Hvordan oppbevarer dere strikketøyet?

Har garnet sortert etter type i kasser under senga på gjesterommet, pågående prosjekter ligger i poser oppi en kurv i stua :-D det jeg strikker på for øyeblikket ligger løst i sofaen, lett tilgjengelig!
 
Har en skuff til diverse garn og utstyr jeg ikke bruker akkurat nå, og et handlenett til det jeg strikker på for øyeblikket :)
 
Jeg har hyller hvor jeg har alt garnet, og en kurv hvor jeg har påbegynte prosjekter :) har desverre ikke noen bilder :(
 
Akkurat nå ligger alt av garn i enten poser, stoffkurver eller plastikkasser. Når jeg får ordnet meg hobbykrok så blir det lagt fint i hyller er planen :) påbegynte prosjekt ligger i en stoffpose :)
 
Påbegynte prosjekt ligger i poser i en kurv, garn har jeg i en kommode på soverommet, og under sjeselongen i sofaen.
 
Har garn både her å der. Mannen liker helst at jeg har de i skuffer så det ikke syns. i tillegg har jeg det jeg holder på med i denne:
Pluss pinner/utstyr er også i denne. oppskrifter ligger i en bokhylle med dør.
raskog-trancherbord__0144044_PE304208_S4.JPG
 
Har garn både her å der. Mannen liker helst at jeg har de i skuffer så det ikke syns. i tillegg har jeg det jeg holder på med i denne:
Pluss pinner/utstyr er også i denne. oppskrifter ligger i en bokhylle med dør.
raskog-trancherbord__0144044_PE304208_S4.JPG
Hvor har du fått tak i den hylla?
 
Jeg har to kasser med garn på soverommet. I stua har jeg i ene bokhylla en eske med påbegynte prosjekter, en eske med pinner / utstyr / knapper osv og bøkene mine.
 
Nå har jeg faktisk sortert alt og plassert garnet i en kurv i garderoben. Sortert etter type garn og farge. Det som har samme partinr har jeg festet sammen.
 
Det jeg strikker på nå har jeg i en pose, for å kunne frakte med meg på jobb osv, all garn og pinner osv har jeg oppi gjennomsiktige plastkasser. :D
 
ImageUploadedByBV Forum1478191613.138279.jpg


I tre skuffer i en IKEA-kommode. Det jeg strikker på ligger i en tøypose:)
 
Litt overalt. Esker, poser skuffer. Hakke noe system:ø
 
Back
Topp