Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

Uke: 26+1, og sjansen for at han overlever utenfor magen er nå hele 90 % :love7

Termin: 7. juli

Kjønn: Gutt :Heartblue

Trimester: Andre

Neste kontroll: Glukosebelasningstest og svangerskapskontroll hos fastlege 16. april

Babyens størrelse: 900 gram og 31 cm i følge BV-appen.

Kjenner du liv: Ja :Heartblue

Vektøkning: Fikk ikke veid meg denne uka siden vi er på påskeferie.

Plager: Bekkenet oppfører seg ganske så pent til tross for at jeg ikke har vært hos fysio eller fulgt treningsprogrammet i påsken. Har vært på fire (korte) skiturer, og er veldig fornøyd med det :)

Humør: Veldig bra. Ferie på hytta med familien i strålende påskevær, kan rett og slett ikke være gretten da ;)

Status jobb: I 100 % jobb.

Cravings: Ingen.

Tanker om fødsel: Har ikke tenkt så mye på det enda. Er vel umulig å planlegge uansett, men kunne tenkt meg å prøve badekar som smertelindring og vil sannsynligvis ha epidural.

Innkjøp: Ikke noe nytt.

Annet: I dag er det 100 dager igjen til termin!
 
Tusen takk, Stardust [emoji173] håper alt står bra til med deg også, og at du har en fin påske [emoji4]

Alt står veldig bra til :) er gravid igjen, og håper det holder denne gangen!
 
Åå, gratulerer så mye!! :Heartred:Heartred krysser fingre og tær for at det er en terminspire denne gangen. Hvor langt på vei er du?

4+0 bare, så veldig tidlig. :) tusen takk ❤️
 
Får du noe ekstra oppfølging denne gangen? Hyppige ultralyder hjalp i alle fall litt på nervene mine.

Nei, får ikke det. Men skal gå privat selv til ultralyd uke 7, uke 10 og uke 13. Trenger å roe ned mine nerver og :)
 
Nei, får ikke det. Men skal gå privat selv til ultralyd uke 7, uke 10 og uke 13. Trenger å roe ned mine nerver og :)
Jeg har ikke fått noe varsel om at du hadde svart, så jeg oppdaget det ikke før nå. Jeg fikk to ekstra ultralyder på sykehuset, men betalte for privat i tillegg. Var verdt hver eneste krone! Håper alt fremdeles står bra til med deg og lille spiren ❤
 
Uke: 27+1

Termin: 7. juli

Kjønn: Gutt :Heartblue

Trimester: Andre

Neste kontroll: Glukosebelasningstest og svangerskapskontroll hos fastlege 16. april

Babyens størrelse: 1000 gram og 32 cm i følge BV-appen. Tenk at han er blitt et helt kilo da! :love7

Kjenner du liv: Ja :Heartblue

Vektøkning: +7,6 - *kremt* noen har tydeligvis kosa seg i påska :oops:

Plager: Rett etter påske ble bekkenet plutselig mye verre, men synes jeg merker litt bedring etter to økter hos fysio denne uka. Vi reiser til Paris om to uker, så håper virkelig ikke bekkenet hemmer meg alt for mye da.

Humør: Som vanlig :)

Status jobb: I 100 % jobb, men fy så tungt det var å starte opp igjen etter ferien!

Cravings: Ingen.

Tanker om fødsel: Har ikke tenkt så mye på det enda. Er vel umulig å planlegge uansett, men kunne tenkt meg å prøve badekar som smertelindring og vil sannsynligvis ha epidural.

Innkjøp: Ikke noe nytt.

Annet: Oversikten til Babyverden over milepæler i svangerskapet påstår at tredje trimester starter i dag, men det kan vel ikke stemme? Alle andre steder jeg har sett står det enten 28+0 eller 28+1, men det nærmer seg uansett da! :)
 
gratulerer med 27 uker
 
Jeg har ikke fått noe varsel om at du hadde svart, så jeg oppdaget det ikke før nå. Jeg fikk to ekstra ultralyder på sykehuset, men betalte for privat i tillegg. Var verdt hver eneste krone! Håper alt fremdeles står bra til med deg og lille spiren ❤

Står forsatt bra til ❤️
 
Uke: 27+1

Termin: 7. juli

Kjønn: Gutt :Heartblue

Trimester: Andre

Neste kontroll: Glukosebelasningstest og svangerskapskontroll hos fastlege 16. april

Babyens størrelse: 1000 gram og 32 cm i følge BV-appen. Tenk at han er blitt et helt kilo da! :love7

Kjenner du liv: Ja :Heartblue

Vektøkning: +7,6 - *kremt* noen har tydeligvis kosa seg i påska :oops:

Plager: Rett etter påske ble bekkenet plutselig mye verre, men synes jeg merker litt bedring etter to økter hos fysio denne uka. Vi reiser til Paris om to uker, så håper virkelig ikke bekkenet hemmer meg alt for mye da.

Humør: Som vanlig :)

Status jobb: I 100 % jobb, men fy så tungt det var å starte opp igjen etter ferien!

Cravings: Ingen.

Tanker om fødsel: Har ikke tenkt så mye på det enda. Er vel umulig å planlegge uansett, men kunne tenkt meg å prøve badekar som smertelindring og vil sannsynligvis ha epidural.

Innkjøp: Ikke noe nytt.

Annet: Oversikten til Babyverden over milepæler i svangerskapet påstår at tredje trimester starter i dag, men det kan vel ikke stemme? Alle andre steder jeg har sett står det enten 28+0 eller 28+1, men det nærmer seg uansett da! :)

Gratulerer så mye med 27 uker og snart høygravid ❤️❤️ nærmer seg nå altså !
 
Gratulerer så mye med 27 uker og snart høygravid ❤️❤️ nærmer seg nå altså !
Tusen takk ❤️ I morgen er det akkurat tre måneder igjen til termin, så det begynner å nærme seg ja :)
Og gratulerer til deg med 5+0 og passering av kjemiskgrensa ❤️
 
Tusen takk ❤️ I morgen er det akkurat tre måneder igjen til termin, så det begynner å nærme seg ja :)
Og gratulerer til deg med 5+0 og passering av kjemiskgrensa ❤️

Tusen takk ❤️
 
Uke: 28+0

Termin: 7. juli

Kjønn: Gutt :Heartblue

Trimester: Tredje

Neste kontroll: Glukosebelasningstest og svangerskapskontroll hos fastlege 16. april

Babyens størrelse: 1100 gram og 33,5 cm i følge BV-appen.

Kjenner du liv: Ja :Heartblue

Vektøkning: +8,8

Plager: Bekkenet er litt bedre igjen nå som jeg har vært hos fysio et par ganger etter påske. Sover mye dårligere enn før, og våkner både av at jeg må tisse, halsbrann og når jeg snur meg.

Humør: Som vanlig :)

Status jobb: I 100 % jobb

Cravings: Ingen.

Tanker om fødsel: Har ikke tenkt så mye på det enda. Er vel umulig å planlegge uansett, men kunne tenkt meg å prøve badekar som smertelindring og vil sannsynligvis ha epidural.

Innkjøp: Bil! :D Eller, vi bestilte den for lenge siden da, men leveringen var først i går. Har i tillegg kjøpt bæresele, elastisk sjal og microsterilisator.

Annet: Jeg er egentlig en skikkelig frysepinne, men i det siste har jeg blitt både varm og klam i temperaturer som tidligere krevde ullgenser :p ikke så veldig plagsomt enda, men blir vel verre frem mot sommeren (hvis sommeren bestemmer seg for å ta turen innom Trøndelag i år da :hilarious:).
 
Gratulerer med 28 uker

Hva slags bil har dere kjøpt da?
 
Gratulerer med 28 uker [emoji170]

Og ny bil [emoji594]
 
Back
Topp