Avocado's voksende spire

Lov å spørre om hvor du kjøpte den? Var rett og slett nydelig [emoji4]
Har også samme problem, alt strammer [emoji58] til og med gravid dongeribuksene begynner å bli stramme over magen [emoji54]

Kjøpt på en lokal butikk her, ikke kjede, men merket er Fransa. Floyd har den her: https://www.floyd.no/merker/fransa/kjole-cassie-rod
Finnes i 5-6 forskjellige farger også ;)

Her også er gravidbuksene blitt strammere...
Hvor skal det ende? :wideyed:
 
Kjøpt på en lokal butikk her, ikke kjede, men merket er Fransa. Floyd har den her: https://www.floyd.no/merker/fransa/kjole-cassie-rod
Finnes i 5-6 forskjellige farger også ;)

Her også er gravidbuksene blitt strammere...
Hvor skal det ende? :wideyed:

Tusen takk for link! Elsker Floyd klærne, og den kjolen så kjempeflott ut [emoji2][emoji177]

Og ja, hvor skal det ende? Passer ingen tur jakker lengre, så nå er jeg oppi den gamle arbeidsjakken til mannen [emoji23]
 
Tusen takk for link! Elsker Floyd klærne, og den kjolen så kjempeflott ut [emoji2][emoji177]

Og ja, hvor skal det ende? Passer ingen tur jakker lengre, så nå er jeg oppi den gamle arbeidsjakken til mannen [emoji23]

Her passer foreløpig alle jakker men er ikke lenge før jeg må over på min digre fjellanorakk og kanskje også åpne den i sidene. Telt-stilen :hilarious:
 
Her passer foreløpig alle jakker men er ikke lenge før jeg må over på min digre fjellanorakk og kanskje også åpne den i sidene. Telt-stilen :hilarious:
Telt stilen nærmer seg ja, og verre skal det bli [emoji23][emoji23]
 
Fin mage!!

Jeg har for lengst grodd ut av alle jakkene mine :-/ Så her går jeg, white trashy, med vomma uttafor jakka, sånn får det bare være. [emoji23]
 
Gratulerer med 28 uker og nydelig mage
 
Gratulerer så mye med tredje trimester!! Det er jo helt sykt!! :D [emoji122][emoji122][emoji122] Og såå fin babymage [emoji7] Sier som Poppi: får lyst til å gå gravid igjen [emoji23][emoji7] Det var noe helt spesielt med voksende kul på magen [emoji173]️
 
Fine magen❤️
 
Så fin mage! [emoji7] Herlig med tredje trimester også. :D
 
Fin mage!!

Jeg har for lengst grodd ut av alle jakkene mine :-/ Så her går jeg, white trashy, med vomma uttafor jakka, sånn får det bare være. [emoji23]
Gratulerer med 28 uker og nydelig mage
Gratulerer så mye med tredje trimester!! Det er jo helt sykt!! :D [emoji122][emoji122][emoji122] Og såå fin babymage [emoji7] Sier som Poppi: får lyst til å gå gravid igjen [emoji23][emoji7] Det var noe helt spesielt med voksende kul på magen [emoji173]️
Så fin mage! [emoji7] Herlig med tredje trimester også. :D

Tuuusen takk søte dere :love7

Klem i fleng!!
 
Fine magen :love7 Er klar for en til jeg ;)

Kan tipse om Stormbergs jakker til gravide! Og Only Play har en fin (egentlig ikke-gravid) jazzbukse som jeg brukte til og med dagen vannet gikk!

(Og jeg hadde gått opp 30kg ved veiing to dager før fødsel...
 
Last edited:
Fine magen :love7 Er klar for en til jeg ;)

Kan tipse om Stormbergs jakker til gravide! Og Only Play har en fin (egentlig ikke-gravid) jazzbukse som jeg brukte til og med dagen vannet gikk!

(Og jeg hadde gått opp 30kg ved veiing to dager før fødsel...

Takk :happy:

Perfekt å starte med litt forsiktig prøving på søsken nå da :D
Henger kroppen med på notene eller mangler du fortsatt syklus?
Hadde virkelig unnet dere en hjemmelaget spire nå altså! Syns jaggu kroppen kan samarbeide litt nå som den har gjort dette en gang tidligere ;)

Takk for tips! Skal sjekkes ut :)
 
Takk :happy:

Perfekt å starte med litt forsiktig prøving på søsken nå da :D
Henger kroppen med på notene eller mangler du fortsatt syklus?
Hadde virkelig unnet dere en hjemmelaget spire nå altså! Syns jaggu kroppen kan samarbeide litt nå som den har gjort dette en gang tidligere ;)

Takk for tips! Skal sjekkes ut :)

Tror kanskje det er en eggløsning på gang, men det har jeg jo trodd flere ganger :rolleyes: Veldig mange (og intense) tegn på det nå. Er kvalm også, men testa negativt for ikke så lenge siden ;)

Satser på at vi kopierer dere og lager en hjemmelaget en :Heartred (IVF blir tidligst søkt om til sommeren)
 
Tror kanskje det er en eggløsning på gang, men det har jeg jo trodd flere ganger :rolleyes: Veldig mange (og intense) tegn på det nå. Er kvalm også, men testa negativt for ikke så lenge siden ;)

Satser på at vi kopierer dere og lager en hjemmelaget en :Heartred (IVF blir tidligst søkt om til sommeren)

Får håpe det er EL denne gangen da :)
Selv om det sikkert er godt å gå en stund uten mensen, så er det ikke feil å komme litt i rute igjen heller, og aller best er det jo at dere får noen sjanser på hjemmeprøving før IVF blir aktuelt også :) Blir det å blåse støv av det gamle termometeret? :rolleyes:
 
Back
Topp