Hvordan er formen din nå, og hvor langt er du på vei?

Har hatt det av og på siden uke 9 :( Nå tror jeg det er varmen som gjør alt pyton :hilarious:
Huff så lenge ja! Jeg fikk det ikke før uke 12 en gang, men kun 2-3 dager også ga det seg! Varmen har nok mye å si nå ja :( får prøve å drikke masse!
 
Nå kjenner jeg formen er sliten, trøtt og småkvalm etter en dag meg mye styr. Hvordan er det med dere?:)
 
Nå kjenner jeg formen er sliten, trøtt og småkvalm etter en dag meg mye styr. Hvordan er det med dere?:)

Ikke så rart det. Mye styr på en dag som denne.

Jeg har vært dårlig siden i går kveld og måtte bli hjemme i seng og på do :sour:
 
Her er formen så bra at jeg blir bekymret. Selv om hodet sier at jeg burde være glad for det. Er 12+5 i dag.
 
Formen er fin! Er noe trøtt om kveldene enda, men bare å få ting gjort så jeg kan legge meg kl 23:joyful: Har mye mindre (eller ingen) stikking i magen om dagene, og det gjør at jeg blir noe bekymret. Har ingen symptomer på graviditet- ei heller hatt det siden uke 12. Ser fram til legebesøk til tirsdag :)

Er 16+0 idag
 
Formen er fin! Er noe trøtt om kveldene enda, men bare å få ting gjort så jeg kan legge meg kl 23:joyful: Har mye mindre (eller ingen) stikking i magen om dagene, og det gjør at jeg blir noe bekymret. Har ingen symptomer på graviditet- ei heller hatt det siden uke 12. Ser fram til legebesøk til tirsdag :)

Er 16+0 idag

Wow!! Så utrolig deilig. Gratulerer med 16+0 :)
 
Takk:Heartred
Har brukt doppleren en gang i uka for å forsikre meg om at det er noe i magen, og det er det! :joyful: Er bare ekstra stas når det skjer hos legen:laughing021
Håper formen din også er bra:Heartpink

Hehe.... Ser den :Heartred

Jeg satser på knallform fra nå :D
 
Formen er fin! Er noe trøtt om kveldene enda, men bare å få ting gjort så jeg kan legge meg kl 23:joyful: Har mye mindre (eller ingen) stikking i magen om dagene, og det gjør at jeg blir noe bekymret. Har ingen symptomer på graviditet- ei heller hatt det siden uke 12. Ser fram til legebesøk til tirsdag :)

Er 16+0 idag
Gratuler med 16 uker[emoji173] [emoji119] [emoji177] [emoji179] [emoji175] [emoji8]
 
Tror endelig kvalmen har gitt seg HELT?! Nå vil jeg ikke si det også slår det tilbake på meg haha... merker dog at jeg blir raskere sliten av «ingenting».
 
Takk:Heartred
Har brukt doppleren en gang i uka for å forsikre meg om at det er noe i magen, og det er det! :joyful: Er bare ekstra stas når det skjer hos legen:laughing021
Håper formen din også er bra:Heartpink
Tenker gjøre det samme... siden jeg har morkaka foran, så sa legen at det mest sannsynlig ville ta lengre tid før jeg kjente spark... så da må jeg nesten ty til dopleren en gang i uken og forsikre meg!
 
Tenker gjøre det samme... siden jeg har morkaka foran, så sa legen at det mest sannsynlig ville ta lengre tid før jeg kjente spark... så da må jeg nesten ty til dopleren en gang i uken og forsikre meg!

Jeg hadde ikke klart å være positiv uten doppleren. Men har lært at jeg ikke må uroe meg om jeg ikke finner hjertelyd på kvelden. Er mye lettere på morgenen
 
Jeg hadde ikke klart å være positiv uten doppleren. Men har lært at jeg ikke må uroe meg om jeg ikke finner hjertelyd på kvelden. Er mye lettere på morgenen
Det er det! Det sies jo at en doppler er falsk trygghet, da hjertet er det siste som slutter å slå hvis noe er galt, men uansett! Det hjelper meg :). Klarer liksom ikke slå meg til ro med at jeg har en OUL igjen, også «sees vi ikke» før eventuell fødsel! Blir dog bare å bruke den frem til jeg kjenner liv:)
 
Back
Topp