Sitere-tråden :)

Gleder meg men blir en del våken netter da jeg har en som er førstegang fødende. De kan skje når som helst uten noen tegn. ( ser jo at magen har vokst[emoji23][emoji23]

Spennende. Ingen erfaring med sånt.
 
Og sleng deg med på tråden når du har tid, så dytter vi opp de som trengs. Er du på lista ?
Har ikke sjekka om jeg er på lista :p i dag har jeg (prøvd å være) effektiv med å rydde hus og bake brød.. fått gjort litt.. men typisk at babyen må trilles i en halv evighet på sånne dager :p
 
Lykke til med følling Aninee! Jeg vil se bilder :-D blir nok ikke hest på meg med det første, da svigerfar har 3 som trenger å bli brukt, men en dag blir det føll her å :-D
 
Har ikke sjekka om jeg er på lista :p i dag har jeg (prøvd å være) effektiv med å rydde hus og bake brød.. fått gjort litt.. men typisk at babyen må trilles i en halv evighet på sånne dager :p
Klassisk, klart de skal
 
Nå vekte jeg henne med støvsugeren. Ny trillerunde :p
Håper dere har så herlig vær som oss, jeg skulle gledelig gått tur, i stedet for å sitte inne og jobben
 
Håper dere har så herlig vær som oss, jeg skulle gledelig gått tur, i stedet for å sitte inne og jobben

Ja i dag har det vært nyydelig! Men minusgrader på natten.. skal bli varmere på matt etterhvert også snart :)
 
Noen tanker om en liten gave jeg kan gi til mormor til bursdagen? Har ikke så mye penger, men hadde vært koselig å gitt noe... rundt 100 kroner kanskje..
 
Ja i dag har det vært nyydelig! Men minusgrader på natten.. skal bli varmere på matt etterhvert også snart :)

Vi har også nattefrost. Skraper bilruta om morgenen (bilen står i skyggen) og kjører mes solbriller og hjem hadde jeg ikke på ytterjakke :)
 
Noen tanker om en liten gave jeg kan gi til mormor til bursdagen? Har ikke så mye penger, men hadde vært koselig å gitt noe... rundt 100 kroner kanskje..
Din mormor ? Hva liket hun da? Farmor får garn til jul hvert år av min kusine. Farmor strikker sokker til alle oldebarna.
 
Din mormor ? Hva liket hun da? Farmor får garn til jul hvert år av min kusine. Farmor strikker sokker til alle oldebarna.

Ja det var det :) garn kunne hun fått.. :)
 
Lykke til med følling Aninee! Jeg vil se bilder :-D blir nok ikke hest på meg med det første, da svigerfar har 3 som trenger å bli brukt, men en dag blir det føll her å :-D
Jo takk. I dag er første gang frøkna ligger i boksen på dagtid litt urolig kan bety noe eller kanskje ikke [emoji14] skal poste bilder når noe har skjedd [emoji14]
 
Hehe er like uforsigbare som mennesker til tider [emoji14]
En kollega har sauer. Og jeg finner det høyst fasinerende at han "satte dem igang fem dager tidligere i år så han kan bli med på firmasamlingen"

Lammingen startet i år planlagt fem dager før i fjor for å bli ferdig i tide. Nøye planlagt
 
Jo takk. I dag er første gang frøkna ligger i boksen på dagtid litt urolig kan bety noe eller kanskje ikke [emoji14] skal poste bilder når noe har skjedd [emoji14]
Bilder blir bra
 
Jo takk. I dag er første gang frøkna ligger i boksen på dagtid litt urolig kan bety noe eller kanskje ikke [emoji14] skal poste bilder når noe har skjedd [emoji14]
Bra! De kan jo "holde igjen" også de... :p
 
Om du vet hva hun pleier å strikke/har lyst å strikke. Finn noe garn i rett farge. Eller garn til strømper til ungene dine f.eks. Alle gamle som strikker kan sokker og hælfelling
 
En kollega har sauer. Og jeg finner det høyst fasinerende at han "satte dem igang fem dager tidligere i år så han kan bli med på firmasamlingen"

Lammingen startet i år planlagt fem dager før i fjor for å bli ferdig i tide. Nøye planlagt
Da jeg fikk bekreftet at jeg var gravid, planla jeg bedekningen til hoppene slik at de skulle føde i begynnelsen av april. Da ville jo idak være 8 mnd, men de tok seg ikke på første forsøket. Derfor tok jeg opp med sjefen at jeg tok mine tre uker ferie etter mammapermisjonen slik at jeg skulle kunne være med de første ukene med hoppene ...ikke alltid like enkel. Men så ble vinteren hardere og da kan hoppene vente med å føde opp til 1-2 mnd ekstra *ler*

Men den ene vil føde løpet av denne mnd eller så sprekker hun...
 
Back
Topp