Vi som temper

Spørsmål. Hva vil det si å ha trifasisk kurve? :cool:

Kan jeg få se noen kurver til dere med 24-25 dagers syklus? Artig å sammenligne xsmile2

47aa6bd099d6a1a5766728f5c97949b5.jpg


Tom sirkel da vi var på Kreta og tempingen ble ikke til samme tid, men for meg hadde ikke det så mye å si så lenge antall timer ble riktig.

23845218_10155650756050630_1694422179_n.png


Etter det begynte syklusene å bli litt lengre (fikk noen dager lengre lutealfase heldigvis), og så tok jeg tempepause. Ble gravid i andre tempepausemåned, så vet ikke hvordan gravidcharten hadde sett ut. Litt kjedelig, men.

Har ikke tempet på mange måneder (slutta etter juni/juli syklusen da jeg møtte prøverveggen og fikk litt teit beskjed fra gyn om "at her var det mye rart" da jeg var på utredning - men ble gravid mens jeg venta på laparoskopi og hysteroskopi :p ). Syns fortsatt det er spennende å titte på charter, så sniker her med jevne mellomrom. :angelic:
 
Ok , tenkte at 38% ikke var så bra. Fortsetter uansett å tempe. til TR er ett faktum.
Var litt frustrerende å ikke kunne sammenligne data med tidligere kurver. Nå har jeg VIP FF :)

Jeg har også VIP. Går all in og suger ut så mye info jeg klarer. Bruker penger på mye annet rart, så de VIP-kronene hadde jeg råd til [emoji56]
 
Snakk om å følge tempen jeg hadde i mai/juni da jeg ble gravid men mistet..
fbf2ec78305e755624d93e8ea7c0a870.png

Blir vel EL på søndagen ser det ut til :)

Snakk om å følge sin egen kurve, da! Men hvis det resulterer i at du blir gravid, er det jo verdt å vente på! Bare at du må avvike fra den mistingen!!!
 
Snakk om å følge sin egen kurve, da! Men hvis det resulterer i at du blir gravid, er det jo verdt å vente på! Bare at du må avvike fra den mistingen!!!

Ja tenkte egentlig at jeg hadde EL i dag når jeg så hoppet, men så sammenlignet jeg med mai/juni og fikk nesten sjokk over hvor likt det var!
Og EL om helga er jo bedre enn mandag til fredag med tanke på tid til litt hygge [emoji106]
Så håper det blir spire som sitter fast av all denne ventingen på EL :)
 
Jeg tar nok en pause fra temping , jeg må bare ha en rolig mnd uten stress på prøving. Kommer sterkere tilbake :)
 
Gleder meg til å se den spennende utviklingen krølle[emoji173]

Ja, nå ble liksom spenningen løftet til et helt nytt nivå. Kommer til å bli lite søvn i natt tror jeg, så tempen i morgen blir sikkert helt vill. Herregud, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. At det går an å være så dum som meg! Nå har vi prøvd og prøvd siden juli, med null resultat. Og så har vi oss én gang ulovlig denne runden... [emoji849][emoji85] Nå er det vel ca 50% sjanse for at dette uansett går til grunne av seg selv når jeg tester så tidlig. Og så må spiren overleve alle testene i uke 49. Jaujau. Tør ikke akkurat juble ennå. Grugleder meg til i morgen tidlig... [emoji51]
 
Noooo :nailbiting: Klarte å glemme tempmåleren hjemme da vi dro på hyttetur idag og frem til søndag! Og jeg som endelig kun er én dag fra og forhåpentligvis få bekreftet EL!! :shifty: Er det mulig :facepalm:
 
Noooo :nailbiting: Klarte å glemme tempmåleren hjemme da vi dro på hyttetur idag og frem til søndag! Og jeg som endelig kun er én dag fra og forhåpentligvis få bekreftet EL!! :shifty: Er det mulig :facepalm:

Oh, no! Har dere ikke vanlig termometer på hytten heller, så du kan sjekke med én desimal? Eller et apotek i nærheten så du kan handle nytt termometer? God hyttetur uansett [emoji1303]
 
13c8e0605dd94c76d9c8059ef58b4124.png


Får nok gi opp denne perioden, negativ test i dag. Men spennende å se om jeg har klart å forlenge lutealfasen med vitex, b6 og progesteronkrem. (Gikk på alle på en gang, ble litt utålmodig.. [emoji849])

Trengte visst ikke vente så lenge, tanta kom nå i kveld. Da blir det Letrozol, og time hos gyn 11.12.
 
IMG_20171124_063825.png


Vil ha mensen nå, og ny pp! :rolleyes:
 
Back
Topp