Du vett du er gravid når...

Når du våkner 0615 i helgen
 
...og ikke klarer å være våken lenger enn 22
 
Når du våkner minimum 2 ganger om natten for å tisse og må tisse igjen med engang du står opp på morgenen
 
Når man begynner å plages med halsbrann [emoji21]
 
Når du har drømt om kake i flere uker, endelig befinner deg i bursdag med masse kaker og bare orker ett kakestykke [emoji23]
 
Når du setter 5åringen i gang med klut og litt såpevann til å vaske kjøkkenstolene mens du selv setter deg i hengestolen på terrassen [emoji23] (Satte på en vask med stoltrekkene først da [emoji16])
 
Og når du låner sofaen inne på sjefen (som var borte) sitt kontor for å ta en liten strekk i løpet av arbeidstida [emoji28]
 
Når du svever på en rosa sky <3
 
Når du har tørre kjeks på nattbordet som kan døyve sulten så du slipper å begynne å kokkelere klokka 03.15.
 
Når du først begynner å grine (fks av en film) så blir det så overveldende at du ikke klarer å slutte. Så kommer du på dagen etter (!!) hvor trist filmen var så griner du litt til.......

Seriøst!!! Jeg trodde hormonene var mildere i andre trimester?? Er det bare jeg som er helt vannkran?
 
Når du først begynner å grine (fks av en film) så blir det så overveldende at du ikke klarer å slutte. Så kommer du på dagen etter (!!) hvor trist filmen var så griner du litt til.......

Seriøst!!! Jeg trodde hormonene var mildere i andre trimester?? Er det bare jeg som er helt vannkran?
Du er nok ikke alene, men jeg passer på å holde meg strictly til komedier/lystig drama på TV [emoji23]
 
Du vet du er gravid når du må opp om natta for å spyle armer og bein i islaldt vann for å få sove videre... [emoji21]
 
Når du spiser pizza med folk å de insisterer på at du skal spise de to siste pizza stykkene [emoji23]
 
Back
Topp