Symptomer ?

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Sikkert en tråd og spørsmål som har vært oppe en million ganger.

Men hvilke symptomer hadde dere på svangerskapet da dere var i uke 5 ?
Jeg føler jeg har så lite symptom og bekymrer meg hele tiden over om noe er galt..

Jeg har ømme bryst/brystvorter (men ikke så mye som jeg skulle trodd), tisser ofte men kan være fordi jeg drikker mer, ligamentsmerter om natten og når jeg beveger meg raskt.. Det er vel det..?
Kjenner meg ikke så veldig trøtt som andre er, eller kvalm enda, eller noe sånt.. Kanskje for tidlig, men vil gjerne høre deres historier :)
 
Ømme bryster og svimmelheten kom først. I uke 6 kom kvalmen for fullt.
 
Hadde ikke så mange symptomer jeg, var ikke kvalm. Tissa mer og bittelitt ømme pupper kjente puppene mest da jeg tok av bh om kvelden. Kjempe sulten.
 
Ja jeg merker jeg er sulten hele tiden nesten! Så det er jo noe vi har til felles :)
 
Symptomer er så varierende fra svangerskap til svangerkap. Noen går gjennom det uten å merke noen ting :) trenger ikke nødvendigvis være negativt. Er du bekymret så ta hcg blodprøver for å sjekke stigning. Tror du bare kan ringe legekontoret ditt og komme ned på dagen omtrent.

Sist svangerskap kom kvalmen og oppkast fra midten av uke 5. Ømme pupper og mensmurringer.

Nå går jeg straks inn i 6.svangerskaps uke (5+0) og jeg kjenner litt svak kvalme, ømme pupper, litt svimmelhet i ny og ne, menssmerter.
 
Jeg hadde lite symptomer eller plager gjennom svangerskapet. Hadde bittelitt ømme bryst og mensverk i begynnelsen.
 
Tusen takk for svar alle sammen :)
Syns det er veldig gøy å lese alle sine erfaringer... lurer veldig på hvordan det blir fremover,så da er det litt interessant å lese :)
 
bare at jeg måtte tisse mye, både forrige gang og nå. Kvalmen slo ikke til før ca uke seks, kanskje sju
 
Back
Topp