Verri25 som PRØVER

Er vell noe som heter å verken ta gledene eller sorgene på forskudd [emoji8] x fingrene for pos.test. [emoji173]️ kunne ikke se noen strek, men det er fremdeles tilig.
Jeg veit, men er ikke lett å la vær [emoji23] tusen tusen takk det betyr mye [emoji173]️
 
HVER SÅ SNILL
Hei alle! [emoji7]
Først vil jeg gratulere alle med positive tester og som har blitt gravide [emoji173]️

Idag er jeg 14 dpo og syklusdag 41 og begynte med spotting (oransje og fersken farget) idag på formiddagen og svake svake murringer.. Etterhvert som timene gikk så fikk jeg mer og mer mensen smerter og nå for et par timer siden så kom det rødt (som vel betyr mensen?)
Jeg har hatt kraftige murringer av og på siden ettermiddagen og det kom først blod nå istad..

Forrige syklus så spottet jeg bittelitt på syklusdag 41(som er idag) men da var det ikke noe annet enn litt oransje utflod og mensen kom etter 3 dager - mens idag har det vært annerledes enn sist.

Spørsmålet mitt er om man kan ha mensen smerter og en slags mensen MEN være gravid forde? Eller er ALT håp ute?
Vet jeg må vente å se imorgen men hvis noen er så snille å skriver her om de har opplevd lignende?

Fikk forresten negativ test idag tidlig, men når jeg redigerte bildet så kom det en svak antydning :)
Snapchat-1073629543.jpg
 
HVER SÅ SNILL
Hei alle! [emoji7]
Først vil jeg gratulere alle med positive tester og som har blitt gravide [emoji173]️

Idag er jeg 14 dpo og syklusdag 41 og begynte med spotting (oransje og fersken farget) idag på formiddagen og svake svake murringer.. Etterhvert som timene gikk så fikk jeg mer og mer mensen smerter og nå for et par timer siden så kom det rødt (som vel betyr mensen?)
Jeg har hatt kraftige murringer av og på siden ettermiddagen og det kom først blod nå istad..

Forrige syklus så spottet jeg bittelitt på syklusdag 41(som er idag) men da var det ikke noe annet enn litt oransje utflod og mensen kom etter 3 dager - mens idag har det vært annerledes enn sist.

Spørsmålet mitt er om man kan ha mensen smerter og en slags mensen MEN være gravid forde? Eller er ALT håp ute?
Vet jeg må vente å se imorgen men hvis noen er så snille å skriver her om de har opplevd lignende?

Fikk forresten negativ test idag tidlig, men når jeg redigerte bildet så kom det en svak antydning :)
Vis vedlegget 261779

Noe er det på testen! Krysser fingrene for babystrek :)

Jeg hadde noe murre-lignende da jeg ble gravid i november. Ikke helt mens-murringer, men noe som sa at jeg måtte ta en test. Litt stikkinger, på en måte.

Tok den 2 dager før IKM (11dpo/ 3+5), og den var knallpositiv, legger ved bilde.
 

Vedlegg

  • 2F407335-C165-4E91-BD2F-F4BE6D3537ED.jpeg
    2F407335-C165-4E91-BD2F-F4BE6D3537ED.jpeg
    365,9 KB · Visninger: 131
Noe er det på testen! Krysser fingrene for babystrek :)

Jeg hadde noe murre-lignende da jeg ble gravid i november. Ikke helt mens-murringer, men noe som sa at jeg måtte ta en test. Litt stikkinger, på en måte.

Tok den 2 dager før IKM (11dpo/ 3+5), og den var knallpositiv, legger ved bilde.
Okei :) så fin test [emoji173]️ hmm man blir jo helt sprø av dette [emoji23] takk, det håper jeg også [emoji120][emoji169]
 
Spotting og småblødninger er helt vanlig i tidlig svangerskap, noen har også helt vanlig mens så det eneste jeg kan anbefale er å vente å se... om du får blødning kan du vente til den stopper for å ta test...[emoji173]️ får så lyst til å gi deg en klem
 
Spotting og småblødninger er helt vanlig i tidlig svangerskap, noen har også helt vanlig mens så det eneste jeg kan anbefale er å vente å se... om du får blødning kan du vente til den stopper for å ta test...[emoji173]️ får så lyst til å gi deg en klem
Ja men er det normalt med de mensen smertene da?

Ja jeg må vente å se [emoji85] ååh tusen takk, det var snilt sagt [emoji7]
 
Hadde mage/menssmerter nesten hele forrige svangerskap, var sikker på at snuppa mi ikke ble noe av.. men hun nærmer seg 7år[emoji6] ingen forklaring fra legene.. annet en 1 jeg var hos på legevakta trodde jeg var på tur å miste.
 
Hadde mage/menssmerter nesten hele forrige svangerskap, var sikker på at snuppa mi ikke ble noe av.. men hun nærmer seg 7år[emoji6] ingen forklaring fra legene.. annet en 1 jeg var hos på legevakta trodde jeg var på tur å miste.
Okei :) hmm er derfor vi alle er forskjellige og at det ikke finnes noe fasit :) men kom mer blod nå så er nok TR [emoji31] men ser an imorgen også [emoji120] tvi tvi!
 
Hadde mage/menssmerter nesten hele forrige svangerskap, var sikker på at snuppa mi ikke ble noe av.. men hun nærmer seg 7år[emoji6] ingen forklaring fra legene.. annet en 1 jeg var hos på legevakta trodde jeg var på tur å miste.
Så bra forresten at det gikk fint den gang [emoji169]
 
Okei :) så fin test [emoji173]️ hmm man blir jo helt sprø av dette [emoji23] takk, det håper jeg også [emoji120][emoji169]

Veldig fin test, utrolig trist å tenke på at det ikke gikk veien. Mistet 11+3, MA. Hadde termin i slutten av juli, så en spire er virkelig etterlengtet nå :Heartred
 
ja, hvordan går det?<3
Takk som spør [emoji173]️ det går ikke så bra for jeg skulle egentlig ha begynt på letrozol nå denne syklusen fordi jeg fikk mensen i helgen [emoji24] men gynekologen dro plutselig bort så jeg må vente til neste syklus.. Er på CD 8 idag så går fremover men fy faen så sakte tiden går... Forrige syklus hadde jeg el på dag 26/27 så nå krysser jeg fingrene for at det blir en kortere syklus [emoji120][emoji120] Hvordan går det med deg?
 
Ikke så bra, dessverre :( takk som spør [emoji173]️ hva med deg da?

Åh, så teit gyn... :shifty:
Jeg har hatt skyggestreker noen dager nå, ikke blitt mer av, før i dag.
Jeg håper du får en kortere syklus, og at du får en spire snart :Heartred
 
Åh, så teit gyn... :shifty:
Jeg har hatt skyggestreker noen dager nå, ikke blitt mer av, før i dag.
Jeg håper du får en kortere syklus, og at du får en spire snart [emoji813]red
Ja skikkelig også :( men men får ikke gjort noe med det dessverre :( takk for det [emoji7] ønsker deg sterkere tester [emoji173]️
 
Back
Topp