Ammegikt

batMam

Glad i forumet
Junilykke2018
Da har jeg fått ammegikt igjen...:( vonde knær, hofter, ankler, fingre.. Jeg hadde det sist også, men var verre da..
Noen andre som har fått det?
 
Jepp. Knærne som er verst hos meg, men kjenner det i fingre og håndledd også.
 
Oi! Aldri hørt om! Men har følt meg som en gammel dame tre uker fra fødsel og nå.. har helt sykt vonde knær og problemer med å reise meg.. Har tenkt det her vært mangel på trening pga hyperemesis i svangerskapet men kanskje det er en annen grunn ja:wtf:
Må google det!
 
Oi!!!
Visste ikke at det var en greie?! Har så vondt i knær, føttene, hendene og ryggen og tenkt at det var mangel på trening!
Noe man kan gjøre da? Går det over når man er ferdig å amme?
 
Oi!!!
Visste ikke at det var en greie?! Har så vondt i knær, føttene, hendene og ryggen og tenkt at det var mangel på trening!
Noe man kan gjøre da? Går det over når man er ferdig å amme?
Husker dessverre ikke når det gikk over sist... jeg fullammet i 4 mnd, og ammet til han var ca 15 mnd. Var iallfall ille fra fødsel og noen mnd...
 
Oi!!!
Visste ikke at det var en greie?! Har så vondt i knær, føttene, hendene og ryggen og tenkt at det var mangel på trening!
Noe man kan gjøre da? Går det over når man er ferdig å amme?
Hos meg har det pleid å gå over gradvis fra tre måneder og utover.
 
Jeg fikk vondt i knærne på slutten av svangerskapet. De har de siste ukene blitt bedre. Klarte ikke reise meg fra sofaen, gå trapp eller reise meg fra å sitte på huk uten enorme smerter. Har fortsatt vondt under fotbladene når jeg står opp om morran eller har sittet litt. Kjenner d iblant i fingrene og hoftene verker. Tok d opp på 6-ukers kontrollen, men legen visste ikke hva d var. Kan det være ammegikt som dere skriver over her? [emoji848] får man gjort noe med det?
 
Jeg fikk vondt i knærne på slutten av svangerskapet. De har de siste ukene blitt bedre. Klarte ikke reise meg fra sofaen, gå trapp eller reise meg fra å sitte på huk uten enorme smerter. Har fortsatt vondt under fotbladene når jeg står opp om morran eller har sittet litt. Kjenner d iblant i fingrene og hoftene verker. Tok d opp på 6-ukers kontrollen, men legen visste ikke hva d var. Kan det være ammegikt som dere skriver over her? [emoji848] får man gjort noe med det?
Det er ikke så mye annet å gjøre enn å vente på at det gir seg. Men det går over altså.
 
Jeg har bare hørt tidligere, som er en del år siden at det man måtte ta en kosttilskudd pga baby tok så mye næring fra mor at derfor kunne verke i kroppen. Men har aldri tenkt noe særlig over det, eller at det har hatt et navn. Det forklarer jo en del av verke jeg har gått med da...
 
Oj dette har jeg aldri hørt om, men jeg har grusomt vondt i knærne! Så det er kanskje det det er da [emoji13]
 
Jeg fikk vondt i knærne på slutten av svangerskapet. De har de siste ukene blitt bedre. Klarte ikke reise meg fra sofaen, gå trapp eller reise meg fra å sitte på huk uten enorme smerter. Har fortsatt vondt under fotbladene når jeg står opp om morran eller har sittet litt. Kjenner d iblant i fingrene og hoftene verker. Tok d opp på 6-ukers kontrollen, men legen visste ikke hva d var. Kan det være ammegikt som dere skriver over her? [emoji848] får man gjort noe med det?
Akkurat sånn har jeg det også!
 
Back
Topp