Vi som temper

098B4B41-6B7E-4669-A0D6-371ABDB9802F.jpeg

Her kommer snart heksa.
 
Hum, kanskje den blir forvirra av den positive OPK-testen?
Hvis min tuller sånn prøver jeg alle triks for å se om det gir kryss ;) Bare å sette tilbake etterpå.

Tok alle el-testene vekk i går og da hadde det ikke noe å si, men kan prøve nå siden det var et solid temphopp.
 
Idag kom krysset, men har ikke tempet på lenge, men har lagt inn at jeg har ømme pupper siden lørdag. Lurer på om dette kan stemme. Men sist hadde jeg ømme pupper i 7-8 dager før tanta kom, så kanskje det er derfor den setter kryss?

IMG_20180627_013156.jpg
 
Idag kom krysset, men har ikke tempet på lenge, men har lagt inn at jeg har ømme pupper siden lørdag. Lurer på om dette kan stemme. Men sist hadde jeg ømme pupper i 7-8 dager før tanta kom, så kanskje det er derfor den setter kryss?

Vis vedlegget 264523
Du har 3 dager med litt høyere Temp. Kan være at den tar det som resultat. Ikkje så høy temp men FF er usikker om der har vert eggløsning. Håper du har hatt eggløsning :)
 
352F5D5D-B514-4289-BB15-BB67EE7F495F.jpeg

Ikkje tegn til mens i dag. Kommmmmmm mens så jeg får ny pp. G testen er heilt blenda i dag. Lurer på om progesteron kremen har laga krøll ?
 
Tester du etter El ? Det set ut som eit lite Temp hopp :)

Nei har ikke gjort det denne gangen! Ja, jeg håper det fortsetter oppover. Men har hendt at tempen har gått oppover en dag eller to i el-tider for så å holde seg nede i en 3-4 dager mer.. Fikk lagt inn noen nye aksjer nå på morgenen så krysser alt vi har for el i dag ! :D
 
Back
Topp