Verri25 som PRØVER

Ja skikkelig også :( men men får ikke gjort noe med det dessverre :( takk for det [emoji7] ønsker deg sterkere tester [emoji173]️

Takk for det! :) Jeg fikk positiv digital i dag :)
 

Vedlegg

  • EC3BDFF3-AD35-4E9A-AC8F-8F98BCE99E06.jpeg
    EC3BDFF3-AD35-4E9A-AC8F-8F98BCE99E06.jpeg
    665,7 KB · Visninger: 158
[emoji173]️Hei alle fine mennesker [emoji173]️

Skulle bare si til dere at jeg er på CD 15 idag og jeg har begynt å teste etter egg løsning for å se når ikm mest sannsynlig er :) jeg har fått letrozol tabletter som ligger i skuffen å venter på meg [emoji108] jeg håper aller mest vi får det til denne syklusen for da slipper jeg å begynne på hormon kur [emoji120]

ROP UT hvis du har noen positive erfaringer med letrozol [emoji7]
 
[emoji173]️Hei alle fine mennesker [emoji173]️

Skulle bare si til dere at jeg er på CD 15 idag og jeg har begynt å teste etter egg løsning for å se når ikm mest sannsynlig er :) jeg har fått letrozol tabletter som ligger i skuffen å venter på meg [emoji108] jeg håper aller mest vi får det til denne syklusen for da slipper jeg å begynne på hormon kur [emoji120]

ROP UT hvis du har noen positive erfaringer med letrozol [emoji7]

Jeg gikk på Letrozol denne pp og fikk ett fint, modent egg[emoji2] Eneste bivirkning var svimmelhet, men det er absolutt levbart etter min mening. Ble ikke gravid denne mnd, men prøver på nytt snart.
 
Jeg gikk på Letrozol denne pp og fikk ett fint, modent egg[emoji2] Eneste bivirkning var svimmelhet, men det er absolutt levbart etter min mening. Ble ikke gravid denne mnd, men prøver på nytt snart.
Okei :/ men hva er grunnen til at du fikk letrozol da? :) jeg får el av meg selv men det klaffer jo ikke så jeg trenger litt ekstra hjelp [emoji120][emoji7]
 
Ble gravid på fjerde kuren med Letrozol, fungerte veldig bra for meg! :D
 
Så bra å høre :) vil du si grunnen til å at du fikk letrozol? :)
PCOS hos meg også, hadde veldig sjelden eggløsning! Fikk eggløsningssprøyte i tillegg til Letrozol, da. Men det utviklet seg fine egg etter hver kur med Letrozol hos meg :)
 
CD 19 og nesten positiv test vil jeg si?
IMG_20180626_075024.jpg

Innen 5 min :)
IMG_20180626_075908.jpg

Tørket etter 5-10 min
[emoji120][emoji120]
Når tipper dere denne blir positiv?
På cd 19 forrige mnd så var den mye svakere enn denne.. Får håpe syklusen var kortet ned :)
 
Er denne tatt i dag tidlig? El-tester skal tas på ettermiddagen/kvelden. Ta en ny på ettermiddagen, så blir den kanskje positiv
 
Jeg ville tatt en på morgen og deretter på kvelden også [emoji2] tror du nermer deg EL!
 
Er denne tatt i dag tidlig? El-tester skal tas på ettermiddagen/kvelden. Ta en ny på ettermiddagen, så blir den kanskje positiv
Ja den er tatt idag tidlig :) jeg fikk positiv på morningen sist :) det med at man ikke skal ta på morningen gjelder ikke alle tror jeg.. Ja jeg skal ta en ny når jeg kommer hjem nå om en halvtime [emoji120][emoji120][emoji7]
 
Back
Topp