Hjelp til å tyde graviditetstest

Jeg ser en svak strek :)

sendt fra Note 3 - sengekos
 
Jeg ser streken på alle testene. Og strekene er rosa derav ingen skygge. Din er mer positiv en min var når jeg tok min 3+3. Lykke til videre med testingen :) jeg tror du er gravid. Så sier Gratulerer :)
 
Hvordan har det gått? Så jo streker på alle tester:)
 
Begge mine tester så sånn ut, det er en positiv test :) enste måten man kan få falsk positiv på er at embryoet har sneiet livmorveggen akkurat slik at man har rukket å produsere hcg, for så å bli avstøtt (på en måte abort veldig tidlig, før mensdato) men det er sjeldent. Men det er derfor man sier det er greit å vente med å teste til dagen man skulle hatt mensen, da er det liksom helt safe hvis den er positiv :)
 
Hei alle på en fredagskveld! Hvordan tolker dere disse? Skal ha mensen om 2 dager, har »mensenmurringer» og forventer blod i trusa hele tiden! Skikkelig rart, er kjempeusikker på hva jeg skal tro!
❤️takknemlig for svar!! Klem
 

Vedlegg

  • 74279B48-10BF-4E6D-96FC-D09B8AECC3AE.jpeg
    74279B48-10BF-4E6D-96FC-D09B8AECC3AE.jpeg
    949,8 KB · Visninger: 82
Hei alle på en fredagskveld! Hvordan tolker dere disse? Skal ha mensen om 2 dager, har »mensenmurringer» og forventer blod i trusa hele tiden! Skikkelig rart, er kjempeusikker på hva jeg skal tro!
[emoji173]️takknemlig for svar!! Klem

Den der ser positiv ut for meg [emoji4]
 
Positiv! Gratulerer så mye ❤️
 
Hei alle på en fredagskveld! Hvordan tolker dere disse? Skal ha mensen om 2 dager, har »mensenmurringer» og forventer blod i trusa hele tiden! Skikkelig rart, er kjempeusikker på hva jeg skal tro!
[emoji173]️takknemlig for svar!! Klem

Den ser positiv ut. [emoji7]
 
Back
Topp