JUNI 2018 ☀️❤️

Nei, har alle gravidsymptomer er der som vanlig. Hcg dobler seg.. bare at dem ikke ser noe på ul..ingen blødning heller. Men han virka så usikker han legen jeg hadde så håper jeg møter en annen på fredag..

Krysser fingrene og håper at legen «tror feil». Er det ikke rart om HCG dobler seg hvis det er MA? Ville trodd HCG-nivåene synker da.
 
Håper alt er i orden:Heartred hva gjør dem videre for å finne det ut da?

Vet ingenting, fikk beskjed om å ta blodprøve idag så gjorde det. Da tok dem tydeligvis blodprosenten min å, så virker som at dem tenker operere meg, skal på sykehuset på fredag. Men dem forteller ingenting..
 
Vet ingenting, fikk beskjed om å ta blodprøve idag så gjorde det. Da tok dem tydeligvis blodprosenten min å, så virker som at dem tenker operere meg, skal på sykehuset på fredag. Men dem forteller ingenting..

Så leit å lese! Utrolig dumt de ikke gir deg bedre informasjon. Selv om de ikke har noe 100% svar så har det mye å si hva de kommuniserer. Du sier noe om en evt operasjon, men da må det vel være snakk om en evt utskrapning antar jeg. Det må du i så fall vite til dagen før da man må faste i forkant. Hvis de konkluderer med at det ikke er liv er det vanlig å få en stikkkpille for naturlig sette igang utdrivelse. Det blir veldig vanskelig for dere når det ikke blir noe klare svar. Sender stor klem!
 
Vet ingenting, fikk beskjed om å ta blodprøve idag så gjorde det. Da tok dem tydeligvis blodprosenten min å, så virker som at dem tenker operere meg, skal på sykehuset på fredag. Men dem forteller ingenting..

Så trist og forvirrende å ikke vite noe helt sikkert! Håper lykken snur og at det bare er en baby som gjemmer seg veldig godt! :)
 
Ett helt år tok det. Tre avbrutte og to negative fryseforsøk. Nytt uttak som endte med 17 egg ut og totalfrys. Av de 17 var det bare to som var bra nok til å fryses, og bare ett som overlevde opptining...Men det ene egget var det som skulle til [emoji7][emoji7]
IMG_9537.JPG
 
Ett helt år tok det. Tre avbrutte og to negative fryseforsøk. Nytt uttak som endte med 17 egg ut og totalfrys. Av de 17 var det bare to som var bra nok til å fryses, og bare ett som overlevde opptining...Men det ene egget var det som skulle til [emoji7][emoji7]Vis vedlegget 269306

Åå så bra!! Gratulerer såå mye! Hvor langt er du nå! :D
 
Jeg hadde ingen MA! Sett bankende hjerte på ul idag:Heartred For en berg og dalbane det har vært, fra å fått beskjed om at man må opereres for å få vekk alt til en siste kontroll og se er bankende hjerte, herregud:love7

Herlig [emoji173]️ gratulerer!
 
Jeg hadde ingen MA! Sett bankende hjerte på ul idag:Heartred For en berg og dalbane det har vært, fra å fått beskjed om at man må opereres for å få vekk alt til en siste kontroll og se er bankende hjerte, herregud:love7


Åh nå ble jeg glad for deg! For en lettelse det må være! :love7
 
Jeg hadde ingen MA! Sett bankende hjerte på ul idag:Heartred For en berg og dalbane det har vært, fra å fått beskjed om at man må opereres for å få vekk alt til en siste kontroll og se er bankende hjerte, herregud:love7

Fantastisk!! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Ett helt år tok det. Tre avbrutte og to negative fryseforsøk. Nytt uttak som endte med 17 egg ut og totalfrys. Av de 17 var det bare to som var bra nok til å fryses, og bare ett som overlevde opptining...Men det ene egget var det som skulle til [emoji7][emoji7]Vis vedlegget 269306

Så kjekt å lese! [emoji2] Gratulerer så mye [emoji173]️
 
Åå så bra!! Gratulerer såå mye! Hvor langt er du nå! :D

Ble målt til 8+1, så litt skummelt er det i noen uker til , men vi har troa på at det går bra [emoji4]
 
Jeg hadde ingen MA! Sett bankende hjerte på ul idag:Heartred For en berg og dalbane det har vært, fra å fått beskjed om at man må opereres for å få vekk alt til en siste kontroll og se er bankende hjerte, herregud:love7
Wow! Så fantastisk! Elsker sånne gladmeldinger her inne! Masse lykke til videre! :)
 
Bebisin døde likevel og på mandag fødte jeg ut fostret. Startet på søndagen de verste smertene jeg noensinne opplevd, ringte legevakta og blei sendt på akutten. Blei lagt inn og konstatert truende abort. På mandag sen så skjedde alt. Lykke i to dager før hele verden kollapset føles det ut som.. blei skrevet ut fra sykehuset igår. Har en del smerter, morkaka hadde ikke helt kommet ut men blør litt så dem trudde alt ville komme ut av seg selv.
 
Back
Topp