God lørdag snupp [emoji173]️
Satser på at fysio hjelper i første omgang nå[emoji1][emoji8]

God lørdag til deg også[emoji173][emoji173]
 
Gratulerer så mye med over halvveis! Tenk at du er kommet så langt allerede :D [emoji173]️ Kjipt å høre at du sliter med bekkenet, men godt du skal til fysio. Bare å ta det på alvor med en gang, så det ikke blir verre :) God bedring og nyyyyt :D

Takk fine du ❤️
Fikk litt aha opplevelse i sted da jeg snakket med søsteren min. Hun tok ikke sin bekkenløsning på alvor, og slet derfor leeenge etter fødsel. Så nå er det bare å roe ned :)
 
Last edited:
Gratulerer med å ha passert halvveis!!! [emoji16] Herlig. Håper fysio får hjulpet deg. [emoji173]
 
20+2 og plutselig over halvveis i svangerskapet ✌:wideyed:

Mye plager den siste uken. Særlig bekken og magevondt. Antar en svak bekkenbunn og må virkelig skjerpe meg og gjøre knipeøvelser om jeg skal unngå lekkasje i den regionen i fremtiden...
Bekkenet håper jeg fysio kan hjelpe meg med når jeg har time på mandag :angelic:
Jeg vagger avsted i sneglefart, men kan ikke gå særlig langt før bekkenet sier nei. Høyrebeinet får det verst og utover kvelden blir det gjerne halting. Hjelper ikke stort at vi er uten bil frem til torsdag og at jeg derfor må vagge avsted til bussen hver gang jeg skal ut :p

Guuu så godt det skal bli å få bil igjen!! Vi har jo kjøpt ny (brukt)bil og solgt vår egen. Så da ble det en uke helt uten. Godt jeg har en mann som mer enn gjerne sykler på butikken :D
Det ble passat stasjonsvogn på oss denne gangen også. Vært veldig fornøyd før og gleder meg til en som er litt yngre ;)
Motorvarmer med fjernkontroll blir nok bra til vinteren når snuppa vår kommer ettersom vi ikke har fått bygget garasjen vår enda :D

Håper alle har en god lørdag! En hilsen fra hu i sofakroken ✌

Vis vedlegget 232994

Gratulerer med å passere halvveis!

Her begynte bekkenet å plage meg allerede rundt uke 10-11, dvs det var da jeg fant ut at jeg ikke kunne verken jogge eller gå fort lenger for da låste alt seg. Klarte likevel å holde det i sjakk frem til ungen sank lenger ned, det stabiliserte godt! Merka hvor godt ungen hadde stabilisert etter fødsel, for å si det sånn ;)

Gratulerer med ny bil! :) Kjekt å få gjort unna de største innkjøpene i god tid før fødsel.
 
Gratulerer med å passere halvveis!

Her begynte bekkenet å plage meg allerede rundt uke 10-11, dvs det var da jeg fant ut at jeg ikke kunne verken jogge eller gå fort lenger for da låste alt seg. Klarte likevel å holde det i sjakk frem til ungen sank lenger ned, det stabiliserte godt! Merka hvor godt ungen hadde stabilisert etter fødsel, for å si det sånn ;)

Gratulerer med ny bil! :) Kjekt å få gjort unna de største innkjøpene i god tid før fødsel.

Takk :D Stor stas å ha kommet så langt! Og litt uvirkelig :joyful:

Uff, det var tidlig å få bekkenplager :(
Håper å kunne holde det i sjakk jeg og, og helst ikke bli noe verre enn det er nå... alt handler jo om viljen til å forsake det man kunne tenke seg å gjøre.. jeg vil jo feks gjerne på fjelltur, men det får jeg bare utsette... :shy:

Du er bra nå eller?
 
Takk :D Stor stas å ha kommet så langt! Og litt uvirkelig :joyful:

Uff, det var tidlig å få bekkenplager :(
Håper å kunne holde det i sjakk jeg og, og helst ikke bli noe verre enn det er nå... alt handler jo om viljen til å forsake det man kunne tenke seg å gjøre.. jeg vil jo feks gjerne på fjelltur, men det får jeg bare utsette... :shy:

Du er bra nå eller?
Tja... er mye bedre, men merker det henger litt igjen om jeg feks prøver å løpe intervaller. Blir også halt av å gå langt (1mil) med vogna, men har ikke kommet meg til legen enda.
 
Tja... er mye bedre, men merker det henger litt igjen om jeg feks prøver å løpe intervaller. Blir også halt av å gå langt (1mil) med vogna, men har ikke kommet meg til legen enda.

Oi, såpass :eek:
Høres ut som du må ta en prat med legen da ja, og få deg en time til behandling!
 
Takk søta [emoji173]️ Er jo litt stolt over den og :rolleyes:

Sparkene er helt magisk! Og noen ganger må jeg klype meg selv i armen over det faktum at det er en sprell levende baby inni der :woot:

Det blir man aldri vant med helt! At det faktisk er en liten baby inni der. Syns det er like uvirkelig denne gangen! Går ikke helt opp for meg før jeg har lille i armene mine [emoji173]️enda da er det vanskelig forstå det lille miraklet [emoji173]️[emoji4]
 
Det blir man aldri vant med helt! At det faktisk er en liten baby inni der. Syns det er like uvirkelig denne gangen! Går ikke helt opp for meg før jeg har lille i armene mine [emoji173]️enda da er det vanskelig forstå det lille miraklet [emoji173]️[emoji4]

Godt å høre det ikke bare er meg :p
 
Oi, såpass :eek:
Høres ut som du må ta en prat med legen da ja, og få deg en time til behandling!

Er nok lurt ja, helst før jeg forhåpentligvis sitter her gravid med nr2 ;) (ja, jeg drømmer om at vi skal klare nr2 på egenhånd)
 
Back
Topp