Symptomer ?

Denne gangen: ingenting. Var kanskje litt mer trøtt om jeg kjente nøye etter (symptomleting på høyt plan!) Var vel uvel et par dager i uke 6 tror jeg, mellom frokost og lunsj et par ganger bare - men generelt hadde jeg veldigveldig lite symptomer før jeg nærma meg andre trimester denne gangen. Og da var det mer at brystene ble større, var ømme i et kvarter og at magen vokste, ikke noe store greier da heller altså. :p

Første gang så hadde jeg mye mer symptomer, med ømme bryst, metallsmak i munnen, mer uvel og at jeg var dautrøtt hele tiden.
 
Denne gangen: ingenting. Var kanskje litt mer trøtt om jeg kjente nøye etter (symptomleting på høyt plan!) Var vel uvel et par dager i uke 6 tror jeg, mellom frokost og lunsj et par ganger bare - men generelt hadde jeg veldigveldig lite symptomer før jeg nærma meg andre trimester denne gangen. Og da var det mer at brystene ble større, var ømme i et kvarter og at magen vokste, ikke noe store greier da heller altså. :p

Første gang så hadde jeg mye mer symptomer, med ømme bryst, metallsmak i munnen, mer uvel og at jeg var dautrøtt hele tiden.
Håper jeg er like heldig som deg :)

Har gått til innkjøp av seaband som jeg håper knekker den verste kvalmen så kanskje jeg unngår å kaste opp!
 
Har hatt lite symptomer frem til 6+2/3 i begge fullgåtte svangerskap, da har kvalmen kommet 24/7, så følger kløe, bekkenløsning, trøtthet, og senere i svangerskapet ryggvondt, halsbrann og ødem.

Håper du får ett lettere svangerskap. Lykke til
 
Er i uke 10 nå, og denne gangen er jeg utrolig trøtt, kvalm (uten å kaste opp), null matlyst og til tider svimmel. Symptomene kom i uke 4...

Forrige gang var jeg bare kvalm og uten matlyst, og symptomene kom senere rundt uke 8
 
I uke 5 begynte jeg å tisse om natten. Jeg hadde vonde og voksende bryster, og mensmurringer. Det å reise meg opp eller å gå opp trapper gjorde meg svimmel.
 
Ømme bryster, trøtt også har jeg hatt mye vondt i magen/mensmurringer samt. Sliten/murringer i korsryggen..
Jeg kjenner jo at jeg blir litt bekymret i og med at det er «mye vondt», men har jo lest litt og skjønner at det ikke er så uvanlig?
Er 5+1 nå forresten
 
Var du mye kvalm da..?
Var kvalm av og på i bølger hele døgnet, fram til ca uke 14 - men ikke veldig, spydde aldri, hadde elendig matlyst da. Har kommet tilbake nå, akkurat samme greia, vært sånn ca. en uke og er 7+2. Føler med deg da, med en gang jeg ikke kjenner kvalmen blir jeg småbekymra, men den blir jo aldri borte lenge. Er jo ikke alle som blir kvalme heller og symptomer komme og går. :)
 
Back
Topp