⭐️ IKM uke 29 ⭐️

Tester fortsatt jeg. Vanskelig å gi seg :hilarious: 12 dpo idag..
 

Vedlegg

  • A4D44C7F-7D19-475F-8D89-54B6DBCE066A.jpeg
    A4D44C7F-7D19-475F-8D89-54B6DBCE066A.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 74
Haha disse mannfolka.. :p Jeg ser også "noe" i dag, men synes den er lik gårsdagens. Liker ikke disse skyggestreken altså, synes jeg har dem omtrent hver prøveperiode...

Jeg har egentlig aldri skyggestreker, men tipper det er litt igjen etter SA som har skylda her nå. Mye enklere å heller få blenda test, så er man ikke i tvil når det faktisk kommer en strek :joyful:
 
11 DPO i dag, har ikke testet så langt og drar på en liten telttur i helga, så jeg får ikke testet før mandag, dagen etter IKM. Har ikke hatt så stabil og høy temp i lutealfasen tidligere så krysser fingrene!
 
Wow! Kjenner jeg er litt paff nå. Tok en ny babyplan tidlig stavtest, samt en clearblue early i morges, begge var tydelig positiv (har dårlig kamera så kommer ikke godt frem på bilde). Tok også en babyplan tidlig strimmel som var negativ, samt en digital som var negativ. Fikk tr nå, så er åpenbart ikke gravid. Anbefaler ikke testene for å si det slik :dead:
 

Vedlegg

  • 20210723_065004.jpg
    20210723_065004.jpg
    699,1 KB · Visninger: 113
Wow! Kjenner jeg er litt paff nå. Tok en ny babyplan tidlig stavtest, samt en clearblue early i morges, begge var tydelig positiv (har dårlig kamera så kommer ikke godt frem på bilde). Tok også en babyplan tidlig strimmel som var negativ, samt en digital som var negativ. Fikk tr nå, så er åpenbart ikke gravid. Anbefaler ikke testene for å si det slik :dead:
Usj, spesielt babyplan-testen var det veldig tydelig strek på! Kan det være at du har hatt en kjemisk? Litt merkelig at de andre var negative da, men.. Holder meg unna de der :O
 
Takk! :happy: Er så stas. Gleder meg til helgen er over, og mens ikke kommer :hilarious: lurer på når en digital vil vise 2-3?
Jaaa, det blir bra! Si det, selv turte jeg aldri å ta flere digitale enn den aller første som viste 1-2 sist jeg var gravid :p Synes du har veldig tydelige streker til å være såpass kort på vei :)
 
Wow! Kjenner jeg er litt paff nå. Tok en ny babyplan tidlig stavtest, samt en clearblue early i morges, begge var tydelig positiv (har dårlig kamera så kommer ikke godt frem på bilde). Tok også en babyplan tidlig strimmel som var negativ, samt en digital som var negativ. Fikk tr nå, så er åpenbart ikke gravid. Anbefaler ikke testene for å si det slik :dead:

Shit! Godt å vite!
 
11 DPO i dag, har ikke testet så langt og drar på en liten telttur i helga, så jeg får ikke testet før mandag, dagen etter IKM. Har ikke hatt så stabil og høy temp i lutealfasen tidligere så krysser fingrene!

Så spennende da, god tur! :)
 
Usj, spesielt babyplan-testen var det veldig tydelig strek på! Kan det være at du har hatt en kjemisk? Litt merkelig at de andre var negative da, men.. Holder meg unna de der :O

Er nok ikke kjemisk når de andre testene var negative. Bruker å teste fra 8 dpo og har hatt kjemisk 3 ganger før. Da har alle testene blitt positive (ikke bare 1 eller 2). Sinnsykt surt å få så positive tester, trodde genuint at jeg var gravid, og da er fallhøyden så stor når det viser seg å ikke stemme :(
 
Er nok ikke kjemisk når de andre testene var negative. Bruker å teste fra 8 dpo og har hatt kjemisk 3 ganger før. Da har alle testene blitt positive (ikke bare 1 eller 2). Sinnsykt surt å få så positive tester, trodde genuint at jeg var gravid, og da er fallhøyden så stor når det viser seg å ikke stemme :(
Skikkelig kjipt!
 
Wow! Kjenner jeg er litt paff nå. Tok en ny babyplan tidlig stavtest, samt en clearblue early i morges, begge var tydelig positiv (har dårlig kamera så kommer ikke godt frem på bilde). Tok også en babyplan tidlig strimmel som var negativ, samt en digital som var negativ. Fikk tr nå, så er åpenbart ikke gravid. Anbefaler ikke testene for å si det slik :dead:
Kan ha vært en kjemisk. Ville tippe det, og at det er en tidlig sa isteden for vanlig tr.
 
Kan ha vært en kjemisk. Ville tippe det, og at det er en tidlig sa isteden for vanlig tr.

Som jeg skrev lengre opp så er det nok ikke kjemisk denne gangen. Har opplevd det flere ganger før og da bruker alle testene å bli positive. Bruker å teste med fire forskjellige merker fordi jeg har opplevd flere kjemiske, og jeg har ville vært sikker på at det er det som er tilfelle og ikke skyggestrek. Har også ved flere anledninger hatt heftige skyggestreker. Dette er første måneden jeg bruker disse stavene, skal teste dem ut neste uke for å få en "baseline" på den før el tenkte jeg. :happy:

Dette var pp nr 14 (har prøvd siden mars 2020 og det klaffet på pp 8, men endte med ma i uke 11 i desember, så de mnd jeg var gravid teller jeg ikke som aktive pp). Føler nå at jeg har vært borti det meste av skygge og kjemisk, men denne måneden var streken så tydelig på stavene, selvom strimmelene var blenda :( Spent på å teste ut en baseline da, det er vel den eneste måten å få et sikkert svar på om det er heftig skygge eller kjemisk tenker jeg.
 
Våknet kvalm og fæl på telttur, så måtte få fatt i en test. Den var blenda, og mens er ventet i disse dager. Så traff nok ikke noe syklus denne måneden:)

Gratulerer så mye til alle dere gravide, og heier masse på dere som ikke lyktes denne gangen:Heartpink
 
Ikke testet enda. Men har fått kviser og ømme pupper de siste to dagene. Litt murringer og nå er korsryggsmerter kommet. Alle de klassiske tegnene på mensen:sorry: Ser ikke vitsen på å kaste bort en test på det jeg vet kommer.

Tungt å gå inn i pp10:( Eneste fordelen er at jeg får tatt første vaksine neste uke:shy:
 
Back
Topp