Fleire "gæmlis"prøvarar?

Ja, føler meg, og er supergravid. Ingen blødninger, og magen vokser. Så det står ikke på det :joyful: er rett og slett bare frykten som ødelegger til tider. Etter en sa og en MA før denne graviditeten, er det ikke alltid like lett å slappe av :shy:

Det skjønner jeg godt! <3 Lykke til og håper denne klamrer seg fast!!
 
Jeg fikk progesteronstøtte denne graviditeten fordi jeg hadde mistet to ganger tidligere. Begynte med Lutinus da jeg var 5+2, og skal stå på det til 14+0 :)

Fekk du progesteron støtte pga at du hadde mista før ? eller hadde du lave verdier på progesteron? Er nysjerig pga at jeg skal til Hauske klinikk og har sjølv mista 4 ganger.
 
Jeg mistet min spire i en ma. Måtte ta en utskrapning, da cytotec ikke virket. Graviditeten endte 9+5. Embryoet døde i uke 7, muligens 7+1[emoji17] Tungt og vanskelig.

Så grusomt vondt[emoji174] samme som meg i september det, kom til uke 9 og da var den lille død i uke 7 sa ul.
Håper det går greit med deg etter forholdene[emoji173]️
 
Hvordan går det med gæmlisprøverne? :greet025 Så gøy å se at noen her har fått positive tester!! Håper spirene sitter hele veien! :)

Gratulerer alle dere med to fine streker[emoji7] måtte det bli en baby på dere alle[emoji173]️

Vi prøver enda, ikke noe nærmere et mål enda.
 
Fekk du progesteron støtte pga at du hadde mista før ? eller hadde du lave verdier på progesteron? Er nysjerig pga at jeg skal til Hauske klinikk og har sjølv mista 4 ganger.

Ja, jeg fikk Lutinus fordi jeg hadde mistet to ganger på kort tid. Gynekologen sa at sannsynligheten var stor for at jeg hadde progesteronmangel, og at det derfor kunne være verdt et forsøk. De gjorde ingen målinger :)

Masse lykke til! Håper dere lykkes snart :)
 
Ja, jeg fikk Lutinus fordi jeg hadde mistet to ganger på kort tid. Gynekologen sa at sannsynligheten var stor for at jeg hadde progesteronmangel, og at det derfor kunne være verdt et forsøk. De gjorde ingen målinger :)

Masse lykke til! Håper dere lykkes snart :)

Takker for svar. Skal nok nevne det til legen.
 
:(

Siste gangene var MA i uke 9 og uke 12:(

Åh, så vanskelig det må være å klare å nullstille seg og glede seg over en ny graviditet, når angsten for å miste er så stor. Dere er tøffe som står i det :Heartred
 
1524301419021.jpeg
 
Back
Topp