❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Ja, tenkte egentlig å holde meg til lørdag med CB, men fort gjort at jeg tar den imorgen altså! :rolleyes: IKM er usikker, har ikke stabilisert meg helt siden pilleslutt, men hvis det skulle vært likt forrige syklus hadde det vært på mandag denne uken. :confused004
Jaja, positiv er positiv uansett hvilken dag det er :D Gratulerer igjen :Heartpink
 
Jeg hadde ikke nølt en gang. Så lenge jeg ikke har positiv test så koser jeg meg og lever som en ikke gravid. Ta et glass og kos deg. En annen ting hadde vært å dra på en fyllekule. [emoji23]

Samme her. Såvidt jeg har skjønt lever embryoet av plommesekken de første ukene, og dermed skal det ikke ha noe å si om du tar et glass vin i denne perioden.

Dropper det selvfølgelig etter positiv test, og ingen fyll uansett.
 
12 dpo, blenda tidlig test i går og tr kommer nok i morgen. Kan jeg ta et glass vin i kveld tror dere? Rekker ikke å teste igjen før en middag i kveld og har lyst på ett glass god rødvin! Er 95% sikker på at tanta kommer. En tidlig-test i går er vel svar nok, eller?
Nyt et glass vin :p
 
b35cbc3c409b427b456c9ccaf61ee7cd.heic


Fikk bare tøysestrek i dag. 11 dpo.
 
Men var det ikke du som fikk litt strek på den ene følsometesten for ett par dager siden? Jeg er jo over ikm å testet veeeldig svakt 14 dpo, så kan jo hende at SA’n krølle til noe sånn at det ikke kommer så tydlig frem på tester [emoji56] det jeg sier til meg selv, men er nok ikke riktig [emoji23][emoji28]
Ja , aktivitet får til at tr kommer her å! Så om ho ikke kommer etter en stund på deg da, så håper vi enda litt mer! [emoji173]️

Jo, stemmer det.. men streken kon flere timer etter testen var tatt den var negativ først..

Vi får håpe det er derfor å at vi står med positive tester neste uke [emoji173]️
 
Takk for alle gratulasjoner - men tror dessverre at det var litt for tidlig. Det var en tøysestrek. Tok en til og den var blenda [emoji23]
 
Jo, stemmer det.. men streken kon flere timer etter testen var tatt den var negativ først..

Vi får håpe det er derfor å at vi står med positive tester neste uke [emoji173]️

Hmm, skjønner. Har du mange tester igjen ? Skal vi teste imorra?[emoji23]

Ja , håper på det! [emoji1]
 
7776de6ed2ea2e42fa9f96389cac4cbf.jpg


Jeg dauer! [emoji33] 8 dpo i dag. Har jo testet siden tidenes morgen (5dpo[emoji85]) og det har vært heeeeelt blanke tester til og med i morges. Etter jobb tok jeg en test som jeg glemte å se på innen fristen fordi jeg ble overfalt på do av en unge som deklarerte at middagen var ferdig. Etter middag var det en ekstra strek! [emoji33] Misforstå meg rett, den var svaaaaak som i mest sannsynlig skyggestrek. Men tydelig nok til at jeg fikk hjertet i halsen, stooor skyldfølelse og anger for min sivile ulydighet. Har holdt meg i fem timer nå og tok ny test. Ble slettes ikke så konsentrert urin som jeg ønsket meg, men det er fortsatt en svaaaaaak strek nr to- innenfor fristen på 5 min [emoji51]. Prøvde å ta bilde, men det er så svak strek at jeg sliter med å se den selv på bildene. Men altså helt klart forskjellig fra de andre jeg har tatt. Har aldri fått skygge to ganger på rad med de testene her. Kjenner jeg håper mest på at dette er tull. Det hadde spart meg for så mange bekymringer og bekjennelser de neste ukene. Blir nok lite søvn i natt. [emoji41][emoji849][emoji85]. Fortsettelse følger i morgen tidlig... wish me white! Vet ikke om det er et tegn fra oven at det plutselig snør ute [emoji13]
 
7776de6ed2ea2e42fa9f96389cac4cbf.jpg


Jeg dauer! [emoji33] 8 dpo i dag. Har jo testet siden tidenes morgen (5dpo[emoji85]) og det har vært heeeeelt blanke tester til og med i morges. Etter jobb tok jeg en test som jeg glemte å se på innen fristen fordi jeg ble overfalt på do av en unge som deklarerte at middagen var ferdig. Etter middag var det en ekstra strek! [emoji33] Misforstå meg rett, den var svaaaaak som i mest sannsynlig skyggestrek. Men tydelig nok til at jeg fikk hjertet i halsen, stooor skyldfølelse og anger for min sivile ulydighet. Har holdt meg i fem timer nå og tok ny test. Ble slettes ikke så konsentrert urin som jeg ønsket meg, men det er fortsatt en svaaaaaak strek nr to- innenfor fristen på 5 min [emoji51]. Prøvde å ta bilde, men det er så svak strek at jeg sliter med å se den selv på bildene. Men altså helt klart forskjellig fra de andre jeg har tatt. Har aldri fått skygge to ganger på rad med de testene her. Kjenner jeg håper mest på at dette er tull. Det hadde spart meg for så mange bekymringer og bekjennelser de neste ukene. Blir nok lite søvn i natt. [emoji41][emoji849][emoji85]. Fortsettelse følger i morgen tidlig... wish me white! Vet ikke om det er et tegn fra oven at det plutselig snør ute [emoji13]

Så spennende!!
Nå bare må du fortsette å teste:woot:
 
7776de6ed2ea2e42fa9f96389cac4cbf.jpg


Jeg dauer! [emoji33] 8 dpo i dag. Har jo testet siden tidenes morgen (5dpo[emoji85]) og det har vært heeeeelt blanke tester til og med i morges. Etter jobb tok jeg en test som jeg glemte å se på innen fristen fordi jeg ble overfalt på do av en unge som deklarerte at middagen var ferdig. Etter middag var det en ekstra strek! [emoji33] Misforstå meg rett, den var svaaaaak som i mest sannsynlig skyggestrek. Men tydelig nok til at jeg fikk hjertet i halsen, stooor skyldfølelse og anger for min sivile ulydighet. Har holdt meg i fem timer nå og tok ny test. Ble slettes ikke så konsentrert urin som jeg ønsket meg, men det er fortsatt en svaaaaaak strek nr to- innenfor fristen på 5 min [emoji51]. Prøvde å ta bilde, men det er så svak strek at jeg sliter med å se den selv på bildene. Men altså helt klart forskjellig fra de andre jeg har tatt. Har aldri fått skygge to ganger på rad med de testene her. Kjenner jeg håper mest på at dette er tull. Det hadde spart meg for så mange bekymringer og bekjennelser de neste ukene. Blir nok lite søvn i natt. [emoji41][emoji849][emoji85]. Fortsettelse følger i morgen tidlig... wish me white! Vet ikke om det er et tegn fra oven at det plutselig snør ute [emoji13]

Åj åj, jeg ser dem[emoji33][emoji16] D var vel litt lunkent om du håpet d skulle klaffe eller ikke, men d ser jo uten tvil ut som d er noe på gang[emoji38]
Fikk jo nesten lyst til å teste selv igjen nå[emoji23][emoji85]
 
Last edited:
Back
Topp