Vi som temper

CD12.PNG


Håper EL testen blir positiv i ettermiddag/kveld eller i morgen. Testen ista kunne se ut til å snart bli positiv. Har troa på denne PP! :):)
 
Jeg vet eg maser, men virkelig. Har jeg ikke hatt el denne mnd? [emoji37][emoji37][emoji37]
Image1530085493.621521.jpg


All den innsatsen forgjeves [emoji85]
 
Nei har ikke gjort det denne gangen! Ja, jeg håper det fortsetter oppover. Men har hendt at tempen har gått oppover en dag eller to i el-tider for så å holde seg nede i en 3-4 dager mer.. Fikk lagt inn noen nye aksjer nå på morgenen så krysser alt vi har for el i dag ! :D
Da får me krysse at tempen går opp no :)
 
Vis vedlegget 264547
Ikkje tegn til mens i dag. Kommmmmmm mens så jeg får ny pp. G testen er heilt blenda i dag. Lurer på om progesteron kremen har laga krøll ?

Ikke utenkelig at progesteronkremen har gjort lutealfasen din lenger. Den brukes jo av mange til nettopp det. Håper for din del mensen kommer snart, så du kan komme i gang igjen [emoji4]
 
Du har 3 dager med litt høyere Temp. Kan være at den tar det som resultat. Ikkje så høy temp men FF er usikker om der har vert eggløsning. Håper du har hatt eggløsning :)

Begynte å spotte idag på CD 50(!), så er ikke så mye å tenke over. Tror jeg aldri har hatt så lang syklus før, så begynte å glede meg til å teste når jeg kommer hjem. Typisk :p
 
Når kan man forvente temp fall om man har en luteal fase på 12 dager?
 
Så den trenger egentlig ikke å synke før tr? Den kan også vente med og synke til tr er kommet?

Nei, trenger ikke det. Veldig skjelden den synker under cover line før mot slutten av mensperioden hos meg. Ser som regel litt nedgang, som på grafen i forrige innlegg. Men det har hendt det har begynt å blø på topp.
 
Krysset kommer etter 3 dager med høy temp. Noen stiplede linjer her og der gjør ingenting.

Fikk endelig kryss i dag!
Det var stiplet helt til jeg tok vekk pos eltest 22 og negativ 25. Den 25 var ganske stek til å være negativ så mulig den hadde vært positiv rett før.

Så får vi se da om det var nok aksjer og ikke for mye krøll med syklusen.
Image1530164547.605773.jpg
 
CD13.PNG


Fikk positiv på EL i går kveld. I dag morges var den fortsatt positiv, men allikevel hadde jeg et temp hopp. Er ikke det litt merkelig? Vet ikke om jeg stoler på denne tempmålingen (føler ikke kroppen min gir riktige temp :p)
 
Vis vedlegget 264692

Fikk positiv på EL i går kveld. I dag morges var den fortsatt positiv, men allikevel hadde jeg et temp hopp. Er ikke det litt merkelig? Vet ikke om jeg stoler på denne tempmålingen (føler ikke kroppen min gir riktige temp :p)

Måler du til samme tid? Og hvor måler du? :)
 
Måler du til samme tid? Og hvor måler du? :)

Måler til ca samme tid Mellom 05:45 og 06:15. Måler i munnen :)
Første gang med måling, så kan være jeg gjør noe feil. Fikk først 36,60, så 36,61. Prøvde igjen etter ti minutter avslapping i sengen, da var den 36,45. Men er ved den første som stemmer?

Vet ikke hvordan jeg skal tolke den, må jo være noe feil? Egget kan vel ikke ha sluppet om EL testen fremdeles er positiv?:wacky:
 
Back
Topp