Avocado's voksende spire

Wow shit, tida flyyr altså!! Kjennes ikke slik ut her[emoji23][emoji23] Grattis med halvveis[emoji3][emoji3][emoji1319][emoji1319]

Håper fysio kan hjelpe deg med plagene[emoji173]️
 
Wow shit, tida flyyr altså!! Kjennes ikke slik ut her[emoji23][emoji23] Grattis med halvveis[emoji3][emoji3][emoji1319][emoji1319]

Håper fysio kan hjelpe deg med plagene[emoji173]️

Tusen takk vennen ❤️
Heier på deg og blastoen som snart skal settes inn!! ✌
 
Tusen takk vennen [emoji173]️
Heier på deg og blastoen som snart skal settes inn!! [emoji111]

Takk for det[emoji5] UL om to dager, regner med at alt er klart siden det har vært det på UL de to første gangene! Så tipper innsett mandag neste uke om de overlever opptiningen![emoji173]️
 
Takk for det[emoji5] UL om to dager, regner med at alt er klart siden det har vært det på UL de to første gangene! Så tipper innsett mandag neste uke om de overlever opptiningen![emoji173]️

Oi, syns du akkurat begynte på Progynova i går jeg :p dagene flyr visst ;)
Nå syns jeg det må gå altså! Du fortjener en søt liten juni-bebs ❤️
 
Oi, syns du akkurat begynte på Progynova i går jeg :p dagene flyr visst ;)
Nå syns jeg det må gå altså! Du fortjener en søt liten juni-bebs [emoji173]️

Hehe, ja disse stimuleringsdagene går hvertfall vesentlig mye raskere enn rugedagene[emoji12][emoji23]

Håper på junibaby nå ja[emoji173]️
 
Gratulerer med vel passert halvveis. Du snakker om at tiden flyr du!
Leit du sliter sånn med bekkenet. Håper fysio kan hjelpe og at det at du tar det på alvor gjør at det ikke blir for ille/langvarig.
Ta vare på deg selv. Kjekt med ny bil og varmer med fjernkontroll. Blir godt på vinteren med frøkna det!
 
Gratulerer med vel passert halvveis. Du snakker om at tiden flyr du!
Leit du sliter sånn med bekkenet. Håper fysio kan hjelpe og at det at du tar det på alvor gjør at det ikke blir for ille/langvarig.
Ta vare på deg selv. Kjekt med ny bil og varmer med fjernkontroll. Blir godt på vinteren med frøkna det!

Takk søta ❤️
Har vært hos fysio i dag og føler meg mørbanka :p Håper på bedre kropp i morgen :)

Hvordan går det med deg nå?
 
Takk søta ❤️
Har vært hos fysio i dag og føler meg mørbanka :p Håper på bedre kropp i morgen :)

Hvordan går det med deg nå?
Hehe. Håper det bare er behagelig og bedre imorgen. At du får valuta for den mørbanka følelsen.
Går greit.
Var skikkelig nedtur at forrige syklus skulle være en av tre uten det minste napp, men får ikke gjort mer fra eller til. Bare å vente på EL nå.
 
Halvveis allerede! Helt utrolig ❤️
 
Hehe. Håper det bare er behagelig og bedre imorgen. At du får valuta for den mørbanka følelsen.
Går greit.
Var skikkelig nedtur at forrige syklus skulle være en av tre uten det minste napp, men får ikke gjort mer fra eller til. Bare å vente på EL nå.

Den ventinga er dryg, men den som venter på noe godt vet du ;)
Heier på deg!!
 
Halvveis allerede! Helt utrolig ❤️

Ja, nesten ikke til å tro :wideyed:
Hadde blitt happy om du kunne vært ca halvveis innen jeg skal føde. Det hadde vært no'!
 
Ja, nesten ikke til å tro :wideyed:
Hadde blitt happy om du kunne vært ca halvveis innen jeg skal føde. Det hadde vært no'!

Håper på det jeg også.. Bare jeg er gravid innen 19/11 er jeg fornøyd, men da må det jo klaffe nå eller kommende IVF..
 
Så koselig det er å lese i dagboka di:) Vekker minner fra den magiske tiden hvor man venter en liten❤️ Jeg er stadig inne å leser på forumet, men legger ikke igjen så mange spor lenger.
Gratulerer med halvveis og en jente på vei!
 
Så koselig det er å lese i dagboka di:) Vekker minner fra den magiske tiden hvor man venter en liten❤️ Jeg er stadig inne å leser på forumet, men legger ikke igjen så mange spor lenger.
Gratulerer med halvveis og en jente på vei!

Tusen takk Mammadrøm ❤️
Veldig koselig å høre fra deg! Håper alt er bra med deg nå i ventetiden. Ser frem til å heie på deg når nytt forsøk kommer på slutten av året.
Klemifleng! ❤️
 
Tusen takk Mammadrøm ❤️
Veldig koselig å høre fra deg! Håper alt er bra med deg nå i ventetiden. Ser frem til å heie på deg når nytt forsøk kommer på slutten av året.
Klemifleng! ❤️
Takk:) Ja nå gleder jeg meg til oppstart! Går på med pågangsmot og masse håp:)
 
Den ventinga er dryg, men den som venter på noe godt vet du ;)
Heier på deg!!
Takk.
Ja, det sies så. Føles ihvertfall lettere om dagen så da er jeg fornøyd ihvertfall. Tar ikke det for gitt liksom.
Hvordan er formen idag?
 
Takk.
Ja, det sies så. Føles ihvertfall lettere om dagen så da er jeg fornøyd ihvertfall. Tar ikke det for gitt liksom.
Hvordan er formen idag?

Så godt å høre at det letter litt for deg ❤️

Her er jeg stiv som en stokk, men ellers i god form :) Kan ikke klage egentlig :)
 
Så godt å høre at det letter litt for deg ❤️

Her er jeg stiv som en stokk, men ellers i god form :) Kan ikke klage egentlig :)
Glemmer litt når gleden over den lille i magen er så stor.
Ta vare på deg selv og lytt til kroppen din da.

Ja, godt med bedre dager, vet å sette pris på det!
 
Back
Topp