❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Nå leder TR 5-4 mot graviditet. Det er ikke bra! Kom igjen damer! Vi kan ikke la den grusomme tanta vinne denne runden også! :wav
 
Ja, vi får håpe nr 2 ligger i magen din nå allerede [emoji6]
Nei, har bare en test igjen såå tror jeg venter. Kanskje til lørdag eller imorgen. Usikker. Løpet er aldri kjørt før mensen er her! Håp litt til!

Hadde vært fint det, men med blenda test på 14 DPO (om systemet er på plass etter sa) skulle det vell vært en svak strek..

Blir spennende å følge dine tester [emoji846]

Tror jeg skal ta en joggetur ikveld, det bruker å sette igang tr hos meg (om den skal komme [emoji23])
 
Blenda test her i dag også. TR kommer nok i morgen og da er det ny pp [emoji4] 13 dpo i dag.
 
Ååh, så synd! Men sikkert greit på en måte for da kan du starte på nytt! Håper den kommer her også snart så jeg slipper å spekkulere mer [emoji846]

Lykke til mot ny PP[emoji173]️

Ja, nå samler jeg opp motivasjon til ny runde! Tusen takk [emoji173]️
Håper du også får en avklaring snart, slitsomt å gå sånn og vente [emoji22]
 
Ja, nå samler jeg opp motivasjon til ny runde! Tusen takk [emoji173]️
Håper du også får en avklaring snart, slitsomt å gå sånn og vente [emoji22]

Fæl den tanta :(
Håper det blir siste besøket på en god stund!
 
Fæl den tanta :(
Håper det blir siste besøket på en god stund!

Ja, tante grusom hu der [emoji23] Vondt gjør det å [emoji12] Godt det bare varer i fire dager så jeg kan begynne å jakte egg igjen! Måtte det gå laaang tid til jeg får besøk igjen. Denne gangen skal jeg virkelig jobbe hardt for det. Og ikke miste motet midt i eggjakta som jeg gjorde sist. [emoji16]
 
Ja, tante grusom hu der [emoji23] Vondt gjør det å [emoji12] Godt det bare varer i fire dager så jeg kan begynne å jakte egg igjen! Måtte det gå laaang tid til jeg får besøk igjen. Denne gangen skal jeg virkelig jobbe hardt for det. Og ikke miste motet midt i eggjakta som jeg gjorde sist. [emoji16]

4 dager? Seriøst? Du er heldig! Jeg har den helvetes uka i 7-9dager :sour:
 
4 dager? Seriøst? Du er heldig! Jeg har den helvetes uka i 7-9dager :sour:

Oj, så lenge ja. Her er det fire dager med ordentlig blødning og en siste dag med spotting. Men det er nok pga pilla. Når jeg har gått lenge nok uten den så synes jeg at jeg blør i ukesvis. Sluttet på pillen i august og syklusen min følger pillebrettet enda. Håper på å bli gravid før min normale syklus kommer tilbake! [emoji30]
 
Oj, så lenge ja. Her er det fire dager med ordentlig blødning og en siste dag med spotting. Men det er nok pga pilla. Når jeg har gått lenge nok uten den så synes jeg at jeg blør i ukesvis. Sluttet på pillen i august og syklusen min følger pillebrettet enda. Håper på å bli gravid før min normale syklus kommer tilbake! [emoji30]

Ser den :) Du er virkelig heldig som bare har 4 dager :)
Da går det fortere til eggjakt :D
 
Hadde vært fint det, men med blenda test på 14 DPO (om systemet er på plass etter sa) skulle det vell vært en svak strek..

Blir spennende å følge dine tester [emoji846]

Tror jeg skal ta en joggetur ikveld, det bruker å sette igang tr hos meg (om den skal komme [emoji23])

Men var det ikke du som fikk litt strek på den ene følsometesten for ett par dager siden? Jeg er jo over ikm å testet veeeldig svakt 14 dpo, så kan jo hende at SA’n krølle til noe sånn at det ikke kommer så tydlig frem på tester [emoji56] det jeg sier til meg selv, men er nok ikke riktig [emoji23][emoji28]
Ja , aktivitet får til at tr kommer her å! Så om ho ikke kommer etter en stund på deg da, så håper vi enda litt mer! [emoji173]️
 
Svak eller ei, det er en babystrek :D når er IKM igjen? Kanskje du skal ta en CB med ukesindikator i morgen:D
Ja, tenkte egentlig å holde meg til lørdag med CB, men fort gjort at jeg tar den imorgen altså! :rolleyes: IKM er usikker, har ikke stabilisert meg helt siden pilleslutt, men hvis det skulle vært likt forrige syklus hadde det vært på mandag denne uken. :confused004
 
12 dpo, blenda tidlig test i går og tr kommer nok i morgen. Kan jeg ta et glass vin i kveld tror dere? Rekker ikke å teste igjen før en middag i kveld og har lyst på ett glass god rødvin! Er 95% sikker på at tanta kommer. En tidlig-test i går er vel svar nok, eller?
 
12 dpo, blenda tidlig test i går og tr kommer nok i morgen. Kan jeg ta et glass vin i kveld tror dere? Rekker ikke å teste igjen før en middag i kveld og har lyst på ett glass god rødvin! Er 95% sikker på at tanta kommer. En tidlig-test i går er vel svar nok, eller?

Kos deg! [emoji1305]
 
12 dpo, blenda tidlig test i går og tr kommer nok i morgen. Kan jeg ta et glass vin i kveld tror dere? Rekker ikke å teste igjen før en middag i kveld og har lyst på ett glass god rødvin! Er 95% sikker på at tanta kommer. En tidlig-test i går er vel svar nok, eller?

Jeg hadde ikke nølt en gang. Så lenge jeg ikke har positiv test så koser jeg meg og lever som en ikke gravid. Ta et glass og kos deg. En annen ting hadde vært å dra på en fyllekule. [emoji23]
 
Back
Topp