Sitere-tråden :)

Ja:) de små er ganske fasinerende :)
Må ha tak i nye joggesko til mi.

Bundssko er jeg ganske sikker på at vi har en størrelse som er brukbar etter søstra, vi har vel nesten annenhver størrelse.. Litt som med skisko
 
Må ha tak i nye joggesko til mi.

Bundssko er jeg ganske sikker på at vi har en størrelse som er brukbar etter søstra, vi har vel nesten annenhver størrelse.. Litt som med skisko
Her har vi bare det de bruker og har brukt [emoji14]
 
Her har vi bare det de bruker og har brukt [emoji14]
Det har sånnsett jeg også. Men greia er jo at jeg har tre unger og I er den yngste så her er å vokse i for hennes del. Eldste får nye ski og skisko ca annethvert år .mellomste arvet etter ham. Og lillemor kommer sånn et par sett lenger bak da. I år med sko str 25 og ski 90 cm lange. Vi har også ski på 100, 110, 130 og 150, de to lengste er i bruk av de to eldste. Alle disse mer eller mindre med tilhørende skisko.
 
Det har sånnsett jeg også. Men greia er jo at jeg har tre unger og I er den yngste så her er å vokse i for hennes del. Eldste får nye ski og skisko ca annethvert år .mellomste arvet etter ham. Og lillemor kommer sånn et par sett lenger bak da. I år med sko str 25 og ski 90 cm lange. Vi har også ski på 100, 110, 130 og 150, de to lengste er i bruk av de to eldste. Alle disse mer eller mindre med tilhørende skisko.
Vi har bare et par ski ikke ski sko siden det ikke trengs på dem [emoji23]

Men nå fikk vi skisko fra søskenbarnet til lukas og vinterklær til neste vinter
 
Vi har bare et par ski ikke ski sko siden det ikke trengs på dem [emoji23]

Men nå fikk vi skisko fra søskenbarnet til lukas og vinterklær til neste vinter
Det er jo veldig annerledes når din eldste er like gammel som min yngste.
 
95 for å komme på topplisten nå
 
Sant nok... prøver å legge minste mann men han har bestemt at pappa ikke er kul
Pappa er hun glad i. Men han får ikke legge. Det er ikke aktuelt når jeg er hjemme.

Om to uker skal jeg bort en natt. To mnd etter det skal jeg bort fem netter
 
Pappa er hun glad i. Men han får ikke legge. Det er ikke aktuelt når jeg er hjemme.

Om to uker skal jeg bort en natt. To mnd etter det skal jeg bort fem netter
Nå kom pappa inn. Tok vogn og unge ut skrikende nå sover han som en engel:p jeg blir borte snart i 14 dager så de må begge lære seg å kjenne
 
Nå kom pappa inn. Tok vogn og unge ut skrikende nå sover han som en engel:p jeg blir borte snart i 14 dager så de må begge lære seg å kjenne
Klar for å klatre opp på lista ? Sjekka om du er der?
 
Ikke på lista nå nettopp, men 99 på den som er nederst så det tar vi!
 
Nei har ikke det * ler* er full gang med å prøve å lande i sofaen ....men har bare klart å amme minste og dytta bestefar ut av huset * ler*
Land forsiktig

Jeg jobber jo, men vil prøve å dytte deg oppover.

Andre må gjerne bli med
 
Det er det her også! Og snart er snøen borte!
Og sleng deg med på tråden når du har tid, så dytter vi opp de som trengs. Er du på lista ?
 
Setter pris på dette. Har akkurat landa med Coca cola og chips [emoji14]
Kos deg.

Her går det i gulrøtter og vann.

Litt mer sosialt akseptabelt enn å knaske chips på jobb tror jeg ..
 
Kos deg.

Her går det i gulrøtter og vann.

Litt mer sosialt akseptabelt enn å knaske chips på jobb tror jeg ..
Det tror jeg å:p . Jeg trenger bare å få slappet av vært en $^#£× uke. Og jobb begynner å nærme seg samt følling [emoji14]
 
Det tror jeg å:p . Jeg trenger bare å få slappet av vært en $^#£× uke. Og jobb begynner å nærme seg samt følling [emoji14]
Følling er vel spennende ds
 
Back
Topp