Ønsket om ett barn <3

Men skal på sykehuset i Dk når vi kommer ned der..
men noen som vet hvordan det er og ha adr i Dk og jobbe i Norge??

Og om man kan få sykemelding her hjemme om man har forsøk i Danmark?
 
Men skal på sykehuset i Dk når vi kommer ned der..
men noen som vet hvordan det er og ha adr i Dk og jobbe i Norge??

Og om man kan få sykemelding her hjemme om man har forsøk i Danmark?

Er det forsøk i det offentlige dere skal ha i Danmark? Veit ikke, men vil vel kanskje tro at du da må være folkeregistrert i Danmark og ikke bare ha adresse der?

Har to kusiner som har bodd der, og om jeg ikke husker helt feil så måtte de melde seg ut av folketrygden i Norge og inn i folketrygden i Danmark når de bodde i der for å få lege og slikt der når de bodde der! Men jeg er ikke sikker!
 
Er det forsøk i det offentlige dere skal ha i Danmark? Veit ikke, men vil vel kanskje tro at du da må være folkeregistrert i Danmark og ikke bare ha adresse der?

Har to kusiner som har bodd der, og om jeg ikke husker helt feil så måtte de melde seg ut av folketrygden i Norge og inn i folketrygden i Danmark når de bodde i der for å få lege og slikt der når de bodde der! Men jeg er ikke sikker!
Vi få under søke når vi kommer ned :)
 
Ånei.. Føler meg deg! Klem:Heartred:Heartred
 
Ferien startet litt tidligere, tror vi begge to hadde godt og komme oss vekk litt..
så no blir nes 2.5 uke med ferie

Også skal vi snakke med sykehuset når vi kommer til Danmark, så få vi se hva de sier
 
Litt ferie trengte man no ja...
så får vi se neste uke om vi ringer sykehuset her nede..
men regner med vi må «flytte» ned her for den tiden man skal prøve
 
Litt ferie trengte man no ja...
så får vi se neste uke om vi ringer sykehuset her nede..
men regner med vi må «flytte» ned her for den tiden man skal prøve
Lykke til. (Men normalt sett hjelper det ikke bare å "flytte" ned. Mann må ha rettigheter i landet også. Det hjelper for eksempel ikke å bare bo i Norge. Har en ikke et arbeidsforhold eller lignende som gjør en til medlem i Norsk folketrygd spiller det ingen rolle og slik er det i de fleste land. Men det skader jo ikke å forhøre seg :) )
 
Lykke til. (Men normalt sett hjelper det ikke bare å "flytte" ned. Mann må ha rettigheter i landet også. Det hjelper for eksempel ikke å bare bo i Norge. Har en ikke et arbeidsforhold eller lignende som gjør en til medlem i Norsk folketrygd spiller det ingen rolle og slik er det i de fleste land. Men det skader jo ikke å forhøre seg :) )
Min samboer er dansk ;) og han har og snakket med sin søster som bor i Danmark som Har vært igjennom det samme sikkert 6 ganger , men Fikk d til på egenhånd :)
Og hun og sier det samme ;)
Så vi prøver og høre med de
 
Så var vi kommet hjem fra ferie, var veldig godt og komme seg vekk en god stund..
og har hatt 3 uker med sol og 25/27 grader vær dag :) Snakk om og være heldig med været..

Har lagt hele baby greiene vekk for en stund..
vi har ikke så alt for mye penger , så blir vanskelig og skaffe penger for og gå privat, i Danmark så gikk det ikke.. :(
Ja alt går jo da om man har pengene til det.. :(

Men uansett var godt og komme seg vekk i hele 3 uker ☀️
 
Så var det tilbake Til jobb og værdagen igjen,
Og merker jeg skyver alt som heter barn unna meg :(

Er jeg helt unormal som gjør dette?? :(
Føler meg samtidig så vond og..

Og så blir man lettere irritert for alt :sorry:
Jada er nok helt sikkert pga mensen da :wtf:
Og pga ivf forsøket sist så er den allerede forsinket, men kjenner den er rett rundt hjørnet..

Føles ikke så bra dette, og blir 40 om 3 mnd, og min biologiske klokke.... ja vi vet jo hva vei den går :sorry:

Tenk og skrudd tiden tilbake til 25-30 år igjen:wtf:

Jaja jeg begynner egentlig nesten og innse at det blir nok aldri noen barn her i huset, men er veldig vannskelig og la den sannheten slippe helt løs..

Er jo ikke akkurat som om 50000kr faller ned i hendene våres på 2-3 mnd heller..

Men men livet må og gå videre selv om det er søren meg vannskelig :(

Og er inne her på ass befrukting og sniker på dere andre :p
 
Joda har jo egentlig gitt opp dette med ivf forsøket..
jobber no på ett sykehjem og ser for meg meg selv om mange år her, all alone :sorry: ingen barn og barnebarn som kommer og besøker meg.. jaja man kan jo bli helt deprimert av alt ivf greiene..

Og dere her inne da :joyful:
Klarer og få ett putte lite håp når dere kommer med råd og tips og alt dette..
skal igjen til legen og få sendt papirene til st Olavs

Men så lurer jeg på og om det er noe vits i :sorry:
Som sagt så blir jeg jo 40 år tidlig i august .. og føler meg plutselig gammal ..!
Men Ok prøver no og så lurer jeg på hva legen sier, og håper om og komme inn før time. Jeg har fått den 14 juni..
så igjen prøver jeg og ringe mandag morgen..
(Problem nr 2?? Jo penger til dette)

Fuck det er noe dritt dette her :(
Føler og alt hjemme og er bare noe dritt, jeg blir så sur og grinete for ingen ting og :yuck:
 
Da var en henvisning sendt til st Olavs, har ikke de store forventningene om og få ett positivt svar da, men skader no ikke prøve ;)
Takket være fra tips til dere her inne ❤️ Takk :)
Eneste er pengene til dette og ..

Men få se hva de sier i første omgang
 
Da var en henvisning sendt til st Olavs, har ikke de store forventningene om og få ett positivt svar da, men skader no ikke prøve ;)
Takket være fra tips til dere her inne [emoji173]️ Takk :)
Eneste er pengene til dette og ..

Men få se hva de sier i første omgang

SÅ bra!! Da har dere hvertfall prøvd[emoji173]️[emoji173]️

Jeg har alltid tenkt at alt ordner seg for snille jenter (damer[emoji6]), så jeg tror dette ordner seg jeg[emoji7][emoji7]
 
Så spennende! Håper så inderlig du får gode nyheter![emoji173]️
 
Hvordan går det med deg? Hørt noe fra St. Olavs?[emoji173]️
 
Nei har ikke hørt noe enda, vet du hvor lang tid det tar?? :confused:
Hilsen en som er litt utolmodig :p

Ring og spør om de har mottatt henvisningen[emoji1303][emoji5] her er nummeret du kan ringe på: ‭72 57 47 23‬ [emoji5]
 
Ring og spør om de har mottatt henvisningen[emoji1303][emoji5] her er nummeret du kan ringe på: ‭72 57 47 23‬ [emoji5]
Takk :) prøver det i morgen da
 
Ring og spør om de har mottatt henvisningen[emoji1303][emoji5] her er nummeret du kan ringe på: ‭72 57 47 23‬ [emoji5]
Merkelig tlf system da :p
Aldri hørt før
 
Merkelig tlf system da :p
Aldri hørt før

Hehe, de har visst fått nytt nå! Har ikke ringt dem etter det kom! Før la man igjen fødselesnummer bare! Nye systemet skal vel hjelpe dem med å sortere hvem som må ringes tilbake først tror jeg[emoji5]
 
Back
Topp