Du vett du er gravid når...

Haha ja sjæl! Greit det[emoji23][emoji106]
Forøvrig så tror jeg folk som kjenner meg godt muligens kunne klart å gjenkjenne meg hvis de gikk inn for det, pga ting jeg har delt [emoji28] Men nå er jeg såpass langt på vei at det ikke er så fryktelig farlig lenger [emoji5]
 
Forøvrig så tror jeg folk som kjenner meg godt muligens kunne klart å gjenkjenne meg hvis de gikk inn for det, pga ting jeg har delt [emoji28] Men nå er jeg såpass langt på vei at det ikke er så fryktelig farlig lenger [emoji5]

Nei det spiller jo ingen trille! [emoji4]
 
Når du hadde planer om å skrive flere innlegg til topp 100 i går kveld men innser at du slokna rundt kl 21
 
Du vet du er gravid og derfor jobber redusert så du ikke lenger kan jobbe overtid, når du går tilbake til butikken du handlet kjole til 1000kr i på lørdag og ber de slå av 30% som de har som tilbud idag [emoji23][emoji23]

Ble sikkert uglesett men fikk igjen 300kr da [emoji1][emoji28]
 
Når du irriterer deg grønn over bagateller dagen lang
 
Når du gråter på konserten fordi de har en Elton John medley, og du har begynt å spille og synge Elton John for lille, stortuting! :hilarious:
 
Og når du griner og må ta en pause fra å skrive tale til besteforeldrene dine [emoji28] Blir gøy å faktisk holde den talen i morgen kjenner jeg [emoji24]
 
Når du drømmer sjuke drømmer hele tiden.

I natt drømte jeg at jeg var på en visning av en bolig alene og så måtte jeg sånn på do at jeg pissa på gulvet.. hahah. Så kom huseierne plutselig hjem og jeg fikk panikk og måtte late som jeg var kjempeinteressert i huset for å finne en måte å tørke opp tisset på uten at de merket det.

:hilarious::hilarious:
 
Når du drømmer sjuke drømmer hele tiden.

I natt drømte jeg at jeg var på en visning av en bolig alene og så måtte jeg sånn på do at jeg pissa på gulvet.. hahah. Så kom huseierne plutselig hjem og jeg fikk panikk og måtte late som jeg var kjempeinteressert i huset for å finne en måte å tørke opp tisset på uten at de merket det.

:hilarious::hilarious:
Hahaha [emoji23]
 
Back
Topp