Vi som temper

a1e09f263f0ff9383d4912cee658cbac.png


Tempen holder seg på gjennomsnittskurven sin. Jeg har sovet veldig urolig i natt. Var oppe for å tisse ca annenhver time, så morgenurinen var ikke akkurat vellagret. [emoji85] Likevel ble det samme svake strek som i går på testen. Får bare leve i uvisshet litt til og teste på nytt i ettermiddag - forhåpentligvis på litt mer konsentrert urin. [emoji13]
 
Hmmmm, nå forstår jeg fint lite! Tror jeg tulla med termometeret i det jeg tempa i halvsøvne, og tempen ble bare 36,09, så jeg stolte ikke helt på det og tok på nytt, da ble den 36,27, men da hadde jeg jo bevegd meg litt.. Hva stemmer da montro?

7B49C3AD-0A37-4CB1-ADED-69CBCBB10F6C.jpeg


F8E3FF83-744C-46B7-9B03-34ADA5EAFB17.jpeg
 
a1e09f263f0ff9383d4912cee658cbac.png


Tempen holder seg på gjennomsnittskurven sin. Jeg har sovet veldig urolig i natt. Var oppe for å tisse ca annenhver time, så morgenurinen var ikke akkurat vellagret. [emoji85] Likevel ble det samme svake strek som i går på testen. Får bare leve i uvisshet litt til og teste på nytt i ettermiddag - forhåpentligvis på litt mer konsentrert urin. [emoji13]
Her har det vist skjedd litt, vet du skal ta div tester, men kan ikke annet enn å håpe litt likavel:Heartpink
 
Å der hopper tempen opp igjen[emoji1319] Endret litt på tempen på 5 dpo da den nok ble feil pga lite søvn. Feste dip tro?
IMG_5839.jpg
 
a1e09f263f0ff9383d4912cee658cbac.png


Tempen holder seg på gjennomsnittskurven sin. Jeg har sovet veldig urolig i natt. Var oppe for å tisse ca annenhver time, så morgenurinen var ikke akkurat vellagret. [emoji85] Likevel ble det samme svake strek som i går på testen. Får bare leve i uvisshet litt til og teste på nytt i ettermiddag - forhåpentligvis på litt mer konsentrert urin. [emoji13]

Temperaturen er fin da!og egentlig godt tegn at du tisser så mye i natt;)
 
Skikkelig eggvite-slim og temperatur på vei opp.
Betyr det at eggløsning var på onsdag når temperaturen var som lavest, eller er den nå?:shy:

Jeg har ikke fått positiv på el-test, men synes den var sterkest på onsdag kveld...
Screenshot_20171124-072425.png
 
Ser ut som tanta kommer på besøk i helga ja [emoji27][emoji27] Ikke no tvil om det.. [emoji19][emoji19]
Æsj altså. Møkkakropp!
Da prøver vi oss på september [emoji222][emoji222][emoji222][emoji222]


a96578c00d35375d8c679dabbf1ec9e6.png
 
Tempen gikk heldigvis litt opp igjen i dag! Håååper den holder seg sånn. Tror ikke jeg tester før mandag, kaanskje søndag (11/12dpo). Noen som vet egentlig hvorfor man tenker at en del får festedip? Hvorfor går tempen ned liksom?

5781F45F-3DC5-4B2B-9D0E-7D504B4D493A.jpeg
 
Her er det over og ut, tr kommer som ventet i løpet av helga.. Fikk vite i går at 3 (!!) par i familien min er gravide og venter baby i mai - samme måned som vi skulle hatt termin. Hvordan er det mulig da? :( Kjenner jeg sliter med å holde meg oppe nå..
Screenshot_20171124-094128.jpg
 
Her er det over og ut, tr kommer som ventet i løpet av helga.. Fikk vite i går at 3 (!!) par i familien min er gravide og venter baby i mai - samme måned som vi skulle hatt termin. Hvordan er det mulig da? :( Kjenner jeg sliter med å holde meg oppe nå..
Vis vedlegget 237169
Klem :Heartred kjenner følelsen, vondt å se gravide som sikkert har termin i de tider jeg også skulle hatt det:sad010

Vi må bare stå det ut så blir det går tur igjen også
 
Skikkelig eggvite-slim og temperatur på vei opp.
Betyr det at eggløsning var på onsdag når temperaturen var som lavest, eller er den nå?:shy:

Jeg har ikke fått positiv på el-test, men synes den var sterkest på onsdag kveld...Vis vedlegget 237154

Prøv å legge inn samme temp som i dag en eller to dager til fremover og se om du får kryss av ff da... [emoji1303] ser ut som om el har vært en av de siste dagene.
 
Tempen gikk heldigvis litt opp igjen i dag! Håååper den holder seg sånn. Tror ikke jeg tester før mandag, kaanskje søndag (11/12dpo). Noen som vet egentlig hvorfor man tenker at en del får festedip? Hvorfor går tempen ned liksom?

Vis vedlegget 237162
Krysser fingrene for at tempen holder seg sånn eller blir høyere. :)
Har lest et sted at festedipp skjer fordi at det som skal bli morkaken overtar progesteron produksjonen..
 
Prøv å legge inn samme temp som i dag en eller to dager til fremover og se om du får kryss av ff da... [emoji1303] ser ut som om el har vært en av de siste dagene.

Du er lur du:D
Da får ff det til at eggløsning var i går, og det virker troverdig.
Da har vi nok klart å prikke inn el denne pp:woot:
Bare å vente nå da....:shy:
 
a1e09f263f0ff9383d4912cee658cbac.png


Tempen holder seg på gjennomsnittskurven sin. Jeg har sovet veldig urolig i natt. Var oppe for å tisse ca annenhver time, så morgenurinen var ikke akkurat vellagret. [emoji85] Likevel ble det samme svake strek som i går på testen. Får bare leve i uvisshet litt til og teste på nytt i ettermiddag - forhåpentligvis på litt mer konsentrert urin. [emoji13]
[emoji7] Så spennende[emoji28] [emoji294]
 
Krysser fingrene for at tempen holder seg sånn eller blir høyere. :)
Har lest et sted at festedipp skjer fordi at det som skal bli morkaken overtar progesteron produksjonen..

Aha! Og takk! Vet hva jeg Google litt mer på i ettermiddag ja;) håper også den bare stiger nå!!
 
Oh, no! Har dere ikke vanlig termometer på hytten heller, så du kan sjekke med én desimal? Eller et apotek i nærheten så du kan handle nytt termometer? God hyttetur uansett [emoji1303]
Fant et veldig gammelt termometer, men det var selvfølgelig dødt :hilarious: Og bare Kiwi i nærheten. Men sånn er det bare. Får heller senke skuldrene og nyte freden her på hytta :happy:
 
Verdens fineste tempkurve hittils, men blenda tester på 11dpo. Nå skal jeg vente med å teste til søndag. Hvordan bestemmer FF at eggløsningen har vært? I følge tempen kunne den like så godt vært dagen etter eller?? Hadde positiv EL-test søndag kveld/natt i forveien..

c511b6d2b23ca8e3c0c7a3cb907f76a0.png
 
Back
Topp