Vi som temper

Jeg skjønner ingenting ‍♀️♀️
3c3cab7995e3838622e8e2bffc09322a.png
Altså blenda tester men tempen bare går oppover? Hva skjer?
 
Senere el.? Sen HCG stigning. Ser jo bra ut mtp temperatur. Eg er helt fersk på temping. Har du sammenlinet med andre sine kurver på FF? "Charts like mine"

Begynner liiiittt å lure om jeg hadde el cd27 men da har vi bomma heeelt med aksjeinntekter såå håper nesten ikke det heller [emoji28] men er vel kanskje det eneste som gir mening? I september så fikk jeg ganske tydlig strek ved IKM, så vet ikke om man produserer forskjellig HCG i hvert svangerskap jeg? [emoji848]
Nei, har ikke sammenlignet andre sine kurver, for jeg har ikke den betalte versjonen å da går det ikke [emoji28][emoji85]
 
Verdens fineste tempkurve hittils, men blenda tester på 11dpo. Nå skal jeg vente med å teste til søndag. Hvordan bestemmer FF at eggløsningen har vært? I følge tempen kunne den like så godt vært dagen etter eller?? Hadde positiv EL-test søndag kveld/natt i forveien..

c511b6d2b23ca8e3c0c7a3cb907f76a0.png

3 temp ledd, Har du testa ?
 
Verdens fineste tempkurve hittils, men blenda tester på 11dpo. Nå skal jeg vente med å teste til søndag. Hvordan bestemmer FF at eggløsningen har vært? I følge tempen kunne den like så godt vært dagen etter eller?? Hadde positiv EL-test søndag kveld/natt i forveien..

c511b6d2b23ca8e3c0c7a3cb907f76a0.png


Med sånn kurve må det jo bare komme en positiv test snart! Spennende!!
 
Verdens fineste tempkurve hittils, men blenda tester på 11dpo. Nå skal jeg vente med å teste til søndag. Hvordan bestemmer FF at eggløsningen har vært? I følge tempen kunne den like så godt vært dagen etter eller?? Hadde positiv EL-test søndag kveld/natt i forveien..

c511b6d2b23ca8e3c0c7a3cb907f76a0.png

FF bruker flere ting for å beregne el - normalt er det temp som teller mest, men slim og el-tester teller også med. Utfra det du forteller, antar jeg ff har ganske rett.
La du inn el-testen i ff?
 
Verdens fineste tempkurve hittils, men blenda tester på 11dpo. Nå skal jeg vente med å teste til søndag. Hvordan bestemmer FF at eggløsningen har vært? I følge tempen kunne den like så godt vært dagen etter eller?? Hadde positiv EL-test søndag kveld/natt i forveien..

c511b6d2b23ca8e3c0c7a3cb907f76a0.png

Den bruker kombinasjonen av den infoen du mater den med. Legger mest vekt på tempen, men tar hensyn til pos el-test hvis du registrerer det, og utflod den regner som høyfertil.
 
Ja, ingen positiv test å se [emoji174]

Så rart! Jeg lunker jo mye lavere enn det der, og får foreløpig to streker på testene. Tør ikke juble før det vedvarer til over helgen i allefall. Og så kommer nok angsten og tar meg [emoji849]
 
Så rart! Jeg lunker jo mye lavere enn det der, og får foreløpig to streker på testene. Tør ikke juble før det vedvarer til over helgen i allefall. Og så kommer nok angsten og tar meg [emoji849]

Uff, vet ikke hva som skjer jeg..
Skjønner du er litt stressa med situasjonene din! Den er litt komplisert! Utrolig at du (kanskje?) ble gravid akkurat denne ene mnd hvor du ikke fikk lov! Men er det ingen sjangse for at spiren overlever testene dine ?
 
Uff, vet ikke hva som skjer jeg..
Skjønner du er litt stressa med situasjonene din! Den er litt komplisert! Utrolig at du (kanskje?) ble gravid akkurat denne ene mnd hvor du ikke fikk lov! Men er det ingen sjangse for at spiren overlever testene dine ?

Jeg håper, men det står på den ene at den er kontraindisert ved graviditet. [emoji85] Må manne meg opp og ta kontakt med endo i neste uke og bekjenne mine synder, så får jeg høre hva de sier. Venter nok til onsdag eller deromkring, som er etter ikm. Er jo slett ikke sikkert dette blir noe av, selv om testene er positive nå. De er jo veldig tidlig.
 
Noen som har temp på under 36 mellom TR og EL?
 
Det har jeg ikke klart. 36,1 er rekorden min på en el-dag. Temper vaginalt. I munnen burde det være fullt mulig å havne under 36.
Okei :) takk for svar. Jeg temper i munnen. Ble litt beskymret for at det var veldig unormalt..
Mulig EL er i disse dager.. tempen er stadig synkende så blir spennende å se når den stiger igjen :)
 
Okei :) takk for svar. Jeg temper i munnen. Ble litt beskymret for at det var veldig unormalt..
Mulig EL er i disse dager.. tempen er stadig synkende så blir spennende å se når den stiger igjen :)

Da er det bare å kjøre på med innsending av soldater, så de står klare på post når egget kommer forbi [emoji1303]
 
Back
Topp