Kjærestetur?

Evighet siden [emoji28] siste ordentlige ferietur var sommeren 2015, før vi fikk vårt første barn. Har hatt et par hotellovernattinger alene siden den gang da, men ikke siden før jeg ble gravid med lillebror. Ca 1,5 år siden sist [emoji4]
 
På ferietur må være sommeren 2012 da jeg var gravid med første. Oi. Det er lenge siden. Men vi har hatt kjøreturer alene da :p
 
Vi var på bryllupsreise i oktober i fjor. Den lengste uken i mitt liv - savnet ungene noe fryktelig, og var skikkelig dårlig av svangerskapskvalme, så jeg lå veldig mye på hotellrommet.
 
2015, et par måneder før jeg ble gravid :) ikke hatt behov for det siden, det kommer vel etterhvert :)
 
4 år siden. Kunne dratt med han til Spania neste uke, men jeg klarer ikke å reise fra minste på 7 mnd.
 
Før vi fikk barn, så i 2013. ☺️ Vi reiser ikke uten barna, det har jeg hverken lyst- eller behov for, så neste gang uten barn blir når de ikke gidder å være med på ferie lenger (når de er voksne forhåpentligvis). ☺️
 
Aldri[emoji23] vært sammen siden 2006!
 
I starten av desember 2017 var i på kjærestetur til Liverpool på fotballkamp. Prøver å få til en tur i året [emoji4]
 
Har aldri vært borte fra unga mer enn ei natt om gangen, så sånn sett så har vi vel aldri vært på tur:p Jeg er sånn som drømmer om en liten ferie fra unga, men savner de etter bare et par timer når de er på overnatting:rolleyes:
 
2014 før barna ble født. Dro i høst på tur med en unge og ikke 2. Ble mer oss tid da.
 
Var på kjærestetur sammen med et vennepar høsten 2015, men sist vi var alene på tur var vel i 2010. :)
 
I februar - jobben til mannen hadde 10 års jubileum da, så ikke direkte kjæreste tur. Før d var d to år siden, da var vi i Riga på babymoon:)
 
Høsten 2014 :p så før vi fikk barn
Vi skuløe egenrlig til Danmark for å reparere bilen min. Hadde bestilt turen og greier. Og så vraka vi bilen fordi det ble så mye galt med den. Var litt sur for at vi tok oss råd til å dra, men jeg angrer ikke på det i ettertid, for det ble jo siste turen på en stund! Tenkte vi skulle ta oss en tur til neste vår :)
 
Må ha vært i 2011 :p vært på fler turer sammen etter det, men da reist med andre venner i tillegg. Og nå blir det med barn fremover:)
 
Back
Topp