IKM uke 23

2DPO :D Jippi :D
 
Dere som er i dpo land, har tappen deres lukket seg? Lurer på når det skjer[emoji848] Fikk positiv el test 21, hadde slim i dag, men den er ennå ikke lukket. Skjønner meg ikke på kroppen min
 

Vedlegg

  • Image1527103749.845081.jpg
    Image1527103749.845081.jpg
    104,1 KB · Visninger: 60
Dere som er i dpo land, har tappen deres lukket seg? Lurer på når det skjer[emoji848] Fikk positiv el test 21, hadde slim i dag, men den er ennå ikke lukket. Skjønner meg ikke på kroppen min

Vet ikke om den har lukket seg men den ligger ganske høyt nå. Det gjorde den ikke under EL.
 
Dere som er i dpo land, har tappen deres lukket seg? Lurer på når det skjer[emoji848] Fikk positiv el test 21, hadde slim i dag, men den er ennå ikke lukket. Skjønner meg ikke på kroppen min

Den har jeg helt slutta å følge med på, for der henger ingenting på grep. Ikke noe sammenheng noe sted.
 
Den har jeg helt slutta å følge med på, for der henger ingenting på grep. Ikke noe sammenheng noe sted.

[emoji23][emoji23]burde kanskje gi meg på det jeg og.. men så blir man jo litt crazy og "vil prøve alt" når man har prøvd så lenge.. skal bli godt å komme i dpo kjenner jeg[emoji56]
 
Har du født før? Mener jeg har lest at den kan være litt åpen hvis man har født før. Men er ikke sikker på om det stemmer :)

Jeg har ikke født, men jeg har hatt en utskrapning etter MA i desember.. Kan det ha noe å si kanskje? Den har vært lukket før og etter tr.. Så tror den er på vei å lukke seg nå![emoji16]Jeg vil komme meg i dpo så fort som mulig[emoji23] *Utålmodig*
 
Jeg har ikke født, men jeg har hatt en utskrapning etter MA i desember.. Kan det ha noe å si kanskje? Den har vært lukket før og etter tr.. Så tror den er på vei å lukke seg nå![emoji16]Jeg vil komme meg i dpo så fort som mulig[emoji23] *Utålmodig*

Testen din i dag er negativ. Litt usikker på den i går er det. Så kanskje du er 1 dpo i morgen? Jeg er ikke så erfaren med EL :)
 
Testen din i dag er negativ. Litt usikker på den i går er det. Så kanskje du er 1 dpo i morgen? Jeg er ikke så erfaren med EL :)

Nei jeg skjønner ikke så godt det her jeg heller. Trodde jeg kunne det, men blitt fryktelig uaikker[emoji23] El testen er positiv (på det høyeste) rett før egget slipper sies det og at eggløsningen finner sted 12-36 timer etter positiv test. Så jeg vet ikke hvordan jeg skal regne disse dpo[emoji23] Første dag etter neg test eller første dag med negativ test? po er jeg iallefall imorgen uansett![emoji16] (tror jeg)[emoji23]
 
Jeg er ny med el-testing. Har en sånn CB monitor og i dag fikk jeg blinkende smilefjes. Det står at det er når man får smilefjes uten blinking at man er mest fruktbar. Jeg rekner med at eggløsningen kommer dagen etter dette kanskje? Tror ikke det blir noen prøving i dag, men er redd vi kanskje går glipp av el da? Hvor lang tid har man når man begynner å få blinkende fjes? Fikk negativ test i går.
 
Nei jeg skjønner ikke så godt det her jeg heller. Trodde jeg kunne det, men blitt fryktelig uaikker[emoji23] El testen er positiv (på det høyeste) rett før egget slipper sies det og at eggløsningen finner sted 12-36 timer etter positiv test. Så jeg vet ikke hvordan jeg skal regne disse dpo[emoji23] Første dag etter neg test eller første dag med negativ test? po er jeg iallefall imorgen uansett![emoji16] (tror jeg)[emoji23]

Jeg spurte nettopp om dette. Jeg hadde positiv test 21 mai. Og negativ test 22 mai. Da fikk jeg beskjed om at jeg var 1 dpo i dag 23 mai :)

Så jeg tror kanskje EL er i dag og at du er 1dpo i morgen:) Har du noen symptomer på EL?
 
Back
Topp