Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Ååå herregud så fort tiden har gått!! Føler det absolutt ikke er lenge siden hun kom til verden ❤️ Så stor og fin hun er blitt nå ❤️

Riktig god bedring til deg ❤️ Håper de finner ut av det.
 
11 måneder (+ 1 dag) ❤️

Tenk! Igår var frøkna 11 måneder allerede! Bare 1 måned igjen, 30 dager, til første bursdag! Siste året har vært krevende, tøft, vakkert og rørende på alle måter. Vi er evig takknemlig for at ting gikk så bra som det gjorde :smiley-angelic003

Leah krabber, reiser seg, babler, prøver gå, peller på alt hun finner, er sta som et fjell og likevel verdens herligste! Har dårlig tid denne frøkna, kan ikke sitte i ro må man da skjønne :p Siste ukene har hun også sovet i egen seng på kvelden og søvnen fungerer egentlig tålelig greit. Flytting over på eget rom venter vi med til mammaen er litt mer klar for det :)

03FB2EF6-8454-4AC1-9103-FE4C6B3BCD08.jpeg


7.3 kilo og 67.5 cm var hun sist veiing - hele 6.1 kilo og 31.5 cm mer enn for 11 måneder siden. Litt liten for korrigert alder (rundt 15 persentil vekt/lengde), men vokser fint og følger sin egen kurve. Vi har også introdusert melk igjen og etter noen forsøk gikk det fint. Men må fortsatt begrense mitt inntak litt.

Vi fikk førstevalget vårt på barnehagen, men valgte svare nei og søkt ny plass fra 01.01.2020, så blir enten hjemme til da eller til neste august hvis vi ikke får plass da ;) Det er nok det beste for alle parter. Det sosiale går bedre, men det er fortsatt krevende for Leah så hun trenger nok litt mer tid med oss hjemme. Gleder oss til å bruke tilbud som åpen barnehage til høsten. Bare synd jeg ikke kjenner noen fler som skal det samme...

Tanken om lille eskimoen i fryseren kommer også med jevne mellomrom. Er litt babysjuk, men blir en stund til ennå. Mannen må først operere hjertet sitt, kroppen min må bli bedre (var visst prolaps) og Leah må begynne i barnehagen + jeg finne fast jobb.

Men vi koser oss vi her hjemme ❤️
 
Åh dere har litt å styre med altså, god bedring til dere alle :happy:
Så bra at søvnen er blitt bedre, det har så mye å si!:angelic:

Så godt å kunne ta hensyn til hva som er best for Leah, det tror jeg aldri du kommer til å angre på:Heartred håper dere får plass der dere vil. Vi har blitt kjent med veldig mange fine foreldre i bhg nå, (ikke åpen bhg men) og det er sikkert ganske likt i det tilbudet så jeg vedder på at dere blir kjent med noen:Heartred
 
Så herlig oppdatering, og så fin hun er. ❤
 
Så herlig hun er ❤️ Godt å høre at dere har det bra og at dere kan utsette barnehagestart litt slik at hun blir helt klar :)
 
Godt å lese at dere har det bra og trives! Og at dere har muligheten til å være hjemme såpass lenge er nok kjempebra for henne. Tror jeg alle barn har godt av, sånn innerst inne :)
 
Så fin og stor Leah har blitt :)
 
Så stor og fin jente❤️ Og reiser seg og prøver å gå! Virker ikke som det er hverdagskost hos så fortidligfødte i den alderen!
Kos dere og nyt! Barnehage kommer jo tidsnok uansett! Skjønner godt dere venter:)
 
Nydelig jente du har der :D <3
 
Herlig oppdatering❤️ Så nydelig hun er❤️
 
❤️❤️ Dere er en fin gjeng
 
Så stor hun har blitt! :woot:
Nyyydelig jente ❤️
 
Så stor og flink hun har blitt!

Gode planer. Ta den tiden dere trenger. Godt det går bedre med sovingen
 
Imponerende å lese at hun har blitt så stor og rask, gitt utgangspunktet :Heartred Hun er jo ikke veldig mye mindre en tutta mi på 13mnd :)
Godt å høre at allergien går seg til også :happy:
 
Imponerende å lese at hun har blitt så stor og rask, gitt utgangspunktet :Heartred Hun er jo ikke veldig mye mindre en tutta mi på 13mnd :)
Godt å høre at allergien går seg til også :happy:

Hvor stor er din? :) Syns hun er liten jeg :p 62/68 i tøy tross snart 9 måneder korrigert.. Morsomt syn når hun er såpass aktiv av seg :)
 
Savner være gravid jeg..

2B4C7030-E735-4A2D-BA06-9057CFA92B13.jpeg
 
Back
Topp