❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

♡ Daydream ♡

Forumet er livet
Assistert-jentene
Jeg prøver meg :D
Hvis det allerede er laget en, så slett gjerne denne :)


Nick - PP - B? - EL - IKM

Gi beskjed så skal jeg oppdatere :D
emoji173.png
husk å gi beskjed hvis dere endrer nick. :D


Mandag 20/11

Tirsdag 21/11

Onsdag 22/11
Torsdag 23/11
Fredag 24/11
Lørdag 25/11
Søndag 26/11


:dance011:_rr Gravid :_rr :dance011
  • Smor27 :Heartred
  • VictoriaH :Heartred
  • Lenateacup :Heartred
  • Eemo :Heartred
  • Kaja9:Heartred
  • Smukka91:Heartred
  • Kira86:Heartred
  • Krølle:Heartred
  • bkno0017982:Heartred





:smiley-angry016 TR :smiley-angry016
  • Rjente22
  • Eplekake90
  • RainbowDash
  • Lykkeliten7
  • Ventepus
  • Supersussi
  • Moltemor
  • Andy1892
  • Miss K
  • VGK
  • Fjellgeita92
  • Daydream
  • Lady_Z
  • Lusemus 71
  • Sofia85
  • Håpefull85
  • Sølvstjerne
  • Aili
  • lillespøn
  • Oslo1989
  • TM2017
  • !Mamma2010!




:sour: Over IKM / Usikker :sour:

  • Floken - PP4-B4-EL ca 6/11-IKM 20/11
  • Bkno8076982 - pp2 - EL ca 7/11 - ikm ca 20/11
  • Prøvemilla - PP 20 (.11 IKM 22
    • Issti-PP 3, EL 11.11, IKM23/11
    • HappyMe92 - p.11 pp1 etter sa) - b2 - el. 07
      • 8 - EL 8/11 - IKM 23.11
  • ims - PP2 - B1 - EL 10.11 - IKM 25.11
    • Bompijenta - PP1- EL 15.11 - IKM 26.11
o_O Ikke Oppdatert o_O
 
Last edited:
Bompijenta - PP1- EL 15.11 - IKM 26.11

:excited001:excited001:excited001
 
Tror kanskje jeg skal prøve meg her , usikker på hvordan syklusen blir etter sa [emoji15]
Tm2017 - pp4 (pp1 etter sa) - b1 - el. 10.11 -ikm 24.11
 
Tror kanskje jeg skal prøve meg her , usikker på hvordan syklusen blir etter sa [emoji15]
Tm2017 - pp4 (pp1 etter sa) - b1 - el. 10.11 -ikm 24.11

Når hadde du SA? jeg hadde sa igår men skal begynne på femar allerede igjen på lørdag, har brukt det i to PP nå, så da slipper jeg å vente på ny mens[emoji846]

Havner i denne ikm gruppen jeg også[emoji846]
 
Når hadde du SA? jeg hadde sa igår men skal begynne på femar allerede igjen på lørdag, har brukt det i to PP nå, så da slipper jeg å vente på ny mens[emoji846]

Havner i denne ikm gruppen jeg også[emoji846]

Nei, du tuller hadde du å sa. Vi var jo i juni gruppa sammen?
Jeg hadde sa på fredag. Hmm, hva er femar, å hva gjør det? Litt uvitende om slike ting [emoji28]
 
Nei, du tuller hadde du å sa. Vi var jo i juni gruppa sammen?
Jeg hadde sa på fredag. Hmm, hva er femar, å hva gjør det? Litt uvitende om slike ting [emoji28]

Jeg også mente vi var det, tror vi hadde samme ikm gruppe sist å? Uke 41?

Jeg begynte å blø forrige tirsdag + litt på fredag, igår startet det værste.. Men var på ul idag å hun sa at det værste var blødd ut, heldigvis[emoji173]️ Har du hatt stor blødning eller? Vondt?

Femar er tabletter for å sette igang EL.. jeg har ikke fått det av meg selv siden jeg sluttet på psprøyte i mars -16[emoji1360]
 
Sniker litt her foreløpig bare. Håper på uttak (IVF) slutten av uke 45 eller helt i starten av uke 46 :) Men som alltid i dette gamet vet man lite før de første kontrollene..
 
Sniker litt her foreløpig bare. Håper på uttak (IVF) slutten av uke 45 eller helt i starten av uke 46 :) Men som alltid i dette gamet vet man lite før de første kontrollene..

Ønsker deg masse lykke til :D
 
Jeg også mente vi var det, tror vi hadde samme ikm gruppe sist å? Uke 41?

Jeg begynte å blø forrige tirsdag + litt på fredag, igår startet det værste.. Men var på ul idag å hun sa at det værste var blødd ut, heldigvis[emoji173]️ Har du hatt stor blødning eller? Vondt?

Femar er tabletter for å sette igang EL.. jeg har ikke fått det av meg selv siden jeg sluttet på psprøyte i mars -16[emoji1360]

Hmm, ja mulig det[emoji1]
Uff, får så vondt av å tenke på at flere må igjennom dette!! Hadde ikke veldige blødninger, men fikk ekstreme smerter så ble sendt rett til sykehuset. Da var også det meste ute heldigvis! Du da? Mye smerter og blod?
Fikk du beskjed om å ikke prøve å bli gravid før etter mens, eller trenger du det ikke siden du skal ta de tablettene?
Skjønner skjønner! Håper det klaffer igjen fort for oss, og at neste gang sitter den hele turen [emoji173]️
Alt jeg vil er bare å bli gravid igjen å fylle det tomrommet jeg har nå!
 
Hmm, ja mulig det[emoji1]
Uff, får så vondt av å tenke på at flere må igjennom dette!! Hadde ikke veldige blødninger, men fikk ekstreme smerter så ble sendt rett til sykehuset. Da var også det meste ute heldigvis! Du da? Mye smerter og blod?
Fikk du beskjed om å ikke prøve å bli gravid før etter mens, eller trenger du det ikke siden du skal ta de tablettene?
Skjønner skjønner! Håper det klaffer igjen fort for oss, og at neste gang sitter den hele turen [emoji173]️
Alt jeg vil er bare å bli gravid igjen å fylle det tomrommet jeg har nå!

Ja, det er absolutt ikke noe jeg unner noen [emoji53] ikke så veldig med blødninger her heller, med litt mer enn menssmerter, glad jeg ikke ble værre.. samboer på jobb på båt og hjemme alene med 5 åringen[emoji31]

Jeg kunne prøve igjen med engang siden det meste var blødd ut og pga tablettene ha, hva med deg?

Samme her, rart hvor mye man rekker å «planlegge» på den korte tiden fra positiv test.. hvor langt på vei var du?
 
Ja, det er absolutt ikke noe jeg unner noen [emoji53] ikke så veldig med blødninger her heller, med litt mer enn menssmerter, glad jeg ikke ble værre.. samboer på jobb på båt og hjemme alene med 5 åringen[emoji31]

Jeg kunne prøve igjen med engang siden det meste var blødd ut og pga tablettene ha, hva med deg?

Samme her, rart hvor mye man rekker å «planlegge» på den korte tiden fra positiv test.. hvor langt på vei var du?

Nja, han sa at det kanskje var lurt å vente en mens tilfelle det kom noe ut. Men samtidig sa han jo at alt så bra ut å det hadde kommet ut av seg selv, sååå jeg bare prøver rett på. Orker ikke vente lenger [emoji28]
Ja, tilåmed vært å sett i butikker osv. Det er helt sykt.
Jeg vaar enten 7+4 eller 7+5 , du?
 
Nja, han sa at det kanskje var lurt å vente en mens tilfelle det kom noe ut. Men samtidig sa han jo at alt så bra ut å det hadde kommet ut av seg selv, sååå jeg bare prøver rett på. Orker ikke vente lenger [emoji28]
Ja, tilåmed vært å sett i butikker osv. Det er helt sykt.
Jeg vaar enten 7+4 eller 7+5 , du?

Ok, da hadde jeg bare fortsatt å peøvd jeg også[emoji846] jeg skal krysse fingrene for oss

Mm, jeg også[emoji85] hadde bestilt meg 2 gravidbukser som kom igår, ikke så veldig gøy[emoji848] men gjorde det vell til meg selv..

Jeg var 5+6 når jeg mistet.

Jeg lurer litt på om jeg ikke skal være på forumet lengre..[emoji848] føler jeg blir mere utålmodig av det..
 
Ok, da hadde jeg bare fortsatt å peøvd jeg også[emoji846] jeg skal krysse fingrene for oss

Mm, jeg også[emoji85] hadde bestilt meg 2 gravidbukser som kom igår, ikke så veldig gøy[emoji848] men gjorde det vell til meg selv..

Jeg var 5+6 når jeg mistet.

Jeg lurer litt på om jeg ikke skal være på forumet lengre..[emoji848] føler jeg blir mere utålmodig av det..

Krysser fingrene jeg å[emoji1373]
Hmm, skjønner det. Vurderte det jeg å, men her inne følte jeg meg ikke så alene. Men lurer på om det er bedre å ta det «avslappet» og at det klaffer bedre da. Men klarer ikke holde meg unna. Har lyst å høre hvordan det går med deg videre å da! Så hadde vært koslig om du ble her [emoji5]
 
Jeg titter nok innom i ny og ne[emoji16] kan ikke legge det helt bort, syns det er greit å lese om andres erfaringer også[emoji846]
 
Sniker litt her foreløpig bare. Håper på uttak (IVF) slutten av uke 45 eller helt i starten av uke 46 :) Men som alltid i dette gamet vet man lite før de første kontrollene..

Skal jeg sette deg opp? :)
 
Back
Topp