Du vett du er gravid når...

Når man spiser alt man ikke spiste før graviditeten!
Når man føler man har løpt maraton etter man skifter på sengen
 
Når man kjøper Litago jordbærmelk hver dag
 
Når man innser at man istedenfor trillekurv må begynne å handle med handlevogn fordi det er for tungt å bøye seg ned for å plukke opp varene ved kassa
 
Når man ikke har sett føttene sine med sko på flere mnd.
Når man bruker opp en otrivin på 3 dager[emoji23]
Eller når man innser at man så og si har levd på iskrem de siste mnd
Mmm, iskrem! Har ikke sluppet tanken helt enda [emoji28] Spørs om jeg ikke må raide frysern når unga har lagt seg!
 
Ja det var første, og forhåpentligvis siste, gangen det skjedde med meg! Kniper til den store gullmedaljen nå [emoji23][emoji23]

Man lærer seg liksom å knipe igjen når man nyser eller får lættis[emoji23][emoji106] men har skjedd noen uhell [emoji23]
 
Hehe ja, men mest av alt tenkte jeg på knipeøvelser da [emoji28] Prøver å huske det 3 ganger om dagen!
 
Hehe ja, men mest av alt tenkte jeg på knipeøvelser da [emoji28] Prøver å huske det 3 ganger om dagen!

Det klarte jeg å huske nøyaktig i 3 dager. Så gikk det 5 mnd da[emoji23][emoji106] jaja. Får satse på at det ikke blir et permanent problem[emoji23]
 
Det klarte jeg å huske nøyaktig i 3 dager. Så gikk det 5 mnd da[emoji23][emoji106] jaja. Får satse på at det ikke blir et permanent problem[emoji23]
Har egentlig vært ganske flink til å huske på det, gjort det siden før jeg ble gravid siden jeg leste at det egentlig var anbefalt for alle kvinner i fruktbar alder [emoji23] Men har stort sett bare gjort det på kvelden, så nå har jeg trappet opp [emoji28] Har forøvrig født to barn før denne og aldri opplevd lekkasje på den måten før så jeg er optimistisk!
 
Har egentlig vært ganske flink til å huske på det, gjort det siden før jeg ble gravid siden jeg leste at det egentlig var anbefalt for alle kvinner i fruktbar alder [emoji23] Men har stort sett bare gjort det på kvelden, så nå har jeg trappet opp [emoji28] Har forøvrig født to barn før denne og aldri opplevd lekkasje på den måten før så jeg er optimistisk!

Flink! Bra å få det inn som rutine![emoji16] jeg Jar også hørt at det er lurt å gjøre flere øvelser om dagen. Skal begynne igjen i dag! Og se hvor lenge jeg husker det[emoji23][emoji23]
 
Har egentlig vært ganske flink til å huske på det, gjort det siden før jeg ble gravid siden jeg leste at det egentlig var anbefalt for alle kvinner i fruktbar alder [emoji23] Men har stort sett bare gjort det på kvelden, så nå har jeg trappet opp [emoji28] Har forøvrig født to barn før denne og aldri opplevd lekkasje på den måten før så jeg er optimistisk!

Btw så skal datteren vår hete Ella![emoji173]️
 
Når du har lyst på alt usunt, men vet du ikke burde spise det.. en evig kamp mot seg selv
 
Flink! Bra å få det inn som rutine![emoji16] jeg Jar også hørt at det er lurt å gjøre flere øvelser om dagen. Skal begynne igjen i dag! Og se hvor lenge jeg husker det[emoji23][emoji23]
Hjelper på med knipetråden vi har her inne, prøver å holde den på topp og knipe hver gang jeg ser den [emoji1] Lykke til [emoji5]
 
Back
Topp