⭐️ IKM uke 29 ⭐️

Lurer på om jeg klarer å skimte det som må være historiens svakeste strek på testen jeg ikke klarte å la være å ta i kveld. Eller så er det kun streksyn :p
Svært kamerasky er den også, men jeg tror kanskje jeg klarte å snikfotografere den her. Er det noen som ser eller er det kun mysingen min som har gitt resultater.....?
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210721_204724_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20210721_204724_com.android.gallery3d.jpg
    882,2 KB · Visninger: 96
Lurer på om jeg klarer å skimte det som må være historiens svakeste strek på testen jeg ikke klarte å la være å ta i kveld. Eller så er det kun streksyn :p
Svært kamerasky er den også, men jeg tror kanskje jeg klarte å snikfotografere den her. Er det noen som ser eller er det kun mysingen min som har gitt resultater.....?

Jeg ser den også! Klarer ikke se om den er rosa eller ei, men trenger ikke myse :woot:
 
Jeg ser den også! Klarer ikke se om den er rosa eller ei, men trenger ikke myse :woot:
Juhu! Den ser ikke ut til å ha noe særlig farge, men den er så svak at jeg synes det er vanskelig å si noe om. Æsj, er så redd for å få falske forhåpninger nå etter to kjemiske de siste månedene..... :nailbiting:
 
Da kan jeg settes på TR. Har bestilt meg koronavaksine neste onsdag, så håper jeg at det klaffer neste PP heller. Er egentlig ikke så skuffet, for hadde ingen følelse på at det skulle klaffe heller når vi først begynte. Og syklusene mine har vært 30 og 31 dager siden senaborten i april, så ikke helt peiling på når EL først kommer. Så neste PP får vi legge aksjer hver dag :D

gratulerer til de som har blitt gravide og lykke til de som hopper videre til neste PP :D
Masse lykke til videre :Heartpink

Blir spennende å følge deg. Kanskje vi kommer u samme termingruppe :happy:
 
Aner ikke hva som skjer med min kropp. Spent på om mensen kommer eller om vi har helt bommet på eggløsning og alt. Har vondt nede på venstre side for tiden. Tidvis helt ømme pupper osv. Men ingen antydning til strek :woot:
Så enten hører jeg til en seinere uke eller så kommer mensen til helgen :happy:


Masse gratulerer til alle gravide :smiley-bounce016
 
Juhu! Den ser ikke ut til å ha noe særlig farge, men den er så svak at jeg synes det er vanskelig å si noe om. Æsj, er så redd for å få falske forhåpninger nå etter to kjemiske de siste månedene..... :nailbiting:

Krysser alt jeg har! Hvor mange DPO er du i dag da? :happy:
 
Aner ikke hva som skjer med min kropp. Spent på om mensen kommer eller om vi har helt bommet på eggløsning og alt. Har vondt nede på venstre side for tiden. Tidvis helt ømme pupper osv. Men ingen antydning til strek :woot:
Så enten hører jeg til en seinere uke eller så kommer mensen til helgen :happy:


Masse gratulerer til alle gravide :smiley-bounce016
Håper du er gravid :D

Når tror du at du hadde EL? :)
 
Dagens 9DPO, det er en skygge? Ser dere og? Mulig hcg som sitter igjen etter SA, så jubler ikke før den eventuelt blir sterkere :happy: Men det er håp!
6AB5D78F-2B9D-46A3-8F36-7FA5B964385C.jpeg

D37D7464-405B-4E4C-8EBD-C20D627C392F.jpeg


Forrige test fra uttesting av hcg-en (tatt 9. juli). Dessverre tok jeg bilde etter den tørket, men dere ser skyggen der og:
F899BB10-778D-46D0-98F7-383C626690E2.jpeg
 
Lurer på om jeg klarer å skimte det som må være historiens svakeste strek på testen jeg ikke klarte å la være å ta i kveld. Eller så er det kun streksyn :p
Svært kamerasky er den også, men jeg tror kanskje jeg klarte å snikfotografere den her. Er det noen som ser eller er det kun mysingen min som har gitt resultater.....?

Jeg ser også noe...
 
Yaay! Har du testet mer i dag? :happy:
Ja, tok en i dag tidlig som var enda litt svakere enn gårsdagens dessverre. IKM i morgen, så den burde ha vært tydelig om det var noe.. Får vente på tanta og ny prøverunde. Mye venting i dette gamet her altså!
 
Ny negativ test i dag, så da beveger jeg meg straks over til ny IKM-gruppe ;)
 
Back
Topp